2014-09-04, 07:56
Medlem
Haruspexs avatar
Finns ingen AT att tala om på amfetamin om man käkar mat under ruset, tar rätt kostillskott samt käkar 1/4 ikto under ruset och tar typ alpra att sova på.

Lagom mycket fusk involverat iofs...
Citera
2014-09-05, 04:44
Medlem
Är inne på 16 timmar (ja, timmar..) utam tjack nu. Längsta perioden på flera månader tror jag...
Vill verkligen sluta nu men det kryper i hela kroppen samtidigt och jag kan inte se en framtid utan tjack. Hur fan klarar man första dygnen? Har ju gjort det här förut men nu känns det som ett helt annat liv...
Citera
2014-09-05, 06:11
Medlem
Skartaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewbits
Är inne på 16 timmar (ja, timmar..) utam tjack nu. Längsta perioden på flera månader tror jag...
Vill verkligen sluta nu men det kryper i hela kroppen samtidigt och jag kan inte se en framtid utan tjack. Hur fan klarar man första dygnen? Har ju gjort det här förut men nu känns det som ett helt annat liv...
Det är bara att härda sig fram, det kommer gå över.
Citera
2014-09-05, 08:37
Medlem
Skartaks avatar
Köpte en gubbe i Göteborg igår, dock besviken änsålänge, det är tjack i men det känns som att det är bankat med någon skitstimulant, då jag snarare är stissig och väldigt rastlös snarare än skönt speedad.
Senast redigerad av Skartak 2014-09-05 kl. 08:40.
Citera
2014-09-05, 08:43
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skartak
Köpte en gubbe i Göteborg igår, dock besviken änsålänge, det är tjack i men det känns som att det är bankat med någon skitstimulant, då jag snarare är stissig och väldigt rastlös snarare än skönt speedad.

Tråkigt! Bojkotta leverantören, man ska inte gynna giriga blåsare.
Citera
2014-09-05, 08:54
Medlem
Skartaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Tråkigt! Bojkotta leverantören, man ska inte gynna giriga blåsare.
Antar att det är koffazon eller något, men ja fett ovärt, ska det bankas så kan man väl köra med dextropur eller något annat som inte påverkar tjacket iaf, varför envisas med att slänga i skit?!

Köpte en gubbe i förra veckan och det mådde jag toppen på.
Senast redigerad av Skartak 2014-09-05 kl. 09:02.
Citera
2014-09-05, 13:46
Medlem
Tjena! Jag har fått fragmin (fyllda sprutor) för propp i lungan och för höga/låga pk-värden.
Min fråga är ifall man kan använda den här pumpen och kanylen till t.ex. Amfetamin eller andra droger för I.V efter man gjort rent den osv?
Citera
2014-09-05, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skartak
Det är bara att härda sig fram, det kommer gå över.
Ja. Den självbehärskningen saknar jag totalt och är nu inne på 0 timmar igen. Känns som att det är bättre att sluta försöka,acceptera faktum och vara glad och ångestfri så länge jag lever istället.

Ang. Din gubbe är det säkert koffazon. Känns som att 90% av det man hittar i gbg nu är skit.
Citera
2014-09-05, 16:51
Medlem
No_lifers avatar
Har tagit små mängder amfetamin 2 dagar igår (det har handlat om en lina eller två ybder dagen. Har dragit en pytteliten idag (dag2) och ska kanske poppa e ikv.. är de en bra ide?
Citera
2014-09-05, 18:00
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_lifer
Har tagit små mängder amfetamin 2 dagar igår (det har handlat om en lina eller två ybder dagen. Har dragit en pytteliten idag (dag2) och ska kanske poppa e ikv.. är de en bra ide?

Man ska ju inte blanda tjack/koks med E som dom flesta vet. Men jag har gjort det ett par gånger då jag vart redigt påtänd och jag lever än idag. Jag avråder dig starkt att göra det men som sagt jag själv och folk jag känner har gjort det x antal gånger.
Citera
2014-09-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Tjena! Jag har fått fragmin (fyllda sprutor) för propp i lungan och för höga/låga pk-värden.
Min fråga är ifall man kan använda den här pumpen och kanylen till t.ex. Amfetamin eller andra droger för I.V efter man gjort rent den osv?
Bump! Ingen som vet?.. Jaja, jag ger det ett försök. Andra gången bara som jag ska sätta på mig själv
Citera
2014-09-06, 01:34
Medlem
Skartaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewbits
Ja. Den självbehärskningen saknar jag totalt och är nu inne på 0 timmar igen. Känns som att det är bättre att sluta försöka,acceptera faktum och vara glad och ångestfri så länge jag lever istället.

Ang. Din gubbe är det säkert koffazon. Känns som att 90% av det man hittar i gbg nu är skit.

Ska man sluta med en dålig och väldigt stark ovana så får man räkna med att misslyckas, men aldrig ge upp i längden.

Skumt rus blev det iaf, som tjack fast utan det goa och med mer biverkningar, sista intaget för typ 8 timmar sedan och jag mår bra men kan inte sova, får lite halvsköna rysningar ibland, vilket jag inte fick alls under dagen. Mina pupiller blev aldrig större än vanligt.
Senast redigerad av Skartak 2014-09-06 kl. 01:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in