Citat:
Ursprungligen postat av
Kruzifixxion
Jupp, var top 1 wd ett tag, med tier 31. Men har inte fortsatt, då det känns som att man måste farma oändligt med 31+ nycklar och restarta game et.c för att få den bästa riften samt RG'n med rng för sin klass. Detta är vad Greater rifts handlar om just nu, som jag har förstått det, restarta game tills du får en bra greater rift utan corrupted angels bla.bla. Hoppas verkligen dom gör något åt detta.
Så farmar endast exp för tillfället. Det känns bara dumt att slåss om #1 såhär tidigt. Känns väldigt riskabelt att springa in i 33+ solo om och om igen när spelet är så instabilt i form av game crashes och latency. Otroligt mycket game crashes just nu.
Det viktigaste är ju att vara på listan vid slutet av säsongen

och om man rippar innan dess, så minskar ju ens chanser för att lyckas med det.
+ att jag behöver en bra rollad tall mans finger
Det enda jag inte har i stort sett. Har fått 2 kukris och 2 taskers, men bara en endaste tall mans, som såklart inte gick att equippa p.ga rolls.
2 kukris och 2 taskers är rätt så jävla galet ändå, då båda verkar vara super-rare för WD's

Nice, alltid skönt och vara först.. Aset som tog lvl 70 först tog även min speed racer achievement. Killen hade ju övat över 30 gånger på PTR, vilket jag förstås inte gjort. Hittade mig själv en till wizard med season wanden och lyckades cleara alla acts på 1 timme 5min, sen precis dagen efter när vi ska ta skiten så tar han den
Har fått mina dubbel unitys och en nära perfekt SoJ så tror jag testar mig på #1 när jag väl får ett dugligt vapen, men som sagt det gäller att vara först i slutet