Citat:
Nja, detta stämmer väll ändå inte. Har ni någonsin sett en p800~ med sämre gear än ''Kallekuling"? Visst, Kalle kanske har ett item med bättre stats, men i det stora hela kommer han inte ha bättre gear. Skulle vilja påstå att after p600-700 har Item-rng helt avtagit och existerar inte alls. De procenten som skiljer sig i stats är inte något ett lyckosamt grift kan väga upp till, eller skicklighet för den delen.
Paragon levels har en otroligt stor betydelse för grifts. Skillnaden på en p800 och en p1200 är 2000 mainstat vilket är en direkt dmgökning på 20% för de flesta klasser. Det är svårare att tjäna den skillnaden på ett bra grift (säger inte att det inte går, men man behöver ha jäääävligt mkt tur). Hur du vrider och vänder på det måste du alltså lagt ner dina timmar för att komma högt.
Paragon levels har en otroligt stor betydelse för grifts. Skillnaden på en p800 och en p1200 är 2000 mainstat vilket är en direkt dmgökning på 20% för de flesta klasser. Det är svårare att tjäna den skillnaden på ett bra grift (säger inte att det inte går, men man behöver ha jäääävligt mkt tur). Hur du vrider och vänder på det måste du alltså lagt ner dina timmar för att komma högt.
Nu var det ju inte hur man behärskar en högre nivå i great rift som låg paragon utan snarare bättre Gear som kallekuling fått som paragon 78 än NisseBanan har/fått som paragon 800..
Men vad du säger sedan om Paragons håller jag fullständigt med om, alla över paragon 800 får ju 5 mainattribut för varje paragon och precis som du säger så ger det sjukt med dmg-boost.
Citat:
Jag är lite periodare beroende på IRL situation, men jag snittar 10 timmar speltid om dagen 6-7 dagar i veckan.
Som lägst lirar jag 4 timmar om dagen då IRL situation ändras.
Loot handlar om tur då det kommer till speltiden, inte rng anser jag.