2014-09-06, 02:10
Medlem
Vilken kroppsdel är stabilast, lättast och säkrast att skjuta tjack på? Har stuckit sönder mina armväck totalt. Det värsta är att detta är första gången ja sätter på mig själv så har bara fått två st fix... Haha
Citera
2014-09-06, 02:17
Medlem
Vilken kroppsdel är stabilast, lättast och säkrast att skjuta tjack på? Har stuckit sönder mina armväck totalt. Det värsta är att detta är första gången ja sätter på mig själv så har bara fått två st fix... Haha
Citera
2014-09-06, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skartak
Ska man sluta med en dålig och väldigt stark ovana så får man räkna med att misslyckas, men aldrig ge upp i längden.

Skumt rus blev det iaf, som tjack fast utan det goa och med mer biverkningar, sista intaget för typ 8 timmar sedan och jag mår bra men kan inte sova, får lite halvsköna rysningar ibland, vilket jag inte fick alls under dagen. Mina pupiller blev aldrig större än vanligt.

Skartak ge aldrig upp hoppet . Jag slutade för 3 år sedan med tjack, nu e jag en stolt fader till en dotter på ett år och mår så jävla bra, så jag säger bara ge aldrig upp hoppet,ha de bra
Citera
2014-09-06, 02:37
Medlem
Skartaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tribal61
Skartak ge aldrig upp hoppet . Jag slutade för 3 år sedan med tjack, nu e jag en stolt fader till en dotter på ett år och mår så jävla bra, så jag säger bara ge aldrig upp hoppet,ha de bra
Nu var det dock chewbits som skulle sluta med affet, själv tar jag det väldigt sporadiskt, så det är han du borde peppa
Citera
2014-09-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Finns ingen AT att tala om på amfetamin om man käkar mat under ruset, tar rätt kostillskott samt käkar 1/4 ikto under ruset och tar typ alpra att sova på.

Lagom mycket fusk involverat iofs...

Haha gillar dit val av ordet fusk

Passar bra! Info kan det ju också vara
Citera
2014-09-06, 16:13
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Haha gillar dit val av ordet fusk

Passar bra! Info kan det ju också vara

Mer värd info är t.ex. omega3, zink och resorb. Varm och kryddig mat för vadodilativ effekt. För att ytterligare stärka den effekten kan man göra en saltlösning på egen hand med cayennepeppar, lite salt, socker och mycket vatten. Räddat mina polare flera ggr med mina knarkhuskurer.
Citera
2014-09-06, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Mer värd info är t.ex. omega3, zink och resorb. Varm och kryddig mat för vadodilativ effekt. För att ytterligare stärka den effekten kan man göra en saltlösning på egen hand med cayennepeppar, lite salt, socker och mycket vatten. Räddat mina polare flera ggr med mina knarkhuskurer.

Såja där kom det!

Någon som vet vem på FS som har minst meta i tjacket?

Svara i pm någon om ni vill eller gör Pr men var ärlig och korrekt tack!
Citera
2014-09-06, 16:35
Bannlyst
Drog en 0.5g bomb klockan 7 imorse och känner mig fortfarande euforisk och speedad ^^
Kommer nog bli bomb endast och kanske bara små linor att ta under de 30 minuter man måste vänta för att bomben ska ticka klart men fan va länge ruset håller sig om man kör så!
Citera
2014-09-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Drog en 0.5g bomb klockan 7 imorse och känner mig fortfarande euforisk och speedad ^^
Kommer nog bli bomb endast och kanske bara små linor att ta under de 30 minuter man måste vänta för att bomben ska ticka klart men fan va länge ruset håller sig om man kör så!

Vad kör du? Gata eller beställt? Av vem?
Citera
2014-09-06, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Vad kör du? Gata eller beställt? Av vem?
Köpte 11g klet förra veckan o lät de torka över natten, har bara snortat fram tills idag. Får av en person i en ort långt borta och han e den typen av langare som vill ha kvar sina kunder om du förstår vad jag menar ^^
Citera
2014-09-06, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Köpte 11g klet förra veckan o lät de torka över natten, har bara snortat fram tills idag. Får av en person i en ort långt borta och han e den typen av langare som vill ha kvar sina kunder om du förstår vad jag menar ^^

Vad kör han för betalning då?
Citera
2014-09-06, 19:19
Jag drog en hyfsat liten lina tjack 17:40 och funderar på att bomba MDMA runt 22.

Kommer jag få serotonergt syndrom och dö en tragisk död, eller tror ni att det går bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in