Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-08, 13:03
  #1
Medlem
TerryCrewss avatar
Tjena tänkte skapa en Diablo 3 bot tråd där vi delar med oss om Diablo 3 botar, gratis, betal eller crackad spelar ingen roll, bara ni kan intyga om att det funkar.

Eftersom jag starta tråden så börjar jag med att dela med mig av den boten som jag testa.

D3TNT - en bot som questar från act 1-4 åt dig, tyvärr inte så bra på grinding gold än. Man måste betala för den och det finns en testversion i 1-dag om man vill testa.
( www.d3tnt.com )

D3advanced - som gamla D2jsp men för Diablo 3
Maphack och exit game on low hp.
Men ingen questing eller grinding.
Bästa är att denna är gratis.
( http://codemplosion.co.uk/index.php?...-map-hackmore/ )

Om jag hittar gratis eller crackad som jag vet funkar delar jag med mig det till er, och dessamma väntar jag det från er.
Det jag är ute efter är grindbot som farmar 300k + gold ( typ royal crypt ) tyvärr har jag sökt via Google men hittar ingen crackad som jag kan dela med mig.
__________________
Senast redigerad av Snuffelbutt 2012-06-08 kl. 18:32.
Citera
2012-06-08, 14:37
  #2
Moderator
^Eazs avatar
Har inte hittat någon crackad, däremot finns Immortal Bot ( http://virtualsteroids.com/diablo-3-immortal-bot.html ) som verkar funka bra, dock kostar €29, går ej att köpa just nu dock.

Sedan finns även AutoIT botten som ska vara gratis vilket dock mest verkar vara musklickscript ( http://www.autoitscript.com/site/autoit/ )

Finns många configfiles/script (både för Immortal och AutoIT)på http://www.ownedcore.com/forums/diab...bots-programs/

Har inte testat ännu, då jag vill läsa lite mer om Warden, då det verkar som en client-del av warden kom för ett par patchar sedan, man vet inte riktigt ännu vad den gör (spelet är ju trots allt nytt) och man vill ju inte ryka på första bann-vågen liksom
__________________
Senast redigerad av ^Eaz 2012-06-08 kl. 14:53.
Citera
Snuffelbutts avatar

Moderatormeddelande

Postat av Snuffelbutt 2012-06-08, 14:45
Moderator
Huruvida det är moraliskt rätt eller inte att botta är inte relevant. I tråden håller ni er till diskussioner OM bottar, fördelar, nackdelar osv. Om ni tycker att det är "fel" att göra det så håll det för er själva.

//Mod
2012-06-08, 14:54
  #4
Medlem
TerryCrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Har inte hittat någon crackad, däremot finns Immortal Bot ( http://virtualsteroids.com/diablo-3-immortal-bot.html ) som verkar funka bra, dock kostar €29, går ej att köpa just nu dock.

Sedan finns även AutoIT botten som ska vara gratis vilket dock mest verkar vara musklickscript ( http://www.autoitscript.com/site/autoit/ )

Finns många configfiles/script (både för Immortal och AutoIT)på http://www.ownedcore.com/forums/diab...bots-programs/

Har inte testat ännu, då jag vill läsa lite mer om Warden, då det verkar som en client-del av warden kom för ett par patchar sedan, man vet inte riktigt ännu vad den gör (spelet är ju trots allt nytt) och man vill ju inte ryka på första bann-vågen liksom

Haha sant att man inte vill torska på första vågen när spelet kostar 400kr, inte som d2 där
Man blev bannad och sen köpte nytt för 99kr

Tack för länkarna btw, ska läsa vidare om dessa två lite senare.

Edit: jag kommer ta risken att bli bannad ändå.
Immortal verkar intressant, går ej att köpa just nu, men undrar om man kan hitta crackad version i så fall.
__________________
Senast redigerad av TerryCrews 2012-06-08 kl. 15:03.
Citera
2012-06-08, 15:07
  #5
Medlem
Trevlig tråd.

Jag kan rekommendera Diablo III Immortal från virtual steroids. Har kört med den nu över cirka en veckas tid. deras hemsida var nere här om dagen många började klaga eftersom boten är kopplat till databasen. Men detta vara ett missförstånd bland community medlemmarna. De hade informerat att sidan ska vara nere i väntan på byte ny server plats, men många missade den informationen.

