2011-08-21, 07:22
Citat:
Ursprungligen postat av CcZer0
ok har även sett dig en del på cs tråden.
tror du/någon kan besvara lite frågor jag har ange Amf
tror du de e affe jag fått, verkar så men kan det vara så att det är mer meta för det svider som attan!? -bilder/info föregående sida
Har du/ni provat meta och vet skillnaderna, vad är dem såfall?
Jag svettas en del under ruset är det normalt?
Inte jätte mycket men lite under armarna och lite på armarna.
Tolerans.. hur fort byggs den upp? och hur länge skall man så fall vänta för att den skall återgå till normala om man kör max 2dagars race?
även om ni har fått något affe någon gång som mitt gult, pulver, svider som fan i näsan så kör bomer istället, småklumpar i? (1 sida bakåt)
sorry för alla frågor men nybörjare på affe, är även påverkad av det jag tror är affe.
och en annan påse med kasst affe som jag är 100% säker på att det är.
edit: måste väll fan vara amfetamin? ryser lite i ryggen nu också!
tror du/någon kan besvara lite frågor jag har ange Amf
tror du de e affe jag fått, verkar så men kan det vara så att det är mer meta för det svider som attan!? -bilder/info föregående sida
Har du/ni provat meta och vet skillnaderna, vad är dem såfall?
Jag svettas en del under ruset är det normalt?
Inte jätte mycket men lite under armarna och lite på armarna.
Tolerans.. hur fort byggs den upp? och hur länge skall man så fall vänta för att den skall återgå till normala om man kör max 2dagars race?
även om ni har fått något affe någon gång som mitt gult, pulver, svider som fan i näsan så kör bomer istället, småklumpar i? (1 sida bakåt)
sorry för alla frågor men nybörjare på affe, är även påverkad av det jag tror är affe.
och en annan påse med kasst affe som jag är 100% säker på att det är.
edit: måste väll fan vara amfetamin? ryser lite i ryggen nu också!
Vad menar du med svider? Snortar du eller slår du i dig?
Att svettas under Tjack-rus är normalt. Sitter jag bara still så har jag handsvett men diskar jag eller gör nått annat som krävet bara lite ansträngning så ordagrant dryper det av mig.
Toleransen i mitt fall bygger upp väldigt sakta.
Förut innan jag blev en Dåvarande Tjackis så räckte en gubbe i tre dygn under 1 månad innan sen räckte i två dygn i tre veckor innan jag behövde köpa en gubbe dagligen.
Sitter du på Blomster?
Har testat Metamfetamin ett flertal gånger.
Kan säga skillnaderna rusmässigt.
Tänk dig ha tagit en fet dos som kickar stenhårt så du knapt kan vara stilla eller hålla käften i 5 sekunder. Trots omöjligt så kan du försöka tänka dig minst femdubbla det ruset till något helt extremt + lägg till minfuck innan ens knappt ha hunnit få sömnbrist.