Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-25, 14:38
  #6937
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Meh... Vafan, så har jag haft i flera år... Det känns som en liten böld under huden, ömmar om man trycker på stället oxå. Det är väl brosk/inflammerad hud eller dylikt?

Såg på en dokumentär som heter black metal veins för ett tag sedan och där var det en tjej som hade missat en inject med heroin och fick en s.k abscess som rörde sig ända upp till armhålan vilket tog en jävla tid. Till slut sprack skiten för att huden var det enda stället där det kunde ta sig ut.

Iallafall, har haft en stor jävla böld-liknande finne på ryggen, jag vet inte hur länge och häromdagen råkade jag riva upp den och det läkte ut sörja som luktade tjack ur skiten Det börjar närma sig 6 månader sen jag körde IV sist, är det fysiskt möjligt att detta kan hända eller inbillar jag mig bara lukten? Har även blivit av med alla finnar på bröstet som jag hade innan vilket känns hålla ihop med tjacket också.

Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Här är lite analysresultat av amfetamin som sålts i UK/Skottland mestadels. Måste kännas hårt att vara tjackis där och säga åt rc-knarkarna att de ska ta vanliga och beprövade droger, och så visar det sig att man själv ofta får i sig mer rc än dom och ibland inget amfetamin alls :-)

Fyfan den låter inte rolig alls. Undra hur mycket man har varit försökskanin av RC:s utan att veta det.
Citera
2014-04-25, 15:11
  #6938
Medlem
Jaggermeisters avatar
Timetoendit::
Jaja, men det är skillnad på en abscess och det jag pratar om.. Abscess är ju en varböld. Detta är ingen varböld, vet inte exakt vad det är, men det känns lite som förhårdnad hud under huden men ovanför venen typ.. Svårt o förklara. Ca 5mm utbuktning.

BTW!!
Är det bara jag som har fett svårt och bokstavligt skita när jag har tagit tjack? Kan trycka allt vad jag pallar, men det händer inte ett skit. Känns typ som om den inre ringmuskeln inte vill öppna upp sig, men den yttre öppnar sig... Någon annan?
Citera
2014-04-26, 04:44
  #6939
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Timetoendit::
Jaja, men det är skillnad på en abscess och det jag pratar om.. Abscess är ju en varböld. Detta är ingen varböld, vet inte exakt vad det är, men det känns lite som förhårdnad hud under huden men ovanför venen typ.. Svårt o förklara. Ca 5mm utbuktning.

BTW!!
Är det bara jag som har fett svårt och bokstavligt skita när jag har tagit tjack? Kan trycka allt vad jag pallar, men det händer inte ett skit. Känns typ som om den inre ringmuskeln inte vill öppna upp sig, men den yttre öppnar sig... Någon annan?
Haha japp känner igen det där. Krämar sig svettig men kommer inte ut nån jävla korv. Fett skumt. Antar att det har o göra med samma sak som tex käkspänningar? Att musklerna blir lite semidysfunktionella-ish.
Citera
2014-04-26, 14:38
  #6940
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Haha japp känner igen det där. Krämar sig svettig men kommer inte ut nån jävla korv. Fett skumt. Antar att det har o göra med samma sak som tex käkspänningar? Att musklerna blir lite semidysfunktionella-ish.

Måste hålla med om att jag inte håller med, blir ofta extremt skitnödig i samband med centralstimulanta öht.
Ofta sådär 2-5min efter intag är det dags och springa på skithuset.
Citera
2014-04-26, 14:51
  #6941
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despised66
Hej

När jag senast för 2-3 veckor sedan tog tjack så körde jag IV på underarmen. Den sista missade jag och det blev blåmärke och en böld som varade några dagar.

Nu så här lång tid efter så har jag fortfarande något under huden där jag missa, trycker jag på det kan det göra lite ont och ligger jag med armen tryckande mot något så kan det värka en stund. Har haft mycket käkspänningar under denna tid, trycker ihop tänder o så. Det känns ibland som man har det kvar i kroppen typ.

Vet att käkarna kan ta tid psykiskt att bli av med efter att man missbrukat det under en tid. Men kan detta ha med det hårda som kan va kvar under huden? Ska jag gå till läkarn och kolla upp vad som är fel där? Läst att det kan vara farligt.
Tjacket jag tog är jag inte van vid då det var från ny "kran" och det var helt klart fultjack.

Edit: nu så känner jag att det pulserar där under huden och gör lite lite ont. Har inga utslag eller märken kvar, utan huden sticker ut mer än den ska. Väldigt lite av en mörkfärg kan det vara på området men svårt att säga.

