Citat:
Ursprungligen postat av
Negaduck
En irriterande grej med dessa piller är att man bara kan ta de en gång per dag, eller möjligtvis väldigt tidigt på morgonen och väldigt sent på kvällen för att få effekt. Slängde i mig 7,5mg för över en timme sedan, känner inte ett skit. Igår kväll tog jag 7,5mg och kände inget efter ca 30 min så slängde i mig en till, då kände jag av men man märker att det direkt påverkar att man inte tog pillrena samtidigt.
Varför är det såhär? Ja, jag vet att det är meningne att man ska sova på de. Men jag bara undrar rent kemiskt, eller hur funkar det för er? Kan ni ta en kl. 3 på eftermiddagen och sen en vid 6-tiden och fortfarande känna av effekt?
SHaha, skojar du med oss? Jag körde dessa pillar dag och natt i jag vet inte hur många veckor, effekten var påtaglig dag och natt i jag vet inte hur många veckor som mest, kunde racea 3 dagar, avvika att käka på dagen, käka på natten och fortsätta med mitt veckorace, i veckor.. Blev ju helt CP zonkad, förstod inte vad jag höll på med när jag vaknade upp, flöddrade ut och hade självklart alltid minst 4 tills hands.
Hade ett viktigt möte en gång, då slängde jag i mig 30st Zolpidem dagarna innan, fick slut på ett hundra paket inom ~72 timmar.