2014-08-02, 08:26
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
ok då har jag nog fått tag i dåligt tjack troligtvis blandat med vatten eller nåt. Men den kommer aldrig torka eller?
Om det är bankat med vatten så kommer det torka, kan ta nån timme dock. Det jag säger är att fake klet tar längre tid o torka, alternativt aldrig. Beror på vad det är bankat med
Citera
2014-08-02, 08:27
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Har dragit i mig 2 gram sen påstgången torsdag. Mår helt jävligt.

Något ja kan göra för att underlätt lite, som inte kräver att gå utomu?
Jag har dragit i mig en femma sen igår eftermiddag...
Citera
2014-08-02, 08:55
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag har dragit i mig en femma sen igår eftermiddag...

A jävlar men du har inte planetat att ge dig? Jag sköter ett helidsjobb och väckliga drogtester numera. Hart nog tappat 20% i kroppsmassa. Jag orkar inte med dethär längre.
Vi byggs hela livet för dethär, sen bygger dom om dig i 12stegskiten och det blir aldrig desamma igen, och du blir aldrig lika tålig igen.
Citera
2014-08-02, 10:13
Medlem
Citat:
A jävlar men du har inte planetat att ge dig? Jag sköter ett helidsjobb och väckliga drogtester numera. Hart nog tappat 20% i kroppsmassa. Jag orkar inte med dethär längre.
Vi byggs hela livet för dethär, sen bygger dom om dig i 12stegskiten och det blir aldrig desamma igen, och du blir aldrig lika tålig igen.

Börjar känna mig smutsig och äcklig. Alla muskler har försvunnit, armar, rygg, bröst. Det kommer bli ett långt uppehåll när jag kliver av om nån dag.

5-7 dagar på och 2 veckor av.
Citera
2014-08-02, 11:27
Bannlyst
Citat:
Om det är bankat med vatten så kommer det torka, kan ta nån timme dock. Det jag säger är att fake klet tar längre tid o torka, alternativt aldrig. Beror på vad det är bankat med
då är skiten troligtvis utbankat med något, lägger i frysen i 24h+ och ser vad som händer.
Citera
2014-08-02, 12:22
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:

Ge mig i vadå? Jag har också gått 12steg, 2år i sträck t.om. Jag är ännu mer tålig.
Citera
2014-08-02, 12:49
Medlem
krillepilles avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av corruptedweed
Börjar känna mig smutsig och äcklig. Alla muskler har försvunnit, armar, rygg, bröst. Det kommer bli ett långt uppehåll när jag kliver av om nån dag.

5-7 dagar på och 2 veckor av.

Ja helvete vilket uppvaknade jag fick när jag for förbi min morsa en sväng igår. Har ingen våg hemma men har fått höra kommentarer om att jag blivit smalare och då är jag ingen riktig tjackis som kör varje dag. I alla fall så vägde jag mig och till min fasa så vägde jag 68kg.... Är 182 lång och har alltid legat på runt 75kg och när folk frågar mig vad jag väger så har svaret alltid varit runt 75. Man vill ju önska att det mesta som försvunnit är fett men tror nog att det mesta är muskler tyvärr. Fick lite ångest och handlade massa saker som innehåller mycket proteiner och sprutgrädde som jag körde in i käften och mata på.

Ska helt klart tänka mer på maten när jag kör tjack för jag har alltid lagt det på hyllan och inte tänkt på att käka som man ska med tanken "det är bara en dag/kväll" men det börjar bli rätt många kvällar och det har tagit ut sin rätt nu kan jag ju konstatera. Som tur är så börjar jag jobba igen snart (hatkärlek till jobbet) men där får jag i alla fall äta mycket och nyttigt samt att jag inte kan köra massa tjack hur som haver utan måste hålla mig till fasta rutiner. Tror jag kommer återhämta mig rätt snabbt när jag väl kommer igång igen men det är fan inte kul att ha tappat 7kg på 5 veckor... Som tur är har jag inga drogtester i alla fall, fast kanske hade behövt det egentligen så man har något som motiverar en att vara helt ren en längre period.
Citera
2014-08-02, 13:11
Medlem
Jaggermeisters avatar
Äsch.. Tp 80% av viktminskningen är ändå bara vätska.. Man går upp det lika fort igen.
Citera
2014-08-02, 13:17
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Äsch.. Tp 80% av viktminskningen är ändå bara vätska.. Man går upp det lika fort igen.

tror du? Jag brukar vara rätt bra på att dricka bärs när jag är tjackad, även vatten för har fått någon nojja om att vara torr i käften som inte är bra för tänderna.
Citera
2014-08-02, 13:38
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
tror du? Jag brukar vara rätt bra på att dricka bärs när jag är tjackad, även vatten för har fått någon nojja om att vara torr i käften som inte är bra för tänderna.

Jo det är ju klart att minskad saliv är dåligt för tänderna, men finns inte så mkt o göra åt det, hehe. Se till att sköta dom bara så är de ingen fara.

Alltså siffran 80% var ju en ren gissning bara, men alltså allt man förlorar är ju typ nästan bara vätska. Visst fan förlorar man fett o muskler osv till en liten del, men det vågen visar ang flera kilon osv är bara vätska. Tjack är ju extremt vätskedrivande, det är därför.

Liksom, förlora 2kg på ett race på 2dygn är ju enbart vätska. Du får tillbaka den förlorade vikten på en dag bara. Jag har hållt på varje dag i snart 4mån ungefär, och jag har förlorat ungefär 1kilo muskler o fett under den perioden. Du ska inte väga dig efter t.ex ett race på 1-2 dygn med minimalt med näring, lätt hänt att man glömmer bort att det bara är vätska man har förlorat vid det laget.

Edit - Hahahaha, fan va jag upprepade allting, fast med olika sätt o förklara det på, hahaha. Satan va påtänd jag e :P
Citera
2014-08-02, 14:03
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Jo det är ju klart att minskad saliv är dåligt för tänderna, men finns inte så mkt o göra åt det, hehe. Se till att sköta dom bara så är de ingen fara.

Alltså siffran 80% var ju en ren gissning bara, men alltså allt man förlorar är ju typ nästan bara vätska. Visst fan förlorar man fett o muskler osv till en liten del, men det vågen visar ang flera kilon osv är bara vätska. Tjack är ju extremt vätskedrivande, det är därför.

Liksom, förlora 2kg på ett race på 2dygn är ju enbart vätska. Du får tillbaka den förlorade vikten på en dag bara. Jag har hållt på varje dag i snart 4mån ungefär, och jag har förlorat ungefär 1kilo muskler o fett under den perioden. Du ska inte väga dig efter t.ex ett race på 1-2 dygn med minimalt med näring, lätt hänt att man glömmer bort att det bara är vätska man har förlorat vid det laget.

Edit - Hahahaha, fan va jag upprepade allting, fast med olika sätt o förklara det på, hahaha. Satan va påtänd jag e :P

Vet hur det är när man är påtänd, man bara skriver och skriver . Får väl hoppas att du har rätt men 7kg vätska på 5 veckor känns fan mycket, sen hade jag hållt mig ifrån tjacket 6 dagar när jag vägde mig så borde ju ha fått tillbaka en del vätska kan man tycka. Skitsamma vet att jag kommer ta igen det snart oavsett om det är muskler eller vätska då jag snart tvingas sköta mig som en normal människa. Blir bara hobbyknarkare så fort jag är ledig och som tur är har jag lite självdisciplin och inser att jobb och annat går före tjack och andra grejer. Man har jävligt kul under tiden man kör men man får betala igen det med ränta sen, bara man ser till att inte räntan blir för hög så är det chill!
Citera
2014-08-02, 16:48
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Vet hur det är när man är påtänd, man bara skriver och skriver . Får väl hoppas att du har rätt men 7kg vätska på 5 veckor känns fan mycket, sen hade jag hållt mig ifrån tjacket 6 dagar när jag vägde mig så borde ju ha fått tillbaka en del vätska kan man tycka. Skitsamma vet att jag kommer ta igen det snart oavsett om det är muskler eller vätska då jag snart tvingas sköta mig som en normal människa. Blir bara hobbyknarkare så fort jag är ledig och som tur är har jag lite självdisciplin och inser att jobb och annat går före tjack och andra grejer. Man har jävligt kul under tiden man kör men man får betala igen det med ränta sen, bara man ser till att inte räntan blir för hög så är det chill!

Alltså jag menar inte att alla dina 7kg är vätska, men en väldigt stor del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in