2014-08-26, 12:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Du har läst de ja, men var har du bilder på döda kroppar från planet?

För 5 timmar sen lade jag upp en länk åt dig på sådana bilder (se inlägg här ovan från 07.12) - hur står det till med minnet egentligen???

Edit: nu fick du mig tyvärr att söka efter såna bilder trots att jag hatar sånt, här har du om du prompt vill se skiten.

VARNING, otrevliga bilder på döda och brända kroppar, dessutom från en av "era" sidor så vi kanske slipper Burros förklaringar om att vi suttit och ritat i Photoshop...
http://pilotsfor911truth.org/forum/lofiversion/index.php?t22270.html[/quote]
Citera
2014-08-26, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
För 5 timmar sen lade jag upp en länk åt dig på sådana bilder (se inlägg här ovan från 07.12) - hur står det till med minnet egentligen???

Edit: nu fick du mig tyvärr att söka efter såna bilder trots att jag hatar sånt, här har du om du prompt vill se skiten.

VARNING, otrevliga bilder på döda och brända kroppar, dessutom från en av "era" sidor så vi kanske slipper Burros förklaringar om att vi suttit och ritat i Photoshop...
http://pilotsfor911truth.org/forum/lofiversion/index.php?t22270.html

Det är kroppar från Pentagon givetvis. Personer som befunnit sig i planet borde du förstå inte är så välbevarde som denna kropp/ar vi ser.
Citera
2014-08-26, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Haha, de uträkningarna skulle jag vilja att du presenterar.....fixar du det?

För övrigt är det så att lyktstolparna i fråga var designade att lossna från sina fästen vid en viss kraft, för att göra eventuella trafikolyckor säkrare. Men det har du nog också missat...

[Edit: Jaha, där var jag tvåa på pucken....]

Planet höll en hastighet som gör det omöjligt lyktstolpen att "lossna". Planet åkte nästan lika snabbt som en pistolkula när den lämnar vapnet.
Citera
2014-08-26, 12:52
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
5 småfåglar motsvarar inte 150 kg förankarad lyktstolpe givetvis. Får man vara ordenligt dum i huvudet för att påstå.

Då tycker jag att du ska finna felet i uträkningen som postades innan. Fast det är klart, det kräver ju högstadiekompetens....

Citat:
Det intressanta är ju att Boeingen är långt över VMO och är i rotation så minst lilla touch på planet borde ha fått det till att minst spinna runt, planet är dessutom kört av en pilot som inte kan flyga men denna ologiska supersvåra manöver klarar han.

Vad kul att du får uppfinna egen fysik. Måste vara smidigt att övertyga sig själv då?

Citat:
"Bara för"? Troll. Du menar förutom allt det andra jag sa med tex det faktum att bilder finns och han är avlöjad som en lögnare. Han har liksom erkänt när han trodde att kameran inte var på så läs på lite istället och sätt dig in i fallet för ditt irrelvanta snömosande på denna forumdel är oerhört jävla tröttsamt.

Han har alltså erkänt att han var end el av stor konspiration? Vad kul, presentera detta! Lustigt bara att jag tvivlar på detta påstående...

Citat:
Det finns lika många vittnen som inte såg något plan.

Vilket kan bero på att planet färdades ganska fort....

Citat:
Vrakdelar är både i fallet med Pentagon och Shanksville obefintligt

Lögn. Finns ju massvis!

Citat:
och inte alls något som indikerar ett 90 tons plan som kraschat.

Förutom ögonvittnen, kroppar och vrakdelar då. (Samt i viss mån övervakningskameror)

Citat:
Vad amerikanska regeringen påstår sig hitta är ju givetvis helt ointressant och har ingen bäring alls i debatten.

Om du har tillåtelse att när som helst förneka bevis så vet jag inte vad en diskussion tillför frågan? Då är det väl bättre att tar på dig foliehatten och pratar med en spegel eller nåt...

Citat:
Det viktigaste som finns i bevisväg när det kommer till Pentagon är trots allt dom 2 filmer från security cams som släppts och där ser man tydligen att det inte är frågan om någon Boeing och att Pentagon dessutom mixtrat med filmerna innan dom släppts. Rent mjöl i påsen har man inte.

Inte nog med att du tar dig rätten att förneka bevis...du får tydligen hitta på egna också.

Ta dig i kragen och kom med i matchen, annars finns det ingen idé att ens prata med dig. Egen fysik, lögner, påhittade bevis och förnekande av bevis....du är ett stort jävla skämt.
Citera
2014-08-26, 12:56
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Planet höll en hastighet som gör det omöjligt lyktstolpen att "lossna". Planet åkte nästan lika snabbt som en pistolkula när den lämnar vapnet.

Vad fan vet du om det? Du förstår väl att det inte räcker med att bara påstå saker???

Och vad hände med uträkningarna som skulle visa att planet skulle "trasas sönder" av en lyktstolpe som är byggd för att lossna vid en kollision?

Och du glömde också kommentera att planet faktiskt slog vingen i backen....det är faktiskt mycket du verkar missa och glömma...men aldrig ser man något erkännande från dig....lustigt det där
Citera
2014-08-26, 12:57
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Det är kroppar från Pentagon givetvis. Personer som befunnit sig i planet borde du förstå inte är så välbevarde som denna kropp/ar vi ser.

Baserat på vad? Din egen påhittade fysik?
Citera
2014-08-26, 13:00
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Du har läst de ja, men var har du bilder på döda kroppar från planet?

Du har redan fått bilder av Snake. Kan du åtminstone vara så pass ärlig så du kan erkänna att kroppar/kroppsdelar till nästan alla människor ombord på flighten hittats i Pentagon? Kan du ge mig så mycket, åtminstone?
Citera
2014-08-26, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Du måste självklart visa bilder på någon lik från någon av passagerarna där de pekar ut vem det är, att man bevisligen vet det. Om inte annat så är det otroligt viktigt för annhöriga

Likbilder finns det självklart gott om, folk dör som bekant av explosioner (från sprängämnen) med
Citera
2014-08-26, 13:03
Medlem
Citat:
Baserat på vad? Din egen påhittade fysik?
Det är så grundläggande fysik så det behöver inte ens förklaras. Begriper du inte så visar du tydligt hur lite du fattar
Citera
2014-08-26, 13:05
Medlem
Citat:
Vad fan vet du om det? Du förstår väl att det inte räcker med att bara påstå saker???
Debunkers (den gruppen du verkar tillhöra) påstår det. De påstår att planet höll en hastighet som var långt över vad planet är byggt för att klara.

Om du frågar mig personligen så inte en chans, planet kan omöjligen ha så hög hastighet vid så låg höjd
Citera
2014-08-26, 13:08
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Du måste självklart visa bilder på någon lik från någon av passagerarna där de pekar ut vem det är, att man bevisligen vet det. Om inte annat så är det otroligt viktigt för annhöriga

Likbilder finns det självklart gott om, folk dör som bekant av explosioner (från sprängämnen) med

Så det räcker inte med de rapporter där man har identifierat nästan hela planet? Du måste ha en namnetikett framför en bild också?
Citera
2014-08-26, 13:10
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Det är så grundläggande fysik så det behöver inte ens förklaras. Begriper du inte så visar du tydligt hur lite du fattar

Wow, vilka argument du kommer med! Så man brukar alltså inte hitta kroppar alls från flygkrascher?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in