2014-08-17, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Blev en pigg vecka efter att en kompis köpt flera gram affe. Jag har inte tagit det många gånger förr men det började som det skulle, sved skönt i snoken fötterna gick inte att hålla stilla och lite käkspänningar och så klart blev man väldigt klar i skallen och satt i timmar framför samma sak och gjorde vad man nu gjorde i dom timmarna, Det var bra tjack helt klart och det blev många linor innan man sov några timmar, fräshade upp sig och sen körde igång igen. Ena kvällen blev det dock gräs oxy och xanor och jag spydde och ville bara sova. Dygnar ialla fall och mår bättre efter jag vaknar senare på dagen/kvällen. Försöker käka lite innan kompisen ska komma över med tjack igen men spyr upp maten efter 15 minuter och tar en lina efter en liten när illamåendet gått över. Det luktar och smakar tjack men hjärtat var som vanligt och jag blev jävligt down, benen och armarna smalt ner i soffan och jag hade svårt att hålla ögonen öppna, även om jag inte var speciellt trött. Jag och kompisen får inte fram många ord och efter vad det känts som vi legat och stirrat på tvn halvdöda i en timme frågar jag vad detta var. Han sa att det var från samma kran men det var verkligen helt tvärtom av vad jag hade trott det skulle bli med tanke på dagarna innan. Nåväl det blir en lina till innan han går hem och jag lägger mig en timme efter det och sover som en bäbis och vaknar för första gången riktigt utvilad känner jag.

Kvällen kommer och linorna läggs fram (det är ur samma påse som kvällen innan) men denna gång blir det inte mycket som händer, det känns mest som kroppen blir tyngre och man blir lite seg i sina agerande och rörelser men vi känner oss helt klara i huvudet.

Söndag till onsdag förmiddag så blir vi verkligen tjackisar men sen onsdag kväll riktigt nedåt nästan som man tagit för mycket sub? Torsdag och idag blir det mest bara gåshud och ben och armar känns mer spända. Jag har inte kört såna här ''race'' förut men vad hände? Fick vi något helt annat i onsdags och något som varit riktigt urbankat dagarna efter eller är det bara att man har vant sig?

Jag är ganska noob angående centralstimulantia droger och är määh till uppåt saker för jag hatar hur förstörd man känner sig till slut och spyr i duschen. En lina gör underverk faktiskt då jag kanske har add och kan känna mig lugnare och styra tankarna bättre.
Käka mycket mat och avsluta måltiden med en kopp kaffe gärna tillspetsad med vodka eller valfri likör för att koffeinet ska ge mer effekt men viktigtaste av allt är att äta en sund måltid med protein från kött och vitaminer från sallad. Tjacket knullar ju sönder kroppen rätt hårt och om du inte får i dig näringen blir du som ett likgiltigt skelett så länge det inte är första gången du tar.

IMO
Citera
2014-08-17, 16:11
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
köpte lite skumt amfetamin förra helgen..
Färgen var vit med lite grön ton, fuktigt och stank som satan.. Grejen är att jag inte vågat ta ordentligt än eftersom kranen tror jag börjar bli snål och desperat, eftersom han blev av med större mängd..

Jag får "domningar" eller att man känner att blodkärlen spänns åt i benen och det brukar jag inte få, endast tjack-kuk.. när man drar det så får man huvudvärk och känner sig lite yr ibland.. Har renat en del med aceton och då blir det pulvriserat och kritvitt. Smakar delvis som det ska med lite smak av sötma.
EZ-test visar positivt för META/amfetamin både före och efter rening. saken är den är att biverkningarna verkar konstiga, därför tänkte jag höra om någon fått liknande bi-effekter av något "tjack" de handlat och eller vet vad det är som gör det? kanske något han bankat det med typ koffazon/rc?
Senast redigerad av Tjackad-Tullare 2014-08-17 kl. 16:14.
Citera
2014-08-17, 19:21
Medlem
Tresbs avatar
En liten fråga, ska nästa månad iväg utomlands. Planen är att ta tjack eller e tidigt på kvällen, dagen därpå har jag ett flyg jag måste med hem till Sverige. Problemet är att jag alltid får pupiller stora som tefat även dagen efter. Tror ni det kommer uppstå problem på flygplatsen utomlands och här hemma i Sverige?
Citera
2014-08-17, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tresb
En liten fråga, ska nästa månad iväg utomlands. Planen är att ta tjack eller e tidigt på kvällen, dagen därpå har jag ett flyg jag måste med hem till Sverige. Problemet är att jag alltid får pupiller stora som tefat även dagen efter. Tror ni det kommer uppstå problem på flygplatsen utomlands och här hemma i Sverige?
Så länge du inte har nån påse med tjack i när du ska genom kontrollen så är det lugnt. De kan hitta spår från smulor (fragment eller va de heter) men då kommer de som max undersöka all din bagage och inte hitta nånting så snorta på du medan du kan!