Ligger just nu på 552241 Gold/hr med denna bot, i inferno ACT 1.
Citera
2012-06-08, 15:10
  #6
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suppien
Trevlig tråd.

Jag kan rekommendera Diablo III Immortal från virtual steroids. Har kört med den nu över cirka en veckas tid. deras hemsida var nere här om dagen många började klaga eftersom boten är kopplat till databasen. Men detta vara ett missförstånd bland community medlemmarna. De hade informerat att sidan ska vara nere i väntan på byte ny server plats, men många missade den informationen.

Ligger just nu på 552241 Gold/hr med denna bot, i inferno ACT 1.


Hur funkar den, tar den över musen, eller kan du pyssla med annat samtidigt?

E.g. spela något annat på andra skärmen, eller surfa runt osv?
Citera
2012-06-08, 15:10
  #7
Medlem
Krukmakarns avatar
Hur stor chans är det just nu att bli bannad om man använder detta? Känns lite risky nu i början.
Citera
2012-06-08, 15:15
  #8
Medlem
TerryCrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suppien
Trevlig tråd.

Jag kan rekommendera Diablo III Immortal från virtual steroids. Har kört med den nu över cirka en veckas tid. deras hemsida var nere här om dagen många började klaga eftersom boten är kopplat till databasen. Men detta vara ett missförstånd bland community medlemmarna. De hade informerat att sidan ska vara nere i väntan på byte ny server plats, men många missade den informationen.

Ligger just nu på 552241 Gold/hr med denna bot, i inferno ACT 1.

Tack för infot, ett givet köp av denna blir det.
Citera
2012-06-08, 15:15
  #9
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukmakarn
Hur stor chans är det just nu att bli bannad om man använder detta? Känns lite risky nu i början.

Personligen så avvaktar jag, då man vet för lite om Warden ännu, dock samtidigt kan man argumentera om att Blizzard vet väldigt lite om bottarna nu i början

Kanske skaffa ett guestaccount (vet dock inte hur det funkar, e.g. om det går att lvla upp till Inf och guldfama på det) och sen köra det genom proxy.

Edit: Sen så finns det ett talesätt: Om du inte är villig att ta risken och bli bannad, så bör du inte använda bots.

För risken finns alltid.
Citera
2012-06-08, 15:16
  #10
Medlem
TerryCrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Hur funkar den, tar den över musen, eller kan du pyssla med annat samtidigt?

E.g. spela något annat på andra skärmen, eller surfa runt osv?

Som jag läser det så kan du göra annat under tiden som med gamla d2 botten.
/window mode here i come
Citera
2012-06-08, 15:16
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Hur funkar den, tar den över musen, eller kan du pyssla med annat samtidigt?

E.g. spela något annat på andra skärmen, eller surfa runt osv?

Boten tar över hjälten och navigerar efter där du vill den ska farma. Du kan samtidigt använda flera konton till samma programvara. Men samma konto går ej att logga in och köra med på två EXE filer. Jag har nu min BOT på min vanliga main konto. Jag kan till exempel göra något annat medan BOTEN farmar åt mig.

Minimera Diablo i kantfri skärmläge, så ordnar allt sig. Så surfa runt allt annat går göra medan den farmar.
Citera
2012-06-08, 15:19
  #12
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrews
Som jag läser det så kan du göra annat under tiden som med gamla d2 botten.
/window mode here i come

Citat:
Ursprungligen postat av suppien
Boten tar över hjälten och navigerar efter där du vill den ska farma. Du kan samtidigt använda flera konton till samma programvara. Men samma konto går ej att logga in och köra med på två EXE filer. Jag har nu min BOT på min vanliga main konto. Jag kan till exempel göra något annat medan BOTEN farmar åt mig.

Minimera Diablo i kantfri skärmläge, så ordnar allt sig. Så surfa runt allt annat går göra medan den farmar.


Tackar och bockar för infon.

Kör ändå Bordeless Windowmode så att jag kan se film/surfa på andra skärmen, så där blir det inte mycket skillnad
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback