2014-08-24, 19:32
Medlem
Blastphemers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Priser på 20,50 100g?
vad har ni fått /erbjudna att betala? inget flugsvamp IRL endast.

blev erbjuden 100g för 4000kr, tyckte det lät alldeles för billigt så tacka nej.

Dyra bullar blir det du... 8000:- per Hg är helt okej. 10000:- om man kritar är inte heller dåligt, men det kan gå upp till 12000 - 14000 om du kritar, skulle dock personligen aldrig lägga mer än 12000:- på krita eller 10000:- för cash.

Helt andra priser när du köper en 500g - 1kg, ett helt okej pris i det läget är 65kr/gram, finns billigare och det finns dyrare men runt 65kr per gram är fair.
Citera
2014-08-24, 21:52
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoops021
Mattheten är fan riktigt jobbig och sitter i evigheter, i allafall för mig.

Att man känner sig matt? Jo, den är äckligt jobbig... Har varit utan i 3 dagar nu, har fortfarande den där jävla mattheten... Jag vaknar liksom aldrig till, och helt jävla uttråkad....
Känns även som jag har nånsorts trögflytande jävla sörja mellan hjärnan och huvudet, och i ögonen
Citera
2014-08-25, 02:57
Medlem
OddFellas avatar
Ponera att h*n använder tjack dagligen i små mängder, någon näsa alternativt en bomb eller två. Av vad jag hört ca 0.3-0.5g per dag. H*n äter också zopiklon för att kunna sova på nätterna. Kan denna kombination vara farlig/skadlig i längden? dvs bruka cs på dagarna och äta några zopiklon varje natt för sömn. H*n är alltså ingen som har lust att vara vaken dagar i streck.

Jag frågar åt en kompis.
Citera
2014-08-25, 12:28
Medlem
dimitritabals avatar
fick en liten diamant riktigt kristall meth (ursprung usa) från en vän på lördag ca 0.5 g , ångan var heltrent och mjukt, ruset var otroligt härligt men AT är oerhört jobbigt, jobbigaste stimulantia ATnånsin ! jag känner fortfarande en del av avtändning idag.
crystal meth is a hell of a drug
Citera
2014-08-25, 12:34
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Ponera att h*n använder tjack dagligen i små mängder, någon näsa alternativt en bomb eller två. Av vad jag hört ca 0.3-0.5g per dag. H*n äter också zopiklon för att kunna sova på nätterna. Kan denna kombination vara farlig/skadlig i längden? dvs bruka cs på dagarna och äta några zopiklon varje natt för sömn. H*n är alltså ingen som har lust att vara vaken dagar i streck.

Jag frågar åt en kompis.

Att använda tjack dagligen är inte bra. Främst skadligt för att det höjer blodtrycket och hjärtat får jobba mer.
Att använda det som partydrog nån gång per år gör varken till eller ifrån
Citera
2014-08-25, 13:05
Medlem
MåsteMeckaDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella

Jag frågar åt en kompis.

300-500 mg små mängder?

Det är läskigt hur folk får helt snedvridna doseringsuppfattningar här på flashback. 300 mg är INTE små mängder. Terapeutiska doser av amfetamin är ju fan mellan 10-40 milligram. Om vi räknar med att vanligt tjack är 50% så är alltså motsvarande 20-80 mg. Att ta 500 mg är nästan 7 gånger så högt.
Självklart har folk ofta tolerans men det betyder inte att det är något att eftersträva. Och självklart är rekreationsdoserna större än de terapeutiska, men hade man tänkt ta varje dag så antar jag att det skulle vara i terapeutiskt syfte. Att ta det för rekreation varje dag, ja det är ju per definition missbruk.

För att svara lite mer konkret: JA för guds skull det skulle vara farligt/skadligt! Amfetamin har en neurotoxitet redan vid enstaka tillfällen. Förenklat: Det skadar ens hjärna. Skulle man ta amfetamin varje dag så skadar man sin hjärna varje dag. Ej bra! Dessutom sliter det på hjärtat. Inte heller bra.
(OBS: Det finns förvisso sätt att minska neurotoxiteten, magnesiumtillskott, antioxidanter, m.m)
Och att dessutom snorta det, det skulle göra enorm skada på näsa/bihålor om man gör det dagligen. Ursäkta mig men hur jävla vårdslösa är folk nuförtiden? Man blir ju fan orolig...

