Citat:
Ursprungligen postat av
graffdatshit
Fan har folk tappat det helt eller? Att dricka redbull i sig är ju inte så trevligt för hjärtat! Och att panga i sig tjacket är ju helt cp stört! Fan har ni inget jobb att sköta? Visst att man drar lite någon gång ibland vid festliga tillfällen eller vill få saker gjort hemma under semestern, men att köra på som en tok kan väl inte ens få er att må bra? Ni måste väl må dåligt psykiskt? Eller orkar ni bara inte bry er? (Jo detta är ONT, då det rör frågor om amfetamin och dess påverkan på amfetaminister)
Är du dum i huvudet eller din fördomsfulla fitta!
Jag går på Amfetamin, för det mesta dagligen. Blir lite uppehåll då o då på ca 1vecka när cashen till dos tar slut, och jag använder sprutor sedan 4år tillbaka.
Nej, jag har inget jobb att sköta. Dock så studerar jag Vård & Omsorg på Komvux. Vem fan är du som kan säga vad som är okej eller inte, det är ju inte direkt att jag går ut med en lapp i pannan "SPRUTNARKOMAN".
Fan va lack jag blev alltså på de där... Helvete
O du, redbull och tjack? Du vet väl om att tjacket här i Sverige innehåller MINST 20% koffein, och förmodligen Efedrin också. (Procentandelen är såklart inte exakt bla bla bla, men du hajar grejen)