2014-08-19, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
tagit lite fint amfe.
I brist på annat tänkte jag bara kika om 2-3 rör theralen + 15mgx3 Mirazapin går bra att ta ca 3 timmar efter inatag av amfe för att varva ner/somna?

Må väl
MVH
Verkligen, håller med föregående, chilla med Theralenet! Varför ska du ta 2-3 rör så tätt inpå för? Som ovan är inne på lär du mest känns bieffekterna om du inte väntar längre, alternativt går lite mjukare fram med dosen.

Vänta några timmar som sagt och börja sedan med att ta Ett styck och se vad som sker. Får du ingen/liten/dålig effekt tar du Ett styck till. Varför ska du stressa, om amfetaminet är bra ska du väl softa ett tag i all fall?
Citera
2014-08-19, 02:40
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisfittan
Verkligen, håller med föregående, chilla med Theralenet! Varför ska du ta 2-3 rör så tätt inpå för? Som ovan är inne på lär du mest känns bieffekterna om du inte väntar längre, alternativt går lite mjukare fram med dosen.

Vänta några timmar som sagt och börja sedan med att ta Ett styck och se vad som sker. Får du ingen/liten/dålig effekt tar du Ett styck till. Varför ska du stressa, om amfetaminet är bra ska du väl softa ett tag i all fall?

Tänkte mer för att kunna däcka sen. blir nog upp till 3-4 men theralenet tar över 1 timma innan det funkar. Men visst 3 rör var väll att ta i.

Blir nog ett rör theralen och mirtazapinen. Har för mig mirtan sår ut amfet jävligt bra, om jag inte minns fel:P
MÅ väl
Citera
2014-08-19, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
Tänkte mer för att kunna däcka sen. blir nog upp till 3-4 men theralenet tar över 1 timma innan det funkar. Men visst 3 rör var väll att ta i.

Blir nog ett rör theralen och mirtazapinen. Har för mig mirtan sår ut amfet jävligt bra, om jag inte minns fel:P
MÅ väl
Jag förstår precis, jag tänkte bara att det kan vara bra att låta det gå i alla fall 5 timmar från sista intag, så att du får hjälp med sömnen istället för att inte slösa bort effekten genom att gå på för tidigt. I och för sig, om du inte har fyllt på med mer sedan du skrev och är klar med Amfetaminet för kvällen bör det vara lugnt, så sett.

Säger inte att det inte går att ta tre, du kanske har en sjusärdeles tolerans, för mig kändes det bara som en något högre dos än vad jag hört talas om bland mina vänner.

Du med, simma lugnt!
Citera
2014-08-19, 03:17
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisfittan
Jag förstår precis, jag tänkte bara att det kan vara bra att låta det gå i alla fall 5 timmar från sista intag, så att du får hjälp med sömnen istället för att inte slösa bort effekten genom att gå på för tidigt. I och för sig, om du inte har fyllt på med mer sedan du skrev och är klar med Amfetaminet för kvällen bör det vara lugnt, så sett.

Säger inte att det inte går att ta tre, du kanske har en sjusärdeles tolerans, för mig kändes det bara som en något högre dos än vad jag hört talas om bland mina vänner.

Du med, simma lugnt!

blev en liten till runt kl 1
Men å andra sidan blev det inte mer än 0,25 inatt. var mest en lliten test.

var ett tag sen jag tog therlen men vet att jag behövde ett helt för att få nån effekt på den och då var jag ren.
mirta tar jag varje dag men bara 15mg så 45 mg lär göra sitt.
har dessutom korstolerans från ritalinen så kalla mig knäpp men jag sitter faktiskt och gäspar haha
Citera
2014-08-21, 17:12
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Så bra gick de med de uppehållet... höll mig i 6 dagar och nu fick jag nytt tjack idag och självklart ska man testa de direkt. 0.4g rätt upp där solen aldrig skiner gjorde förjävla gött!
Citera
2014-08-22, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Så bra gick de med de uppehållet... höll mig i 6 dagar och nu fick jag nytt tjack idag och självklart ska man testa de direkt. 0.4g rätt upp där solen aldrig skiner gjorde förjävla gött!
Nice

