2014-07-06, 21:22
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
menade inte att jag skulle blanda, utan mer om man kan få den känslan att allt är så jävla bra.
Just nu känner jag mig som vanligt, fast snabbtänkt lite mer motivation till diverse grejer.

Ja, ikto va perfekt att landa på. Låg inte och svettades i sängen, slockna direkt.
Amfetamin frigör en liten mängd dopamin/serotonin, men det är inte så pass belönande så att man mår som på MDMA.
Citera
2014-07-06, 21:31
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Amfetamin frigör en liten mängd dopamin/serotonin, men det är inte så pass belönande så att man mår som på MDMA.
Tack för svar! Man får ju en helt skev bild av drogen efter man läst alla kärlekshistorier här. Så känner jag iaf.
Om man inte har några problem ( inte munchies direkt) tyder det på att man har tagit för lite?
Citera
2014-07-06, 21:43
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Tack för svar! Man får ju en helt skev bild av drogen efter man läst alla kärlekshistorier här. Så känner jag iaf.
Om man inte har några problem ( inte munchies direkt) tyder det på att man har tagit för lite?
Tag till du känner dig nöjd, men ta små bumps istället för linor (om du tar det nasalt) så det fastnar på hinnorna istället för att det dras ned i halsen.
Vems pasta köpte du?
Citera
2014-07-06, 23:15
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Tag till du känner dig nöjd, men ta små bumps istället för linor (om du tar det nasalt) så det fastnar på hinnorna istället för att det dras ned i halsen.
Vems pasta köpte du?
Börjar bli lite sent med påfyllning nu, tänkte lägga mig senast fem. Köpt av redey.

Är det vanligt att man får typ röda utslag på armen? Fick det igår typ 10 timmar efter första dosen men gick över senare på natten. Dom börjar komma nu, gör inte ont eller så men man undrar ju.
Citera
2014-07-07, 01:29
Medlem
MorganGrimess avatar
Börjar känna mig nykter nu, konstigt nog. Funderar på att avrunda kvällen med en ikto och lite gräs.
Någon med erfarenhet? Är det stor risk att man snear av cannabisen när man fortf har lite tjack i blodet?
Hur känns ruset?
Citera
2014-07-07, 01:33
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Börjar känna mig nykter nu, konstigt nog. Funderar på att avrunda kvällen med en ikto och lite gräs.
Någon med erfarenhet? Är det stor risk att man snear av cannabisen när man fortf har lite tjack i blodet?
Hur känns ruset?

du verkar så orolig över typ allt. Ikto och lite blaze är soft, jag kom precis in efter en liten rackare. smälte 2 ikto tidigare också så lita på mig så nu blir det lägga sig och chilla gän´ret. Gör det samma, hur bra som helst.

edit: en blå har också trillat ner i magen glömde nämna det men ikto blaze duger. Jag kör alltid ikto och bkå mot at, ska börja köra mer weed dock. man blir rätt fuckt av massa benz
Senast redigerad av krillepille 2014-07-07 kl. 01:38.
Citera
2014-07-07, 01:36
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Hur känns ruset?
Så länge de psykoaktiva effekterna av tjacket inte är i fullt ös bör det ej vara några problem.
Men de borde inte intas samtidigt eller som en combo, då hjärnan går på högvarv av tjacket medan gräset förstärker vissa känslor.

Med andra ord, mycket större chans att snea.
Citera
2014-07-07, 01:42
Medlem
MorganGrimess avatar
Tack för svar!
Inte speciellt orolig, krille:P Men tycker alltid man ska fråga en extra gång när det kommer till droger.

Känner mig inte speciellt tjackad, så vi gör väl ett försök.
Citera
2014-07-07, 01:46
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Tack för svar!
Inte speciellt orolig, krille:P Men tycker alltid man ska fråga en extra gång när det kommer till droger.

så fort du känner att allt man håller på med börjar suga då vet du att det är dags att landa, så tänker jag i alla fall. Då är det bara försöka sova bort atn så mycket som möjligt, det är min strategi i alla fall för at suger kuk.
Citera
2014-07-07, 02:00
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Tack för svar!

Bara av intresse, hur mycket drog du i dig ungefär?
Citera
2014-07-07, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
så fort du känner att allt man håller på med börjar suga då vet du att det är dags att landa, så tänker jag i alla fall. Då är det bara försöka sova bort atn så mycket som möjligt, det är min strategi i alla fall för at suger kuk.

Självklart är det bäst att undvika i den mån det går, men lite benz kan göra AT till något trevligt. Ångestfritt & avslappnat, men givetvis måste man också vara försiktig då ett benzoberoende är mångfaldigt värre än ett tjackberoende.
Citera
2014-07-07, 12:07
Bannlyst
Jag harr hög tolerans och om jag vill sänka den kan jag istället för att vänta nykter 3-4 dagar ta små doser under 3-4 dagar och toleransen sänks ändå fast kanske inte lika mycket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in