Tacksam för svar, vill minnas att när jag missade innan denna gång gick allt över snabbt och var helt borta efter några dagar, men då var det annat tjack.
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Meh... Vafan, så har jag haft i flera år... Det känns som en liten böld under huden, ömmar om man trycker på stället oxå. Det är väl brosk/inflammerad hud eller dylikt?
Det låter som broskbildning. Ingen direkt fara med andra ord.
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Nu sitter jag här och har ännu en gång runkat bort hela tjackruset.. känns inte så värt nu i efterhand. Kuken är djävligt röd och har typ flagnat på vissa ställen...

Startade att runka med vänstern ca 04 inatt medans jag letade brudar på knullkontakt, bodycontact etc. Sedan runt 07-08 någon gång så gick jag över till den obligatoriska porren, sedan dess så var det ett intensivt slitande ända fram till 18 då jag stolt berättade för en polare hur länge jag hade runkat

Hade jag haft en dos till så vet jag att det ändå hade blivit en ny runksession...

Ännu sjukare att jag har 3 användare på t.ex darkside som letar efter olika saker (undergiven,dominant etc) för att ha den maximala chansen att hitta ett knull.

Det känns dock inte allt för surt nu när jag har fått i mig 4 öl, ångrade mig mer tidigare!

Kom nu förresten på att jag la en av satserna på golvet då jag ej orkade hämta papper, kanske ska torka upp det...

Men nu fan ska jag sova fast jag knappt vill, ölen sänkte mig totalt och har svårt att hålla mig vaken.

Vi höres grabbar!

Edit: Hade ca 1 timmes paus med runkandet mellan 04-18 efter att jag la första satsen
Låter som att det är bankat med metamfetamin.
Du borde för övrigt skaffa dig en blogg där du kan skriva om dina vidriga runksessioner. Jag tror nämligen inte att någon här i tråden direkt bryr sig om hur du letar knullkontakter.
Citera
2014-04-27, 01:23
  #6942
Medlem
Tagit tjack idag och igår och dunder säger alla som testat det. Fick bra effekt första dagen men idag fick jag knappt någon effekt inte ens efter en gubbe. Kan det varit för Zyprexan jag tog några timmar tidigare (20 mg)? Svårt att tro det då jag äter zyprexa dagligen och tidigare alltid fått effekt. Vad kan det bero på? Riktigt missnöjd över att inte få vara påtänd. Fan vad less.
__________________
Senast redigerad av Odens 2014-04-27 kl. 01:44.
Citera
2014-04-27, 01:27
  #6943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Det låter som broskbildning. Ingen direkt fara med andra ord.

Låter som att det är bankat med metamfetamin.
Du borde för övrigt skaffa dig en blogg där du kan skriva om dina vidriga runksessioner. Jag tror nämligen inte att någon här i tråden direkt bryr sig om hur du letar knullkontakter.

Jag tycker det är intressant att läsa andras erfarenheter då jag själv är nästan lika extrem på vaket. Kolla porr i ett halvt dygn i streck är inget ovanligt för min del och säkert inte för andra kan jag tro. Ett tjackrus utan maratonporr och kontaktsökande tolereras inte. Halva grejen med att ta drogen är ju att bli pervers. Jag sitter ofta svettig, illaluktande och ovårdad i ett par slitna mjukisbrallor och letar tjejer på kontaktsidor. Verken duschat eller borstat tänderna under tiden man hållit på. Lägenheten ser ut som ett bombnedfall där alla fönster är övertäckta med lakan och grejer pga paranoian. Man vandrar i timmar på samma ställen, mellan kikhålet i dörren och persiennerna för att se vilka som bryter sig in och ska mörda dig. Sömnlösheten gör att du ser tomtar och troll inne i lägenheten och när du kommunicerar med toalettstolen är ett tecken på att du borde få lite sömn. Visst är amfetamin en trevlig drog?

Varför skulle det vara bankat med meta bara för att han blir pilsk? Jag blir kåt på allt tjack jag testat inklusive Metamina som inte innehåller något meta.
__________________
Senast redigerad av Odens 2014-04-27 kl. 02:13.
Citera
2014-04-27, 05:48
  #6944
Medlem
Inser att jag knappt tycker om amfetamin längre. Första åren gav det mig enormt välmående och självförtroende och gjorde mig väldigt social. Jag blev speedad som en skållad ekorre och hade all energi i världen. Nu ger det mig mest nervositet, blir introvert, smått ångest och paranoia. Nu för tiden kan jag dra i mig dos efter dos iv för att hitta tillbaka till den underbara känsla det en gång gav. Tror varje gång att mer betyder bättre. Tidigare kunde jag må bra i 12 h efter sista dosen. Nu laddar jag en ny minst en gång i timmen gärna oftare. Slutar ofta att man börar bli för sänkt och se suddigt. Att vandra i timmar mellan kikhålet i ytterdörren och persiennerna efter personer som är på väg att bryta sig in och mörda en är mer en regel än undantag. Den lilla tiden som blir över av tjackruset tillbringar man på porrsidor samt kontaktsidor. Älskade tjack förut och det var min absoluta favoritdrog så hur kan det förändras så? Nu ger en bit röka nästan lika mycket välmående som amfetamin.