Ska själv ta uppehåll på 72-96 timmar nu på söndag efter att ha kört affe en månad sträck, har sparat benzo, imovane +alkohol för dessa timmar som jag lär slappa med vid tv-soffan (man blir ju sjukt trött de dagar man inte tar tjack om man tar tjack dagligen).
Citera
2014-08-22, 19:10
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Nice

Ska själv ta uppehåll på 72-96 timmar nu på söndag efter att ha kört affe en månad sträck, har sparat benzo, imovane +alkohol för dessa timmar som jag lär slappa med vid tv-soffan (man blir ju sjukt trött de dagar man inte tar tjack om man tar tjack dagligen).

Woooooord up för det där alltså! O en satansfull hunger!
Citera
2014-08-24, 15:34
Medlem
Tiaitchsis avatar
Någon som vet eller kan tipsa om vart man skulle kunna köpa en våg för att väga "valfritt pulver"?
Citera
2014-08-24, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escoffier
Tja.

Jag tänkte höra ifall någon testat att förbereda en panna hemma för att dra i sig senare under dagen. Omständigheterna tillåter ju inte alltid att man kokar ihop sin dos på plats.

Någon som provat eller har annan input i frågan?

Mvh

Det är så mycket meck att göra i ordning en rykare så jag gör alltid 2 eller 3 skjutklara pannor åt gången. Det man måste tänka på är att få det så sterilt som möjligt för att minimera risken för bakterietillväxt i lösning och tyg. Jag använder bara mina verktyg en gång så behöver inte tänka på att rengöra hammare och spik. Har mina laddade pumpar i kylskåpet. Brukar täcka för toppen med en bit plastfilm så man inte råkar få med nåt dammkorn eller annat skräp, eller så monterar jag på spiken direkt om jag ska iväg nånstans. Så man bara behöver sikta och skjuta när det är dags.
Citera
2014-08-24, 18:16
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putte-sthlm
Det är så mycket meck att göra i ordning en rykare så jag gör alltid 2 eller 3 skjutklara pannor åt gången. Det man måste tänka på är att få det så sterilt som möjligt för att minimera risken för bakterietillväxt i lösning och tyg. Jag använder bara mina verktyg en gång så behöver inte tänka på att rengöra hammare och spik. Har mina laddade pumpar i kylskåpet. Brukar täcka för toppen med en bit plastfilm så man inte råkar få med nåt dammkorn eller annat skräp, eller så monterar jag på spiken direkt om jag ska iväg nånstans. Så man bara behöver sikta och skjuta när det är dags.

Även fast det är skit i lösningen så åker det inte in i blodomloppet (För det mesta). Då där pumpen börjar smala av (Där spiken sitter), där samlas allt smuts..
Citera
2014-08-24, 19:04
Medlem
whoops021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Woooooord up för det där alltså! O en satansfull hunger!

Mattheten är fan riktigt jobbig och sitter i evigheter, i allafall för mig.
Citera
2014-08-24, 19:26
Medlem
Blastphemers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putte-sthlm

Gör alltid i ordning rykare så jag klarar mig under tiden jag ska vara ute. Aldrig blivit av med en lösning ifall Herr Blå kommer, däremot är det surt och bli av med tjacket man har på sig och ev. riskera husrannsakan.

Kör alltid med spiken på direkt och sen ha dom på något bra ställe t ex innerfickan på jackan. Brukar undvika att ha dom i byxorna, trillar så lätt ut på de mest olämpliga ställena. Skulle dock dricka all lösning som legat mer än 2 dygn. Kylskåpet är skit farligt att ha färdiga i. Inte lite mat som passerar in och ut där, kan bli feta bakterieodlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in