Citat:
Ursprungligen postat av
WallOfAdamant
SDs "lösning" på invandrarproblemet är att blanda bort den svenska folkstammen. Varför ser du då SD som ett alternativ?
Om en SvP:are.röstar SD är det dåligt. Om en sosse röstar SD är det bra. Om en SD:are röstar på folkpartiet pga språktest är det dåligt. Om en miljöparist gör det är det bra.
Det handlar inte om att något parti är fulländat, utan om i vilken riktning massan rör sig. Om SD får 25% betyder det att 25% har rört sig från sjuklöverns "invandringen är lönsam och svenskar har ingen kultur" till SD:s "invandringen kostar och måste begränsas och svenskar har en kultur som ska.vara gällande i sverige". Det är ett steg i rätt riktning.
Det finns två poler. På ena sidan helt fri invandring med privilegier för invandrare och en långsam utrotning av svenskar. På andra sidan repatriering för att återskapa ett.svenskt Sverige och höga straff för alla som utnyttjas vår vänlighet och begått.svenskfientliga brott.
Idag är vi.nästan vid ena polen och starka krafter drar för att ta landet hela.vägen dit. Vägen åt motsatt pol kommer bestå av massa små steg. Invandring sänkas till europeiska nivåer,.slut på särbehandling, utvisa kriminella, erkänna svensk kultur, kräva anpassning, återta medborgarskap från de som ljugit sig in i landet, återtar från grovt kriminella, erkänna.ett svenskt folk, repatrieringsprogram.
Sen behöver man inte tro på den här strategin. En del tror att alla steg i rätt riktning bara är luftventiler som förhindrar revolution. Och ser hellre att allt blir jävligare tills något exploderar.
Men jag tror inte att det är så saker fungerar. Jag tror förändringar sker stegvis och tillsammans med en gradvis växande medvetenhet hos folket. Varför skulle en befolkning som till 90 procent inte ens röstar SD idag, svänga och bli radikala nationalister bara för att de tvingas lämna hem och svälter? Ser de inte kopplingen idag mellan sin livssituation och kulturmarxismen så varför skulle de göra det sen.
I vart fall våra motståndare tycks dela min syn på hur förändringar sker. Deras samhälle skapades i flera decenier med små, små steg i en viss riktning. Komunisterna i VPK sörjde inte när Sossarna tog makten. De gladde sig att det var ett steg bort från den konservativa borgligheten.
De är också livrädda för alla små steg i motsatt riktning. Billströms tal om volymer, KDU:s debattartikel om något lite.mindre invandring, utspel om språktest, SD som får ett mandat ytterligare i kyrkovalet.
Troligen tänker de som jag att saker kan enkelt börja dra iväg åt andra hållet. Helt plötsligt kan politiker börja tävla i att överträffa varandra i att begränsa invandringen istället för att öka. Det är därför de inte kan tillåta.minsta lilla försök att ta ett steg åt det andra hållet. De ser inte en eftergift som en luftventil som håller folket lugna, utan som en reva i nätet som riskerar att spricka mer och mer om den inte täpps igen snabbt och ordentligt.
Jag tycker alltså inte att nationalister ska rösta SD. Däremot ser jag inget fel i att nationalister glädjer sig.åt när SD.drar röster från 7klövern.