ps: På väg hem från amsterdam så glömde jag en spliff i ryggsäcken och genom det där kontroll-bandet gick det och personalen skrattade bara och sedan bad mig om att dumpa ölen som jag också hade i ryggan ^^ Själv så var hög som ett hus efter att ha käkat två cannabis-brownies och fattade nada om vad de skrattade åt och med helt rödsprängda ögon.
Senast redigerad av boonting 2014-08-17 kl. 19:45.
Citera
2014-08-18, 07:20
Medlem
Escoffiers avatar
Tja.

Jag tänkte höra ifall någon testat att förbereda en panna hemma för att dra i sig senare under dagen. Omständigheterna tillåter ju inte alltid att man kokar ihop sin dos på plats.

Någon som provat eller har annan input i frågan?

Mvh
Citera
2014-08-18, 21:48
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Priser på 20,50 100g?
vad har ni fått /erbjudna att betala? inget flugsvamp IRL endast.

blev erbjuden 100g för 4000kr, tyckte det lät alldeles för billigt så tacka nej.
Citera
2014-08-18, 22:43
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
blev erbjuden 100g för 4000kr, tyckte det lät alldeles för billigt så tacka nej.
Jag har aldrig hört om så pass låga priser från någon pålitlig källa i Sverige. Det dubbla är däremot inte orimligt.
Citera
2014-08-18, 23:13
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag har aldrig hört om så pass låga priser från någon pålitlig källa i Sverige. Det dubbla är däremot inte orimligt.

Fråga om du får testa det innan, är det bra för det priset är det bara att slå till.. Men tvekar att det är rent mjöl i den påsen..
Citera
2014-08-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Mitt råd är att inte ta 100 gram för 4000, be om att få testa ett gram först. Är han seriös och sitter på sådana mängder ska det inte vara några problem för honom/henne.

Forskade faktiskt lite i 100-priser förra veckan, hörde då allt i spannet 8-14000. Åtta känns som billigt, och fjorton känns knäppt värt att vända, för lite pengar tillbaka liksom. Allt under tio känns som bra pris.
Citera
2014-08-18, 23:51
Medlem
purezones avatar
tagit lite fint amfe.
I brist på annat tänkte jag bara kika om 2-3 rör theralen + 15mgx3 Mirazapin går bra att ta ca 3 timmar efter inatag av amfe för att varva ner/somna?

Må väl
MVH
Citera
2014-08-19, 00:22
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
tagit lite fint amfe.
I brist på annat tänkte jag bara kika om 2-3 rör theralen + 15mgx3 Mirazapin går bra att ta ca 3 timmar efter inatag av amfe för att varva ner/somna?

Må väl
MVH

3h låter lite tidigt. Tro du endast kommer bli torr i munnen och andra bieffekter av theralenet, men endå vara igång. 6h känns lite rimligare ialf..
Citera
2014-08-19, 00:24
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
tagit lite fint amfe.

Må väl
MVH

2-3 rör!? Är du ifrån vettet!? Kör ½-1 rör! Hur det fungerar med mirtazapinen vet jag dock inte, har för mig att man skall vara djävligt försiktig med vad man blandar den medicinen med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in