2014-10-10, 17:18
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Det var bara strunt då med andra ord.
Det fanns inga argument du kunde uppbåda.

Det var bara fjanterier likt ditt svar.
Vad förvånande lol.

Att du inte kan ta till dig innebörden av traditionell antikosmisk satanism är inte mitt fel men att du inte läser det jag skriver och tar till dig det på det sätt som det är tänkt med skrivspråk är ditt fel.
Så att hjälpa dig att förstå är nog inte så lätt men jag kan försöka en gång till, inga problem.

Noll är alltså bara en tolkning på ingenting för att du lättare ska förstå.
Samt att jag skriver redan i inlägg #52 att
Citat:
Det finns i det absoluta intet som människan omöjligt kan föreställa sig.
Kaos är alldimensionellt och nolldimensionellt på en och samma gång.

Om du tar begreppet "think outside the box" och gör om det i ditt huvud till ännu lite djupare tänk så kanske du någon gång med hjälp av lite sinnesfrid och diverse substanser hittar till en av det fördolda portar som döljer sig i kosmos.
När du väl är där kan du inte göra så mycket förutom att minnas.
Men med lite nya perspektiv kanske du börjar leta igen med rätt inställning.
Det är alltså upp till dig om du vill förbli den svage och lite dumma ateisten.
Citera
2014-10-10, 17:25
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maymon
Att du inte kan ta till dig innebörden av traditionell antikosmisk satanism är inte mitt fel men att du inte läser det jag skriver och tar till dig det på det sätt som det är tänkt med skrivspråk är ditt fel.
Så att hjälpa dig att förstå är nog inte så lätt men jag kan försöka en gång till, inga problem.

Noll är alltså bara en tolkning på ingenting för att du lättare ska förstå.
Samt att jag skriver redan i inlägg #52 att

Om du tar begreppet "think outside the box" och gör om det i ditt huvud till ännu lite djupare tänk så kanske du någon gång med hjälp av lite sinnesfrid och diverse substanser hittar till en av det fördolda portar som döljer sig i kosmos.
fördolda portar som döljer sig i kosmos? Den fetmarkerade meningens innebörd kanske du själv bör ödsla lite tid på. Sätt dig inte på en hög häst om du inte klarar galoppen...
Citera
2014-10-10, 17:56
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
fördolda portar som döljer sig i kosmos? Den fetmarkerade meningens innebörd kanske du själv bör ödsla lite tid på. Sätt dig inte på en hög häst om du inte klarar galoppen...

Du vet att detta är religionsforumet va?
Om någon inbillar sig att den sitter på någon hög häst är det du och och inte jag, och dessutom är hästen är inte bara hög i manken utan på även på ett med ton gräs.
Ibland behöver man kliva ner på dagisnivå för att få folk att förstå vad det är man menar men det verkar bli allt svårare och svårare har jag märkt.

Om man inte är beredd eller känner sig redo på ett därför bör man heller inte fråga varför.
Som sagt så är detta religionsforumet och en tråd om satanism, så antingen förhåller du dig till det eller så håller du käften.
Senast redigerad av Maymon 2014-10-10 kl. 17:58.
Citera
2014-10-10, 17:58
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Du vet att detta är religionsforumet va?
Om någon inbillar sig att den sitter på någon hög häst är det du och och inte jag, och dessutom är hästen är inte bara hög i manken utan på även på ett med ton gräs.
Ibland behöver man kliva ner på dagis nivå för att få folk att förstå vad det är man menar men det verkar bli allt svårare och svårare har jag märkt.

Om man inte är beredd eller känner sig redo på ett därför bör man heller inte fråga varför.
Som sagt så är detta religionsforumet och en tråd om satanism, så antingen förhåller du dig till det eller så håller du käften.
Behöver man fråga, är man inte satanist. Man är genetiskt skräp!

Nästa!

Jag får uppfattningen att du ramlat av hästen och fått skallen söndertrasad med hjärnan utspridd längs halva travbanan trampad av övriga kusar i loppet.
Senast redigerad av Golachab 2014-10-10 kl. 18:08.
Citera
2014-10-10, 18:17
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Behöver man fråga, är man inte satanist. Man är genetiskt skräp!

Nästa!

