Citat:
Käka mycket mat och avsluta måltiden med en kopp kaffe gärna tillspetsad med vodka eller valfri likör för att koffeinet ska ge mer effekt men viktigtaste av allt är att äta en sund måltid med protein från kött och vitaminer från sallad. Tjacket knullar ju sönder kroppen rätt hårt och om du inte får i dig näringen blir du som ett likgiltigt skelett så länge det inte är första gången du tar. Blev en pigg vecka efter att en kompis köpt flera gram affe. Jag har inte tagit det många gånger förr men det började som det skulle, sved skönt i snoken fötterna gick inte att hålla stilla och lite käkspänningar och så klart blev man väldigt klar i skallen och satt i timmar framför samma sak och gjorde vad man nu gjorde i dom timmarna, Det var bra tjack helt klart och det blev många linor innan man sov några timmar, fräshade upp sig och sen körde igång igen. Ena kvällen blev det dock gräs oxy och xanor och jag spydde och ville bara sova. Dygnar ialla fall och mår bättre efter jag vaknar senare på dagen/kvällen. Försöker käka lite innan kompisen ska komma över med tjack igen men spyr upp maten efter 15 minuter och tar en lina efter en liten när illamåendet gått över. Det luktar och smakar tjack men hjärtat var som vanligt och jag blev jävligt down, benen och armarna smalt ner i soffan och jag hade svårt att hålla ögonen öppna, även om jag inte var speciellt trött. Jag och kompisen får inte fram många ord och efter vad det känts som vi legat och stirrat på tvn halvdöda i en timme frågar jag vad detta var. Han sa att det var från samma kran men det var verkligen helt tvärtom av vad jag hade trott det skulle bli med tanke på dagarna innan. Nåväl det blir en lina till innan han går hem och jag lägger mig en timme efter det och sover som en bäbis och vaknar för första gången riktigt utvilad känner jag.
Kvällen kommer och linorna läggs fram (det är ur samma påse som kvällen innan) men denna gång blir det inte mycket som händer, det känns mest som kroppen blir tyngre och man blir lite seg i sina agerande och rörelser men vi känner oss helt klara i huvudet.
Söndag till onsdag förmiddag så blir vi verkligen tjackisar men sen onsdag kväll riktigt nedåt nästan som man tagit för mycket sub? Torsdag och idag blir det mest bara gåshud och ben och armar känns mer spända. Jag har inte kört såna här ''race'' förut men vad hände? Fick vi något helt annat i onsdags och något som varit riktigt urbankat dagarna efter eller är det bara att man har vant sig?
Jag är ganska noob angående centralstimulantia droger och är määh till uppåt saker för jag hatar hur förstörd man känner sig till slut och spyr i duschen. En lina gör underverk faktiskt då jag kanske har add och kan känna mig lugnare och styra tankarna bättre.
Kvällen kommer och linorna läggs fram (det är ur samma påse som kvällen innan) men denna gång blir det inte mycket som händer, det känns mest som kroppen blir tyngre och man blir lite seg i sina agerande och rörelser men vi känner oss helt klara i huvudet.
Söndag till onsdag förmiddag så blir vi verkligen tjackisar men sen onsdag kväll riktigt nedåt nästan som man tagit för mycket sub? Torsdag och idag blir det mest bara gåshud och ben och armar känns mer spända. Jag har inte kört såna här ''race'' förut men vad hände? Fick vi något helt annat i onsdags och något som varit riktigt urbankat dagarna efter eller är det bara att man har vant sig?
Jag är ganska noob angående centralstimulantia droger och är määh till uppåt saker för jag hatar hur förstörd man känner sig till slut och spyr i duschen. En lina gör underverk faktiskt då jag kanske har add och kan känna mig lugnare och styra tankarna bättre.
IMO