2014-09-11, 03:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Detta är ju helt sinnesjukt!! Ingen vault, de måste vara något fel?? Jag skall skicka mail till blizzard!

RNG game you fucking joking with me!!! jag dödat över 300 goblins ifrån T1-T5 ingen dropp???

De ända jag behöver är Guld, typ 60 miljoner =). Ge mig annars skiter jag i seasons!!

Tyvärr de här spelet handlar hur mycket guld du har =((

Känner mig dålig som fått typ 2 vaults på 10 games när jag bara farmade caches i act 1.. Vi splitfarma på normal innan de buffade dropchancen på högre torments och fick 2 st på 2 games

För övrigt, någon annan som lirar högt på Seasonal HC eller? Ligger top 30~ på solo än så länge, tar det lugnt fram!
Citera
2014-09-11, 08:36
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Detta är ju helt sinnesjukt!! Ingen vault, de måste vara något fel?? Jag skall skicka mail till blizzard!

RNG game you fucking joking with me!!! jag dödat över 300 goblins ifrån T1-T5 ingen dropp???

De ända jag behöver är Guld, typ 60 miljoner =). Ge mig annars skiter jag i seasons!!

Tyvärr de här spelet handlar hur mycket guld du har =((
Hehe tog mig 346 gobbar på t6 innan jag fick min första Vault. Så nej antagligen ingen bugg. Jag körde på när det var dubbla gobbar varje gång. Så skulle säga; sluta leta, gör annat och döda goblins när du ser dem. Tids nog dyker fanskapet upp
Citera
2014-09-11, 08:45
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Hehe tog mig 346 gobbar på t6 innan jag fick min första Vault. Så nej antagligen ingen bugg. Jag körde på när det var dubbla gobbar varje gång. Så skulle säga; sluta leta, gör annat och döda goblins när du ser dem. Tids nog dyker fanskapet upp

Jag fick min första vault på goblin nummer tre.
Citera
2014-09-11, 10:33
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
har letat efter raekor's chest i över 100 para levels och miljoner bloodshards, enda piece jag behöver för att kunna köra t6 bekvämt. Ger upp snart det är så sjukt har fått allt annat gear 3ggr om allt höga rolls men jävla chest kommer aldrig. Är så sjukt frustrerad.

Jag fick typ mina från gambling 3st eller nåt, resten va från loot som kom hyffsat snabbt efter varandra, fick bästa flyt början då samma kväll jag fick 2 olika bitar, sen resten flöt på väl inom nån vecka eller så hade jag alla delar.. men ibland är Rng helt värdelös i spelet men gamble är oftast vad man ska köra ifall man fattas nån del och vips kan det komma en där..
Citera
2014-09-11, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
har letat efter raekor's chest i över 100 para levels och miljoner bloodshards, enda piece jag behöver för att kunna köra t6 bekvämt. Ger upp snart det är så sjukt har fått allt annat gear 3ggr om allt höga rolls men jävla chest kommer aldrig. Är så sjukt frustrerad.

Detta känns verkligen skumt.
Jag gearar min monk nu igenom att bara använda blood shards. Jag har fått det mesta av alla set ten på kanske 4 k shards.

Tänk om de är en bugg?
Citera
2014-09-11, 14:26
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga
Detta känns verkligen skumt.
Jag gearar min monk nu igenom att bara använda blood shards. Jag har fått det mesta av alla set ten på kanske 4 k shards.

Tänk om de är en bugg?

Nej, när skall folk förstå vad slumpen betyder?
Citera
2014-09-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Känner mig dålig som fått typ 2 vaults på 10 games när jag bara farmade caches i act 1.. Vi splitfarma på normal innan de buffade dropchancen på högre torments och fick 2 st på 2 games

För övrigt, någon annan som lirar högt på Seasonal HC eller? Ligger top 30~ på solo än så länge, tar det lugnt fram!

Jupp, var top 1 wd ett tag, med tier 31. Men har inte fortsatt, då det känns som att man måste farma oändligt med 31+ nycklar och restarta game et.c för att få den bästa riften samt RG'n med rng för sin klass. Detta är vad Greater rifts handlar om just nu, som jag har förstått det, restarta game tills du får en bra greater rift utan corrupted angels bla.bla. Hoppas verkligen dom gör något åt detta.

Så farmar endast exp för tillfället. Det känns bara dumt att slåss om #1 såhär tidigt. Känns väldigt riskabelt att springa in i 33+ solo om och om igen när spelet är så instabilt i form av game crashes och latency. Otroligt mycket game crashes just nu.

Det viktigaste är ju att vara på listan vid slutet av säsongen och om man rippar innan dess, så minskar ju ens chanser för att lyckas med det.

+ att jag behöver en bra rollad tall mans finger
Det enda jag inte har i stort sett. Har fått 2 kukris och 2 taskers, men bara en endaste tall mans, som såklart inte gick att equippa p.ga rolls.
Senast redigerad av Kruzifixxion 2014-09-11 kl. 14:50.
Citera
2014-09-11, 16:36
Medlem
neurogens avatar
nån som fått en rama gift?

har spelat ca 100 para sedan 2.1, mestadels rift o grift.. fattar inte va som e fel :/
ca 100h spelat sedan patch i runda slängar..

enbart T6 o grift 25 - 39

får också samma legendarys hela tiden numera. lidless wall får jag nästan i varje game
har aldrig sett en Furnace
aldrig sett en Woh

e para 440
900h spelat
Citera
2014-09-11, 16:49
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen

har spelat ca 100 para sedan 2.1, mestadels rift o grift.. fattar inte va som e fel :/

får också samma legendarys hela tiden numera. lidless wall får jag nästan i varje game
aldrig sett en Woh

e para 440
900h spelat
Har spelat 200 para lvl season och fick min igår.. bara att kötta vidare!
Citera
2014-09-11, 17:04
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

aldrig sett en Woh

e para 440
900h spelat

Olika Legs har olika dropchans, t.ex av alla leg wands så är den ~1.41% dropchans.

Så, det går ca 100 leg wands per WoH.

Furnace har ca 2%

Ang. gift har jag lootat 4 eller 5.
Citera
2014-09-11, 17:12
Medlem
neurogens avatar
hellfire amus då?

salvaged min 10e idag.
jävla tröttsamt...
Citera
2014-09-11, 17:44
Medlem
Citat:

aldrig sett en Woh

e para 440
900h spelat

Jag lootade en gift igår!
Jag är inte säker om det fortfarande är så men nyss så var den buggad. Den Droppade utan stjärna o beam.. Bara ett ljud o de e ju lätt o missa när man sitter o l yssnar på TED talks när man spelar hehe... Fick en igår dock..

Angående WoW samt Furnace förstår jag din smärta.
Jag har också sökt efter dessa men dropratesen läckte för ett tag o sen o de e typ 2% på alla two hand maces... Ännu mindre på WoW..
Blev så trött att hitta dessa att jag nu gearar min monk :-)

Edit
Eaz hade visst besvarat en del där som jag upprepade.. Sorry...
Men sen menar jag ju även 2% chans OM en 2handmace droppar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in