Jag får uppfattningen att du ramlat av hästen och fått skallen söndertrasad med hjärnan utspridd längs halva travbanan trampad av övriga kusar i loppet.

Så varför frågade du om dom fördolda portalerna i kosmos då?
Är du genetiskt skräp kanske?

Jag gläds åt din uppfattning på samma sätt en mor glädjer sig åt sitt förståndshandikappade barn
Citera
2014-10-10, 18:24
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Så varför frågade du om dom fördolda portalerna i kosmos då?
Är du genetiskt skräp kanske?

Jag gläds åt din uppfattning på samma sätt en mor glädjer sig åt sitt förståndshandikappade barn
Då har du en stolt mor!

Jag frågade av den anledning att det är intressant hur svagbegåvade uppfattar universum. Att de använder ord de egentligen inte har förstånd av innebörden i meningar eller sammanhanget av. Fall du till din mörke mästare, han spottar på ditt värdelösa liv. Satanist är du inte!
Citera
2014-10-10, 19:52
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Då har du en stolt mor!

Jag frågade av den anledning att det är intressant hur svagbegåvade uppfattar universum. Att de använder ord de egentligen inte har förstånd av innebörden i meningar eller sammanhanget av. Fall du till din mörke mästare, han spottar på ditt värdelösa liv. Satanist är du inte!

Ja, hon är stolt över dig ändå även fast du är en av dom "svagbegåvade", det är nämligen biologiskt.
Men!.. Det var i alla fall tur att någonting gick in då du helt verkar ha tappat det andra.
Jag är ledsen att jag använde ord du egentligen inte förstår innebörden i meningar eller av sammanhanget men det är så skriften är och jag ändrar inte mera än jag måste.

Det är hur som helst tråkigt att diskutera med dig då du sagt själv att du inte begriper och måste citera ett svar på en fråga som egentligen inte ens var nödvändig från början då svaret var uppenbart redan innan.
Det är även helt fel sätt att försöka förolämpa mig på, då sättet du försöker på inte riktigt verkar vara din starka sida.
Citera
2014-10-10, 21:40
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ja, hon är stolt över dig ändå även fast du är en av dom "svagbegåvade", det är nämligen biologiskt.
Men!.. Det var i alla fall tur att någonting gick in då du helt verkar ha tappat det andra.
Jag är ledsen att jag använde ord du egentligen inte förstår innebörden i meningar eller av sammanhanget men det är så skriften är och jag ändrar inte mera än jag måste.

Det är hur som helst tråkigt att diskutera med dig då du sagt själv att du inte begriper och måste citera ett svar på en fråga som egentligen inte ens var nödvändig från början då svaret var uppenbart redan innan.
Det är även helt fel sätt att försöka förolämpa mig på, då sättet du försöker på inte riktigt verkar vara din starka sida.
Jag har i min välmening försökt ge dig insikten att du inte är satanist i någon som helst bemärkelse. Det är allt.
Citera
2014-10-10, 21:45
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Jag har i min välmening försökt ge dig insikten att du inte är satanist i någon som helst bemärkelse. Det är allt.

Och vad får dig att tro att jag inte är satanist?
Är det att det brister i din kunskap om vad satanism är öht eller är det i syfte att förolämpa?
Citera
2014-10-10, 21:49
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Och vad får dig att tro att jag inte är satanist?
Är det att det brister i din kunskap om vad satanism är öht eller är det i syfte att förolämpa?
Nej jag har redan klarlagt varför. Du är kanske däremot inte omöjlig och når dit så småningom.
Citera
2014-10-10, 22:18
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Nej jag har redan klarlagt varför. Du är kanske däremot inte omöjlig och når dit så småningom.

Citat:

Hela det citatet var alltså satir i den mening att få höra ännu ett korkat svar.
Ta inte åt dig saker du inte begriper och som inte ens är till dig.
Citera
2014-10-10, 22:22
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Hela det citatet var alltså satir i den mening att få höra ännu ett korkat svar.
Ta inte åt dig saker du inte begriper och som inte ens är till dig.
Jo jag begriper mycket väl. Jag är ledsen att ditt ego är sårat av insikten av att du inte är satanist än. Jag är väl bevandrad av vamachara, LHP och västerländsk esoterism på det spåret. Såväl som österländsk dito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in