Citat:
Ursprungligen postat av
Atlas11
Nej, så är det inte alls enligt vår teori, och särskilt inte enligt min. Det handlar inte om fyndens autenticitet, vilken jag sällan ifrågasätter, utan om deras relevans för vad som hävdas. Det är inte särskilt troligt att vad som presenteras som en rymddräkt använts antingen i rymden eller någon annanstans, men däremot kan en hög tomma ZyklonB-burkar mycket väl tyda på antingen mord eller avlusning eller fumigering.
Korrekt, men till det har du pusselbitar, som visar annat. Vittnen som säger de utförde arbetet! Tyskar officerare som säger det utfördes!, Du har beställningar på "luktfri" Zyklon B, alltså varningslukten är bortagen!! Ritningar (konstruktionsritningar) OSV Tillsammans säger det är troligen mer gasning av människor än bara avlusningen.
Citat:
Nej, man kan se tyngdlöshet på bilder och filmsnuttar, samt en rymddräkt som utseendemässigt stämmer med den som finns bevarad. Det är alltså ytterst osannolikt att vi tittar på en månpromenad eller en vanlig promenad eller något annat. En bild av människor som står i en kö, däremot, hur äkta den än är, kan mycket väl visa människor som köar till gasning eller till utspisning eller till något annat.
Hur vet du bilderna är tagna på månen och inte på jorden ?? Miljön kan byggas upp i en stor lokal, tyngdlöshet är lätt film trick, månbil med , fotomontage som visar "jorden" bakgrunden... Det är det mest troliga enligt eran teori!!
Förstår du vår poäng nu ?
Ja ! det är riktigt, de kanske var på väg till utspisning! Men det går uteslutas, eftersom miljön visar visar annat, byggnaderna visar annat, ingen vittnen nämner om utspisningen. Inga tyska officerare nämner om utspisningen!! med mera... så mest troliga är de på väg till gasningen, det efter vittnen säger så, tyskar säger så, dokumenter säger så, ritningar visar det.
Citat:
Bildtexten beskriver det ja, men det är stor skillnad mot att faktiskt visa det, som i fallet med månlandningen. Att platsen ser ut som vittnena beskrivit den är logiskt men säger lite om huruvida man var på väg till en gaskammare.
Därför andra saker kan ute slutas, enligt jag nämnt ovanför. Som din utspisning.! Det mest troliga är de är på väg till gasningen .. enligt ovan.
Citat:
Nej, det är det det inte gör, eftersom det mesta andra är lika ospecifikt. Om man bara har denna typ av fynd kan de inte tillsammans bevisa något.
Det är för du inte vill tänka annat, precis om månlandningen. Vill man, så går det inte bevisa det...
Citat:
Nej, men de hade gjort det om de enskilda fynden varit av samma kvalitet som i fallet med månlandningen.
Där ingen absolut ingen skillnad!! Tvärtom det större fördel på kvaliten på gasningen, det eftersom det omfattar mer än fåtal människor.
Citat:
Ser ut att handla om Mars tycker jag. Hursomhelst, de som hävdar att månlandningen inte kan ha ägt rum tar inte hänsyn till det faktum att de enskilda fynden faktiskt har bevisvärde för det som hävdas, och därför faller deras argument. Så är inte fallet vad gäller GasTramset
Jo det är riktigt! det är om marslandningen, men bytt mars emot månen. Men poängen med filmen , man kan ha fejkat månlandningen om de ville!! Så jag kan hänvisa månlandningen var fejk!! De landande aldrig på månen, med hänvisa till filmen. Smula sönder enskilda saker en efter en.
Samma sak med gasningen, kan smula sönder det om man vill på enskilda saker. Men tillsammans så säger det annat. Det går inte motbevisa, det inte har hänt, med bara plocka enskilt!! Precis som förnekare gör!!