2014-09-06, 21:08
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Jag drog en hyfsat liten lina tjack 17:40 och funderar på att bomba MDMA runt 22.

Kommer jag få serotonergt syndrom och dö en tragisk död, eller tror ni att det går bra?

Jag och mina vänner har kört helt otroligt dumma kombinationer av dessa droger och ingen av oss har dött. Ingen kan försäkra dig om något.
Citera
2014-09-06, 22:57
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Jag drog en hyfsat liten lina tjack 17:40 och funderar på att bomba MDMA runt 22.

Kommer jag få serotonergt syndrom och dö en tragisk död, eller tror ni att det går bra?
Du lär högst sannolikt inte dö, men i ditt läge hade jag ändå avstått. Dra några linor vaket till och spara MDMA till en annan kväll istället
Citera
2014-09-07, 02:23
Medlem
Citat:

Jag älskar den mixen trots att den är ganska giftig enligt dom flesta. Tror inte du kommer få Serotonergt syndrom om du håller dig till logiska doser och du inte blandar in någonting annat.
Jag fick serotonergt syndrom en gång när ja hade tagit tjack och mdma å mådde skitbra, tills jag tog tramadol för ingen anledning öht, va bara lite sugen.. Ångrar det som fan. Så jag råder dig absolut till att vara försiktig, men min åsikt är att det lär rulla på finfint med både tjack å mdma Ha de gott!
Citera
2014-09-07, 02:27
Medlem
Har en fråga, ang. Rektalt bruk av Amfetamin.
Intog just några pumpar lösning i anus, och känner nu 10 min efter hur bajnödig jag är.. När kan jag bajsa egentligen? Vill inte bajja ut mitt knark...
Citera
2014-09-07, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Vad kör han för betalning då?
Eftersom vi båda hade bråttom och ingen hade växel så räckte det med 1500kr

Citera
2014-09-07, 09:07
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Har en fråga, ang. Rektalt bruk av Amfetamin.
Intog just några pumpar lösning i anus, och känner nu 10 min efter hur bajnödig jag är.. När kan jag bajsa egentligen? Vill inte bajja ut mitt knark...
Ifall du fortfarande undrar så kan du nog finna svaret på frågan i (FB) Guide till sk. Rövpanna!
Citera
2014-09-07, 09:29
Medlem
Guaranteeds avatar
Blåst?

Jag var på ett rave ikväll utan att ha något med mig, vilket tvingade mig till att köpa på plats.
Jag hittade en kille soj ville ha 200 för 1g vilket jag tyckte lät rimligt. Jag och polaren delade på 1an, det var första gången för oss båda så vi valde den enkla vägen och bomba det.
Vi drog till musiken och tänkte att det skulle få fart på ruset, men ingenting hände, vi var väl där ca 1h. Polaren sa hela tiden att han började känna och att det skulle kicka igång när som, vilket inte skedde. Så tillslut drog vi därifrån och gav upp på kvällen då pengarna var slut.

Dock när vi satt på bussen hemåt så kände vi båda att det faktiskt hände något vilket var ca 2h efter intaget.
Nu när jag kom hem så tog jag en gås vilket jag kände boosta effekten. Nu har effekten varit igång i ca 3h, det är inte så starkt dock, påminner ungefär som när jag har knapprat concerta för berusningssyfte. Ruset har varit jämn under hela tiden.

Tror ni vi blev blåsta? Varken någon av oss hade/har koll på amfetamin, så vi visste ju inte riktigt hur det skulle se ut/lukta eller vad standard priset är.
Det såg ut som pulver som hade smälts och klibbat ihop, det luktade rätt speciellt men kommer inte ihåg hur.
Vi bombade med plastfolie runt, kan det vara orsaken varför det tog så lång tid innan det kickade igång?
Citera
2014-09-07, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guaranteed
Blåst?

Jag var på ett rave ikväll utan att ha något med mig, vilket tvingade mig till att köpa på plats.
Jag hittade en kille soj ville ha 200 för 1g vilket jag tyckte lät rimligt. Jag och polaren delade på 1an, det var första gången för oss båda så vi valde den enkla vägen och bomba det.
Vi drog till musiken och tänkte att det skulle få fart på ruset, men ingenting hände, vi var väl där ca 1h. Polaren sa hela tiden att han började känna och att det skulle kicka igång när som, vilket inte skedde. Så tillslut drog vi därifrån och gav upp på kvällen då pengarna var slut.

Dock när vi satt på bussen hemåt så kände vi båda att det faktiskt hände något vilket var ca 2h efter intaget.
Nu när jag kom hem så tog jag en gås vilket jag kände boosta effekten. Nu har effekten varit igång i ca 3h, det är inte så starkt dock, påminner ungefär som när jag har knapprat concerta för berusningssyfte. Ruset har varit jämn under hela tiden.

Tror ni vi blev blåsta? Varken någon av oss hade/har koll på amfetamin, så vi visste ju inte riktigt hur det skulle se ut/lukta eller vad standard priset är.
Det såg ut som pulver som hade smälts och klibbat ihop, det luktade rätt speciellt men kommer inte ihåg hur.
Vi bombade med plastfolie runt, kan det vara orsaken varför det tog så lång tid innan det kickade igång?
Bomba med toa/hushållspapper. Vet inte vad du och din vän fått i sig men det kan vara bankat med mycket dextrosol eller så var dte en keff RC.
Senast redigerad av boonting 2014-09-07 kl. 09:45.
Citera
2014-09-07, 10:40
Medlem
Guaranteeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Bomba med toa/hushållspapper. Vet inte vad du och din vän fått i sig men det kan vara bankat med mycket dextrosol eller så var dte en keff RC.
Jo det var tanken men det var tyvärr en bristvara.

Tror dock platsfoliet kan ha pajjat en del, då jag precis la en spya som kom riktigt oväntat, i den följde plastfoliet som hade lite "pulver" kvar. Tydligen blev det för mycket för min mage..
Citera
2014-09-07, 10:47
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ja. Det där var ärligt talat bland det dummaste jag hört om i bombväg...

Om ni är på en ravefest så har givetvis någon med sig toapapper som ni säkert kan få låna en bit av. Annars kan ni garanterat få tag i en rizla att bomba i.
Citera
2014-09-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Ifall du fortfarande undrar så kan du nog finna svaret på frågan i (FB) Guide till sk. Rövpanna!
Ja juste, glömde helt bort den tråden. Kunde knappt resa mig från golvet efter rektalt. Körde tre fulla pumpar ( mindre än dom jag föredrar men) efter 20 misslyckande stick i arm och ben xD
Tog dom tre skotten i anus runt 2 inatt och det konstiga är att jag fortfarande känner av det. Alltså inte alls mycket, men ändå skumt. Har även tagit noct och meclonazepam, ungefär en halvtimme in i tjack-peaken ( kass tidsuppfattning, så är ej säker xD )
Men det kanske beror på de. Eller kanske tjacket va utblandat med något. Hur mår du ikväll då?
Citera
2014-09-08, 02:39
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Blåst?

Citat:

Tror dock platsfoliet kan ha pajjat en del, då jag precis la en spya som kom riktigt oväntat, i den följde plastfoliet som hade lite "pulver" kvar. Tydligen blev det för mycket för min mage..

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Ja. Det där var ärligt talat bland det dummaste jag hört om i bombväg...

För egen del var det faktiskt det absolut dummaste jag hört. Plastfolie, jösses...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in