2014-08-03, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miche87
----

Hej,
Ja visst är det härligt att man inte är själv om saker och ting. Men ja nu ska jag BOMBA och ta nån öl och bara känna ruset :P
Men du med det där kåthet och annat, det kan fan vara olika sits... Som nu så känner jag inte ett piss om ett tag kanske så är man runksugen till max...
PS.
Hoppas du får ett härligt rus för det skall jag ah nu :P
Skönt att höra att du ska må ännu bättre Jag gör detsamma + en spliff få det
Angående att bli kåt när man knarkar så tror jag det enda som triggar igång det är att läsa, se eller höra någonting riktigt sexigt. Typ som en liten reklam pop-up som hoppar fram på vissa sidor som streamar, delar ut media och t.o.m. tror jag sett det här på fb för ett tag sedan
Ser man en het tjej (eller kille om ni tänder på det) som är lite halvnaken och teasar lite så triggas nog den galna runkfestivalen igång och sitter tills datorn stängs av från alla 130 nät-sidor man har öppna samtidigt, efter typ sådär 8-9 timmar....
Citera
2014-08-03, 10:33
Medlem
Loladinens avatar
Har jag pajjat ena näsborren.. Om snoret rinner konstant nu.. Inte dragit en lina på 12 timmar. Helt igentäppt eller så rinner de som ett vattenfall. Känns wierd när man kan dra in luft lite när de släppt, men då rinner de galet istället.. Aldrig fått detta förut. Utan brukar bara vara lite täppt, sen går det över. :S
Citera
2014-08-03, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Har jag pajjat ena näsborren.. Om snoret rinner konstant nu.. Inte dragit en lina på 12 timmar. Helt igentäppt eller så rinner de som ett vattenfall. Känns wierd när man kan dra in luft lite när de släppt, men då rinner de galet istället.. Aldrig fått detta förut. Utan brukar bara vara lite täppt, sen går det över. :S
---

Hej och god dag.
Nej jag hoppas inte de och tror inte att du har pajat den, det du skall göra är att typ snorta lite vatten. Då kommer det att sköljas bra. Typ som att du tar en lina fast vatten bara... Du kommer att känna tjack rinna i halsen men det är bara att svälja

Lycka till
Citera
2014-08-03, 10:42
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
---

Hej och god dag.
Nej jag hoppas inte de och tror inte att du har pajat den, det du skall göra är att typ snorta lite vatten. Då kommer det att sköljas bra. Typ som att du tar en lina fast vatten bara... Du kommer att känna tjack rinna i halsen men det är bara att svälja

Lycka till

Ah ok, snytit bort en hel rulla, och kommer lika mycket i vilket fall. Hur mycket kan de finnas egentligen.. haha

100 gånger värre än när man är sjuk.. Tack för tipset, det ska jag absolut testa. Har ju snortat i 3 dagar. Så kan ju förklara saken om de sitter lite tight där inne isf. :P
Citera
2014-08-03, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Ah ok, snytit bort en hel rulla, och kommer lika mycket i vilket fall. Hur mycket kan de finnas egentligen.. haha

100 gånger värre än när man är sjuk.. Tack för tipset, det ska jag absolut testa. Har ju snortat i 3 dagar. Så kan ju förklara saken om de sitter lite tight där inne isf. :P
--

Ja där ser du inte konstigt att du är täppt i näsan. Själv inne på den tredje dagen nu, men det funkar på mig att dra in vatten
Citera
2014-08-03, 11:22
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
--

Ja där ser du inte konstigt att du är täppt i näsan. Själv inne på den tredje dagen nu, men det funkar på mig att dra in vatten

Snöt för kung och foster land och snortade lite vatten. Verkar som de hjälpte mycket.. Känns mycket mycket bättre i näsan. Tack för de snabba svaret.
Citera
2014-08-03, 13:56
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Ja tjackballen saknar jag då fan inte och kunna ligga på tjack tycker jag är riktigt bra så inget minus där. Men toleransen har ju ökat eller så är det som du säger att man bara är van och inte känner av ruset på samma sätt som tidigare. Det suger men åt helvete med tjackballe, är otroligt glad att jag inte drabbas av det lika brutalt som tidigare.

Är det någon annan som får svårt att pissa när man är påtänd? Vettefan vad det är men det går jävligt segt för mig och har som inget tryck i pissandet.

Ja, amfetamin orsakar urinretention, tror tom amfetamin har använts för att försöka behandla kroniska sängvätare.
Citera
2014-08-03, 16:28
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Ja, amfetamin orsakar urinretention, tror tom amfetamin har använts för att försöka behandla kroniska sängvätare.

okej där ser man. Det värsta är när man är ute på krogen och ska pissa, man står där och bara väntar och väntar men inte ett piss kommer. Folk tror säkret man är skygg, och inte blir det bättre om man drabbats av den härliga tjackballen, fast den slipper jag nu för tiden tack och lov. Går det att lösa på något sätt eller ska mam helt enkelt vänta tills man nästan pissar ner sig för att få lite fart på flödet?
Citera
2014-08-03, 17:13
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Vet hur det är när man är påtänd, man bara skriver och skriver . Får väl hoppas att du har rätt men 7kg vätska på 5 veckor känns fan mycket, sen hade jag hållt mig ifrån tjacket 6 dagar när jag vägde mig så borde ju ha fått tillbaka en del vätska kan man tycka. Skitsamma vet att jag kommer ta igen det snart oavsett om det är muskler eller vätska då jag snart tvingas sköta mig som en normal människa. Blir bara hobbyknarkare så fort jag är ledig och som tur är har jag lite självdisciplin och inser att jobb och annat går före tjack och andra grejer. Man har jävligt kul under tiden man kör men man får betala igen det med ränta sen, bara man ser till att inte räntan blir för hög så är det chill!

Så jag också kör! Om man dock skulle torska så är ju räntan för djävla hög för att det skulle varit värt det! Man tar fan hellre till våld nu för tiden än torskar! Så man får ta det djääääävligt försiktigt! Men jag tror dock att man förlorar mera muskler än vad föregående skribent påpekar! Jag skulle göra ett enkelt jobb tex, och det visade sig vara as svårt! Allting man skulle lyfta visade sig vara astungt, vilket det för mina föredetta biffiga armar inte hade varit någonting! Man badade (Näst intill iaf) i svett dessutom! Man får dock upp ens viktmassa ganska snabbt igen, men det är ju eftersom att man är konstant hungrig när man abbsar så man blir ju lite småfet ganska fort!

Citat:
Ursprungligen postat av Crystalice
Varför får jag ont i tandköttet när jag snortar? alldeles bakom tanden där uppe. Är det ett tecken på att det är nära på att jag kommer tappa tänderna? (Gäller all slags form av centralstimulantia.)

mvhmvh

Det brukar ske mig med när jag snortar! Även när jag intar cs oralt ibland med, behöver dock inte vara just en tand det blir så i! Känns som att det är en utav orsakerna till käkspänningar! Ibland ilar det/kliar i tänderna med
Citera
2014-08-04, 03:41
Medlem
Tror jag är inne på femte dagen nu. Kaffe o tjack hela dagarna, äter knappt. Och det värsta är hallisarna som börjat visa sig.. såg cirkus 30 olika när jag skulle pissa nyss.

Just nu nickar qvinnan @ min profbild och 2 st kepsar var 2 bleka äckliga ansikten i luva. Jag skrek t.om. rakt ut. Rätt otrevligt runt 3:30.
Senast redigerad av stillwaiting 2014-08-04 kl. 03:51.
Citera
2014-08-04, 03:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stillwaiting
Tror jag är inne på femte dagen nu. Kaffe o tjack hela dagarna, äter knappt. Och det värsta är hallisarna som börjat visa sig.. såg cirkus 30 olika när jag skulle pissa nyss.

Just nu nickar qvinnan @ min profbild och 2 st kepsar var 2 bleka äckliga ansikten i luva. Jag skrek t.om. rakt ut. Rätt otrevligt runt 3:30.
Kanske dags för benso och sömn?
Citera
2014-08-04, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Kanske dags för benso och sömn?
Ska bara avnjuta den skalliga mannen i vitt lakan som iakttar mig, en stund till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in