Citat:
Ursprungligen postat av
d00rkey
Och bland dem fanns självfallet åldringar som knappt kunde gå och barn under t ex 7 år!?!
Och PS: Jag är fan inte så snäll av mig alltid precis.
Det skulle diaspora judarna i Amerika och Storbritannien tänkt på innan det påbörja sin subversiva verksamhet. Och i ärlighetens namn, ska då inte dessa stå till svars för de civila dödsoffren i t.ex. Dresden?
Näe, du är en liten hatisk jude, som inte ens är ärlig nog att tolka ett simpelt ordspråk utan att försöka vända på det i syfte att verka överlägsen. Men två kan spela det spelet: Har du käkat surdeg eller din jävla fitta?!?!?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vänlige Viktor
Vilken dessa männsikor alltså var en del av i generationer.
/VV
Nej. Jag behöver inte motivera mig av uppenbara skäl. Men låt oss nu, för resonemangets skull, säga att dessa var en del av Tyskland; gäller då inte majoritetsprincipen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babord
Får till inlägget ovan tillägga att äktenskap mellan judar och "arier" hade av regimen förbjudits 1935, dock att de som då var gifta ej omfattades av lagstiftningen. Sexuella förbindelser utanför äktenskapet mellan judar och arier hade straffbelagts.
Jaha, ska det vara till er fördel eller? Nazisterna ville sparka ut judarna och uppenbarligen försvårar det det hela. Har någon någonsin invänt mot detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Du vet väl att Yehuda Bauer är en förintelse forskare. En välkänd också som sådan, att han tro andra saker om visa delar förändra inte den historien att förintelsen inte har hänt. Tvärtom har han hittat mycket som påvisar det... snacka om lägga ut rökridåer lool...
Bland annat en skrift som klargjorde Hitlers order var en anteckning från 18 dec 1941 där Himmler frågade "vad ska göras med judarna i Ryssland?" Till svar från Hitler fick han, "utrota dem som partisaner!"
Flaskpost med Adolf Hitler, det kan inte bli bättre än så!

Har du en källa? Förresten angående rökridåer, finns det också något som heter cirkelargumentation.
Citat:
15) År 1992 uppgav Yehuda Bauer, professor vid Hebreiska universitetet i Jerusalem, vid en internationell konferens om folkmordet på judarna, vilken hölls i London: ”Allmänheten upprepar alltjämt, gång på gång, den dumma historien om att man i Wannsee fattade beslut om att utrota judarna” (pressmeddelande från Jewish Telegraphic Agency publicerat under rubriken ”Betydelsen av Wannsee förkastas”, Canadian Jewish News, 30 januari 1992, s. 8).
Anmärkning: Frånsett att en noggrann läsning av ”protokollet” från sammanträdet i Berlin-Wannsee den 20 januari 1942 bevisar att tyskarna förutsåg en ”territoriell slutgiltig lösning [eine territoriale Endlösung] av judefrågan”, som till sist skulle leda till en ”judisk förnyelse” i ett geografiskt rum som skulle bestämmas, bekräftar Yehuda Bauers väl senkomna förklaring att denna viktiga punkt i föreställningen om judeutrotningen i själva verket är värdelös. Låt oss å vår sida tillägga att utrotningen av judarna beslöts varken i Wannsee eller någon annan stans. Uttrycket ”utrotningsläger” är endast en uppfinning av den amerikanska krigspropagandan, och det finns exempel som bevisar att dödandet av en enda jude eller judinna medförde att förövaren, antingen denne var soldat eller civil, medlem eller ej av SS, ställdes inför en tysk militärdomstol och möjligen sköts av en arkebuseringspluton (på sextio år har ingen enda renlärig historiker kommit med en förklaring av dylika fakta, vilka försvaret avslöjade vid själva Nürnbergrättegången).
http://www.radioislam.org/faurisson/sve/segrar.htm
Citat:
Ursprungligen postat av
d00rkey
Nej, det finns definitioner att utgå ifrån.
Ja.
Oj! Vilket enastående blodigt och grymt krig det blev sen då!?
De judiska horderna och tanksen vällde in över Tysklands gränser i början av 1934 och folkmordet på alla de snälla nazisterna (öh, tyskarna??) var ett faktum.
Dubbel-

Var det hönan eller ägget som kom först?
Med tanke på hur överkänsliga ni judar är, så skulle jag inte ens försöka göra mig lustig över hur andra skulle tolka fientliga handlingar. Men å andra sidan har jag en inneboende känsla av självkritik och självdistans.