2014-05-07, 21:28
Medlem
Alltså jag har känt av lite "spänningar" kring vänstra bröstet, dvs där hjärtat säger.

Inte kört mycket alls utan tagit typ 0.1 typ 3 dagar irad, utspätt på hela dagen, så rör sig inte om stora doser.

Såklart kickar tjacknojjan inte lite då. Men bör jag vara orolig liksom? Har inte gjort något annat än att jobba vid datorn typ. Är i övrigt rätt vältränad och äter bra o så, men däremot ahr jag fruktansvärt dålig kondis.

Tankar någon?

Sen en till grej. Ska ta MDMA nu på fredag, kommer inte ta något mer tjack tills dess. MEn visst borde det vara lugnt? Det mesta amfet är väl ute ur min kropp om 48h? Borde iaf inte röra sig om någon neurotoxisk "blandning" då eller?
Citera
2014-05-07, 21:29
Medlem
Jaggermeisters avatar
Det gungar fram och tilblaks, typ som om jag är på havet.. Är det en lätt OD eller? IV bruk, tagit ca 4 doser på mindre än 1timme. Max 0.4g totalt. Standard tjack. Vet ej ang bank
Citera
2014-05-07, 22:07
Medlem
Crystalices avatar
En känsla som gav mig oändligt med eufori nu i helt nyktert tillstånd dök upp.
Jag fick flashbacks över hur det var förra hösten, hur allt var så roligt och där jag brukade droger samt testade amfetamin på en fest.
Är dessa flashbacks normala och anser ni att det är bra att lyssna på sitt inre samvete? Förövrigt så blev jag väldigt taggad till att börja bruka igen (blev mest taggad på centralstimulantia.)

Jag sköter mig när jag väl brukar.
Citera
2014-05-08, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Det gungar fram och tilblaks, typ som om jag är på havet.. Är det en lätt OD eller? IV bruk, tagit ca 4 doser på mindre än 1timme. Max 0.4g totalt. Standard tjack. Vet ej ang bank
Du får gärna uppdaterna hur det gick, jag skulle gissa på att det är som du sa, en lätt överdos, men jag kan ha fel.
Citera
2014-05-08, 03:39
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crystalice
Jag sköter mig när jag väl brukar.

Inte för att vara sådan men jag kan garantera att detta är ingångsorden för 99% av alla nutida narkomaner.

Jag har aldrig fått en sådan typ av flashback iaf... Inte hört någon av mina drogbekanta som har heller.
Citera
2014-05-08, 04:32
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Inte för att vara sådan men jag kan garantera att detta är ingångsorden för 99% av alla nutida narkomaner.

Jag har aldrig fått en sådan typ av flashback iaf... Inte hört någon av mina drogbekanta som har heller.

Håller med men tror det är så att när man måste hävda sig om att man har kontroll, det är då man brukar för mycket för sitt eget bästa. Dock kan jag ha fel.
Citera
2014-05-08, 04:42
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumma
Alltså jag har känt av lite "spänningar" kring vänstra bröstet, dvs där hjärtat säger.

Inte kört mycket alls utan tagit typ 0.1 typ 3 dagar irad, utspätt på hela dagen, så rör sig inte om stora doser.

Såklart kickar tjacknojjan inte lite då. Men bör jag vara orolig liksom? Har inte gjort något annat än att jobba vid datorn typ. Är i övrigt rätt vältränad och äter bra o så, men däremot ahr jag fruktansvärt dålig kondis.

Tankar någon?

Sen en till grej. Ska ta MDMA nu på fredag, kommer inte ta något mer tjack tills dess. MEn visst borde det vara lugnt? Det mesta amfet är väl ute ur min kropp om 48h? Borde iaf inte röra sig om någon neurotoxisk "blandning" då eller?

Tror det bara är musklerna som är trötta. Har fått liknande men kolla med doktorn om det håller i sig tills helgen.
Citera
2014-05-08, 13:32
Bannlyst
Hur illa är det att dricka juice med c-vitamin under tjackrus? ere bara minimal skada?
Citera
2014-05-08, 13:52
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komputerman
Hur illa är det att dricka juice med c-vitamin under tjackrus? ere bara minimal skada?

Nån skada är det ju inte talan om, snarare tvärtom. Däremot så kan ruset gå ner lite, beroende på hur mycket du dricker.
Citera
2014-05-08, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Nån skada är det ju inte talan om, snarare tvärtom. Däremot så kan ruset gå ner lite, beroende på hur mycket du dricker.
180mg +mer en rekomenderat intag. får väl dra en ny bomb
Citera
2014-05-08, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av komputerman
180mg +mer en rekomenderat intag. får väl dra en ny bomb
Öka doseringarna lite bara för att kompensera den snabbare utsöndringen så ska du se att det går lika bra som annars.
Citera
2014-05-09, 01:53
Medlem
Är nybörjare och under utredning för ADHD. Tycker att Amfetamin är toppen och tar det lite då och då. Har börjat gå ner i vikt då allt mat och sötsug försvinner. Bra för bantning alltså

Nu till frågan:

Hur lång tid tar det innan Amfetaminet lämnar kroppen? Jag kommer att behöva ta både blod och urinprov framöver. Vill veta så att jag kan planera lite

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in