Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
5 småfåglar motsvarar inte 150 kg förankarad lyktstolpe givetvis. Får man vara ordenligt dum i huvudet för att påstå.
Då tycker jag att du ska finna felet i uträkningen som postades innan. Fast det är klart, det kräver ju högstadiekompetens....
Citat:
Det intressanta är ju att Boeingen är långt över VMO och är i rotation så minst lilla touch på planet borde ha fått det till att minst spinna runt, planet är dessutom kört av en pilot som inte kan flyga men denna ologiska supersvåra manöver klarar han.
Vad kul att du får uppfinna egen fysik. Måste vara smidigt att övertyga sig själv då?
Citat:
"Bara för"? Troll. Du menar förutom allt det andra jag sa med tex det faktum att bilder finns och han är avlöjad som en lögnare. Han har liksom erkänt när han trodde att kameran inte var på så läs på lite istället och sätt dig in i fallet för ditt irrelvanta snömosande på denna forumdel är oerhört jävla tröttsamt.
Han har alltså erkänt att han var end el av stor konspiration? Vad kul, presentera detta! Lustigt bara att jag tvivlar på detta påstående...
Citat:
Det finns lika många vittnen som inte såg något plan.
Vilket kan bero på att planet färdades ganska fort....
Citat:
Vrakdelar är både i fallet med Pentagon och Shanksville obefintligt
Lögn. Finns ju massvis!
Citat:
och inte alls något som indikerar ett 90 tons plan som kraschat.
Förutom ögonvittnen, kroppar och vrakdelar då. (Samt i viss mån övervakningskameror)
Citat:
Vad amerikanska regeringen påstår sig hitta är ju givetvis helt ointressant och har ingen bäring alls i debatten.
Om du har tillåtelse att när som helst förneka bevis så vet jag inte vad en diskussion tillför frågan? Då är det väl bättre att tar på dig foliehatten och pratar med en spegel eller nåt...
Citat:
Det viktigaste som finns i bevisväg när det kommer till Pentagon är trots allt dom 2 filmer från security cams som släppts och där ser man tydligen att det inte är frågan om någon Boeing och att Pentagon dessutom mixtrat med filmerna innan dom släppts. Rent mjöl i påsen har man inte.
Inte nog med att du tar dig rätten att förneka bevis...du får tydligen hitta på egna också.
Ta dig i kragen och kom med i matchen, annars finns det ingen idé att ens prata med dig. Egen fysik, lögner, påhittade bevis och förnekande av bevis....du är ett stort jävla skämt.