Förstår inte hur ruset kan förändras så enormt? Är det vanligt att folk upplever detta?

Vet att paranoia är vanligt bland amfetaminbrukare, tänkte mest på välmåendet man en gång fick som man inte ens ser skymten av idag. Är detta vanligt?
Citera
2014-04-27, 10:38
  #6945
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Det låter som broskbildning. Ingen direkt fara med andra ord.

Låter som att det är bankat med metamfetamin.
Du borde för övrigt skaffa dig en blogg där du kan skriva om dina vidriga runksessioner. Jag tror nämligen inte att någon här i tråden direkt bryr sig om hur du letar knullkontakter.

Tala för dig själv, det charmigaste med tjackpunderiet är ju perversionen. Snackade med en gammal räv som berättade om knullmaraton på 70-talet med "bängrita", "kåttjack", "knulltjack" osv. Det var fina gränser mellan dom!

När jag var på behandling satt en kille och skröt om oljesex under race och man riktigt såg hur han drömde sig tillbaks till det samtidigt som rädslan över hur sjuk ens hjärna faktiskt kan bli, lyste igenom.
Citera
2014-04-27, 13:59
  #6946
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odens
Jag tycker det är intressant att läsa andras erfarenheter då jag själv är nästan lika extrem på vaket. Kolla porr i ett halvt dygn i streck är inget ovanligt för min del och säkert inte för andra kan jag tro. Ett tjackrus utan maratonporr och kontaktsökande tolereras inte. Halva grejen med att ta drogen är ju att bli pervers. Jag sitter ofta svettig, illaluktande och ovårdad i ett par slitna mjukisbrallor och letar tjejer på kontaktsidor. Verken duschat eller borstat tänderna under tiden man hållit på. Lägenheten ser ut som ett bombnedfall där alla fönster är övertäckta med lakan och grejer pga paranoian. Man vandrar i timmar på samma ställen, mellan kikhålet i dörren och persiennerna för att se vilka som bryter sig in och ska mörda dig. Sömnlösheten gör att du ser tomtar och troll inne i lägenheten och när du kommunicerar med toalettstolen är ett tecken på att du borde få lite sömn. Visst är amfetamin en trevlig drog?
Om det är vad dina tjackrace går ut på så... Trevligt för dig? Ta dig i kragen för fan.
Citat:
Ursprungligen postat av Odens
Varför skulle det vara bankat med meta bara för att han blir pilsk? Jag blir kåt på allt tjack jag testat inklusive Metamina som inte innehåller något meta.
Jag tycker att det låter som det, men det tycks ju finnas fler vider som honom (läs: du) så visst kan det trigga sexlusten om man är inställd på att syftet med brukandet ska vara just knulla eller runka.
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Tala för dig själv, det charmigaste med tjackpunderiet är ju perversionen. Snackade med en gammal räv som berättade om knullmaraton på 70-talet med "bängrita", "kåttjack", "knulltjack" osv. Det var fina gränser mellan dom!

När jag var på behandling satt en kille och skröt om oljesex under race och man riktigt såg hur han drömde sig tillbaks till det samtidigt som rädslan över hur sjuk ens hjärna faktiskt kan bli, lyste igenom.
Och ni missade självklart vad tråden faktiskt handlar om?

Det är så jävla tragiskt att detta blivit någon "chattråd för oss som brukar tjack-berätta roliga tjackhistorier"-tråd. Det är en FAQ, ingenjävlating annat.
Citera
2014-04-27, 16:58
  #6947
Medlem
Gick inte att citera av nån anledning. Stod att meddelandet var för kort hela tiden.

Focus: Tycker om din lite aggresiva stil. Ska vi ta lite tillsammans?

Det jag skriver är såklart lite kryddat.
Citera
2014-04-27, 17:19
  #6948
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mescalito
14. Hur länge finns amfetamin kvar i kroppen?

Med standardstickor slutar amfetaminet synas efter ungefär 48h. Halveringstiden är 4h. Efter 72h bör nivåerna i blodet vara så pass låga att de inte går att upptäcka längre. Precis som det mesta andra som rör amfetamin, så är detta väldigt olika från person till person.

salamun alaikum
سورة الرعد

jag tog mer än 300mg en trevlig natt med många känslor (100mg i näsan + 100 mg bomb efter en timme, +100 mg i näsan efter flera timmar).

det har varit 3 dagar (+70 timmar) fast mina ögon är så mikroskopiska och jag känner fortfarande ruset. (jag sov 10 timmar igår)

jag tänkte att kanske det inte var vanlig tjack och det var en researchchemical som jag inte känner till.

vad säger ni om detta?
__________________
Senast redigerad av husbyman 2014-04-27 kl. 17:25.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback