Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Vill inte verka otrevlig, men ditt inlägg präglas av, vad jag anser, elitism. Tycker nybörjare skall få klara sig utan en grov AT, så att de faktiskt har kul. För man tar ju faktiskt narkotika för att roa sig, inte bli en inbiten amfetamin-brukare. Du menar säkert väl, men jag vill ha fler vänner i världen att roa mig med, inte färre som sålas bort för att de saknar "what it takes".
Som sagt, folk får göra som dom vill.
Jag är däremot väldigt nöjd med att ha tagit mig tiden och lärt mig ta hand om min kropp under påverkan, när man dränker ATn i andra droger så märker man inte på samma sätt hur mycket stryk kroppen faktiskt tar av att sitta spänd och inte käka något under längre perioder.
Har många bekanta som alltid käkar massvis med benso och/eller opiater på ATn och det är dessa personer som inte bryr sig ett dugg om mat/sömn. Om man verkligen inte pallar med ATn och väljer att käka saker för att slippa den så får man inte känna på konsekvenserna av sitt bruk och jag tror det är väldigt lätt att då strunta i vad man gör med sin kropp.
Det finns ingen bra anledning att inte försöka lära sig äta och sova, när man har gjort det är ATn borta för dom flesta och då behövs helt enkelt ingen benso.
Jag vill verkligen inte låta som nån förespråkare för att folk ska bli inbitna tjackisar, tvärtom så vill jag att folk ska ta så få tunga droger som möjligt och ha kul ändå.