Att ta zopiklon varje kväll är minst lika idiotiskt. Det skulle på sikt försvaga psyket något enorm, till den punkt att man skulle ha ångest hela tiden om man inte fortsatte ta större doser. Det finns en anledning varför läkare är väldigt försiktiga med att skriva ut dessa preparat. De har stora missbrukspotential. Att missbruka dessa preparat är inte alls bra för ens hälsa. Det är inte mer komplicerat än så!
Citera
2014-08-25, 13:15
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
fick en liten diamant riktigt kristall meth (ursprung usa) från en vän på lördag ca 0.5 g , ångan var heltrent och mjukt, ruset var otroligt härligt men AT är oerhört jobbigt, jobbigaste stimulantia ATnånsin ! jag känner fortfarande en del av avtändning idag.
crystal meth is a hell of a drug
Jag såg precis att det finns på flugsvamp och blev lite sugen på att beställa hem ett gram då jag är nyfiken på hur det känns att röka någon typ av CS.

Hur länge håller ruset i sig? Får man en stark rush av att röka det? Dosering?
Citera
2014-08-25, 13:33
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Jag såg precis att det finns på flugsvamp och blev lite sugen på att beställa hem ett gram då jag är nyfiken på hur det känns att röka någon typ av CS.

Hur länge håller ruset i sig? Får man en stark rush av att röka det? Dosering?
denna vaxiga saken som finns på FS är inte crystal meth , vet inte vad den är men jag misstänker racemiskt meth som var cristaliserat ! crystalmeth kommer bara i shard/diamant form och dess ånga är heltrent !

det håller ca 14 timmar, men ruset i sig håller bara 5-6 timmars, rushet ca 5 minuter och det kommer med hjärtklappning på ett skönt sätt, stor återdoseringsbehov trots att man fortfarande hög och det är beroendeframkallande på en hög nivå.

AT är riktigt jobbigt ! tänk o ha benso då du kommer o behöva de !
Citera
2014-08-25, 13:47
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
denna vaxiga saken som finns på FS är inte crystal meth , vet inte vad den är men jag misstänker racemiskt meth som var cristaliserat ! crystalmeth kommer bara i shard/diamant form och dess ånga är heltrent !

det håller ca 14 timmar, men ruset i sig håller bara 5-6 timmars, rushet ca 5 minuter och det kommer med hjärtklappning på ett skönt sätt, stor återdoseringsbehov trots att man fortfarande hög och det är beroendeframkallande på en hög nivå.

AT är riktigt jobbigt ! tänk o ha benso då du kommer o behöva de !
Lol, det låter som DL-meta....Finns ingen jävla AT på tjack, varken meta eller vanligt...
Citera
2014-08-25, 14:03
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Lol, det låter som DL-meta....Finns ingen jävla AT på tjack, varken meta eller vanligt...
jag har testat DL racemiskt meta förut (psykadeliskasara batch) , och det var inte min första crystalmeth bruk, fast de andra förbrukningar hände för länge sen.
DL racemiskt rus är stissigt och påverkar starkt mans kardiovaskulärt system på grund av denna levo delen i molekylen.
DL meth kommer aldrig i shard form !! det kommer i hcl pulver och är hygroskopiskt

Och vanligt rent amfetamin ger mig en sjuk AT.

bara katinoner och kokain är snälla mot mitt system vid AT.
Senast redigerad av dimitritabal 2014-08-25 kl. 14:07.
Citera
2014-08-25, 15:58
Medlem
E1520s avatar
Hur vanligt är det med muskelryckningar under avtändningen? ~36h sedan jag tog sista linan. Gick och la mig strax efter kl 20 på söndagskvällen, trött som bara den. Vaknade säkert mer än en handfull gånger under natten av extrema jävla muskelryckningar och kallsvettningar.

Nä, får ta och bli en tjack-fri period nu framöver. Länge sen man mådde så här jävla dåligt.
Citera
2014-08-25, 18:34
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
jag har testat DL racemiskt meta förut (psykadeliskasara batch) , och det var inte min första crystalmeth bruk, fast de andra förbrukningar hände för länge sen.
DL racemiskt rus är stissigt och påverkar starkt mans kardiovaskulärt system på grund av denna levo delen i molekylen.
DL meth kommer aldrig i shard form !! det kommer i hcl pulver och är hygroskopiskt

Och vanligt rent amfetamin ger mig en sjuk AT.

bara katinoner och kokain är snälla mot mitt system vid AT.
Ja, du behöver inte ge mig lektioner ang tjack...

Får du AT på rent tjack???? Damn boy, you're a special one, hahha :P Jag får inte AT på varken meta eller tjack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in