Citat:
Ursprungligen postat av
berny
Får jag fråga en sak: är du så naiv att du tror att jag går in här för att manipulera gällande myndigheter? Då skulle jag väl skriva och prata direkt med dom och inte här. Det är ett otroligt tjafs om anmälningarna. FK har jag redan talat med om bloggen. Kronofogden kommer öppna och titta på mitt skuldärende i vinter igen, jag pratade med dom för några veckor sedan. Länsstyrelsen har redan haft en ganska lång kontakt med mig och Theus eftersom tre olika anmälningar inkom i vintras. Vad jag menar är att du verkar så hopplöst naiv som håller fast vid dessa anmälningar. Jag har lyckats prata mig igenom värre saker. Ju fler gånger ni anmäler- desto mindre kommer dessa anmälningar tas på allvar den dagen det kanske verkligen behövs.
Vad exakt är det du inte köper? Att jag ber om ursäkt gällande detta med Caspian?
"Ju fler gånger ni anmäler- desto mindre kommer dessa anmälningar tas på allvar den dagen det kanske verkligen behövs."
Det är så mycket att tolka i dina inlägg, exempelvis att du uttrycker att du "pratat mig igenom värre saker" och ditt ständiga försök att skifta fokus genom att ställa motfrågor. Allt i förhoppning att ducka faktum som att du, ptja, ljugit om att din familj tvingat dig äta bajs till exempel. Men ovanstående mening i fetstil tar ändå priset.