2015-04-21, 00:48
Medlem
Om man skulle pressa ut kletet på pasta. Kan man göra något av det? Kasta eller hitta på något av det, tjack-kristalller kanske.
Citera
2015-04-21, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Kommer de inte lukta blomsteraffär i hela lägenheten och halva trapphuset då?

När vi snackar lång tid, 2-3 timmar eller 2-3 dagar?

mvh.

Jo det kan lukta rätt så mycket så öppna fönster och torka det i ett annat rum är att föredra, annars får man jävligt ont i huvett av lukten.
Finns klet som kan ta 2-3 dagar att torka i rumstemperatur, för det mesta räcker det att bre ut det i ett tunt lager på en tallrik å bara låta det torka över natten i rumstemp, om det inte torkar och du har bråttom kan man låta det stå på ett element och bara hacka det och blanda runt det med ett rakblad då och då när det är lite torrare så går det snabbt.

rekommenderar inte att acetontvätta eller köra det i ugnen, isåfall i ugnen med bara lampan på, tror lägsta tempen på ugnen ändå är lite för högt och förstör tjacket, acetontvätta tar bort det mesta det är bankat med vilket ger tjacket ett sämre rus tycker jag.
Citera
2015-04-21, 02:45
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Jo det kan lukta rätt så mycket så öppna fönster och torka det i ett annat rum är att föredra, annars får man jävligt ont i huvett av lukten.
Finns klet som kan ta 2-3 dagar att torka i rumstemperatur, för det mesta räcker det att bre ut det i ett tunt lager på en tallrik å bara låta det torka över natten i rumstemp, om det inte torkar och du har bråttom kan man låta det stå på ett element och bara hacka det och blanda runt det med ett rakblad då och då när det är lite torrare så går det snabbt.

rekommenderar inte att acetontvätta eller köra det i ugnen, isåfall i ugnen med bara lampan på, tror lägsta tempen på ugnen ändå är lite för högt och förstör tjacket, acetontvätta tar bort det mesta det är bankat med vilket ger tjacket ett sämre rus tycker jag.

Tack för hjälpen, hörde även något om en hårfön att de skulle funka också? Någon som provat?
Förhoppningsvis får jag de i pulverform och inte som något vattenblandat klet för att öka vikten :/

mvh.
Citera
2015-04-21, 22:41
Medlem
Jag har problem med att mina pupiller blir enorma på cs, speciellt amfetamin.
Skulle det vara en "god" ide att kanske kl 15:00 stoppa i sig en tradolan retard 100 mg, för att sedan gå på tjacket runt 17-18. Kommer även i anslutning till detta stoppa i mig 1-2 mg Ikto för att bli av med stissigheten som jag får av tjacket.

Vad tros?
Citera
2015-04-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haleberry
Skulle det vara en "god" ide att kanske kl 15:00 stoppa i sig en tradolan retard 100 mg, för att sedan gå på tjacket runt 17-18. Kommer även i anslutning till detta stoppa i mig 1-2 mg Ikto för att bli av med stissigheten som jag får av tjacket.

Vad tros?

Nej SSRI och tjack är ingen bra kombo!
Citera
2015-04-22, 00:45
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haleberry

Vad tros?

Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Nej SSRI och tjack är ingen bra kombo!

Mister du menar nog att muskelavslappnande så som tramadol inte är en bra kombo med amfetamin, och det stämmer men vart du fick "SSRI" ifrån vet jag inte.

För övrigt skippa tramadolen och ta en 2mg ikto (3-4mg vid behov, de känner du själv) så ska de nog va lugnt med både pupiller och stissighet

mvh.
Citera
2015-04-22, 12:54
Medlem
suprorets avatar
Stroke på amfetamin, förstår att det inte är så vanligt men ändå förhållandevis många känns det som om man söker på dom trådarna, finns ju massor. Iallafall tillräckligt för att avskräcka mig som är helt obeprövad på CS och morfar som haft hjärnblödning och sitter förlamad nu. Trist då jag hade sett fram emot det här.. Hur hade ni resonerat? Hade det som sagt inte varit för en hjärnblödning inom släkten hade jag nog inte tänkt så mycket och kört.

Suck.
Citera
2015-04-22, 15:45
Medlem
suprorets avatar
Fast där ljög jag tror jag, kommer nog testa hur som helst. Vill bara inte snea ur totalt och därför förbereda mig på bästa sätt, minska nojan innan så mycket det går. Att vara två skulle underlätta enormt tror jag men det har jag ej möjlighet till så jag tänkte kanske vara ute i någon park där det rör sig folk, vad tror ni om det? Äh jag vetefan, spekulerar bara. Känner mig som världens mesigaste knarkare iaf det måste jag säga, tur man är anonym.
Citera
2015-04-22, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Tack för hjälpen, hörde även något om en hårfön att de skulle funka också? Någon som provat?
Förhoppningsvis får jag de i pulverform och inte som något vattenblandat klet för att öka vikten :/

mvh.

När jag har fått klet brukar jag smeta ut det på ett a4 papper ganska tunt lager låter det stå i ca 15 minuter sedan ta ett kort och skrapa så blir det enbart fin fint pulver dock tappar det ca 25% i vikt.
Citera
2015-04-22, 17:57
Medlem
Gjorde ont som fan när jag pissade nyss, precis i starten.. Eller ja ont som fan kanske är att ta i, men det gjorde lite ont iaf.

Blev lite nojjig? Har kört typ kanske 0.2 idag och 0.2 igår.. Borde inte vara det, eller?

Tacksam för snabba svar!
Citera
2015-04-22, 18:48
Medlem
CHI9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Gjorde ont som fan när jag pissade nyss, precis i starten.. Eller ja ont som fan kanske är att ta i, men det gjorde lite ont iaf.

Blev lite nojjig? Har kört typ kanske 0.2 idag och 0.2 igår.. Borde inte vara det, eller?

Tacksam för snabba svar!

Borde inte vara det med tanke på hur liten mängd du har brukat. Är osäker dock på om tjack kan kopplas till urinvägsinfektion eller vad det kan vara. Låter inte som att det skulle vara så.
Citera
2015-04-23, 01:18
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suproret
Stroke på amfetamin, förstår att det inte är så vanligt men ändå förhållandevis många känns det som om man söker på dom trådarna, finns ju massor. Iallafall tillräckligt för att avskräcka mig som är helt obeprövad på CS och morfar som haft hjärnblödning och sitter förlamad nu. Trist då jag hade sett fram emot det här.. Hur hade ni resonerat? Hade det som sagt inte varit för en hjärnblödning inom släkten hade jag nog inte tänkt så mycket och kört.

Suck.

Hur gammal är din morfar? I "morfar"-ålder? Har inte var och varannan morfar och mormor antingen hjärnblödningar, hjärtinfartkter, högt blodtryck och gud vet allt. Det var absolut inte menat på något respektlöst sätt mot just din morfar, no offence, hoppas det inte var otydligt.

Jag gillar vanligtvis inte att uppmuntra nervösa nybörjare på flashback till att löpa linan ut (hehe ) men med "bara" bakgrund av att din morfar haft hjärnblödning borde det nog vara lugnt att dra en liten lina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in