2014-07-14, 17:08
Medlem
HentaiMannens avatar
Bra läkare har man. Efter att ha använt Zopiklon i några månader och klarat det bra utan att missbruka så tyckte läkaren att man var ansvarsfull nog för att få ett halvårs användning till. Fick alltså två 100-pack utskrivet i Fredags.

Det lönar sig att sköta sig!
Citera
2014-07-14, 18:00
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Bra läkare har man. Efter att ha använt Zopiklon i några månader och klarat det bra utan att missbruka så tyckte läkaren att man var ansvarsfull nog för att få ett halvårs användning till. Fick alltså två 100-pack utskrivet i Fredags.

Klart det gör; men två hundrapack är rätt många.

Det hade aldrig gått för mig; med sådär många på en gång.

Ta det försiktigt; grattis.
Citera
2014-07-14, 21:16
Medlem
Går det att döda den vidriga smaken? Tycker om imovane men smaken är förjävlig. En kille jag snackade med sa att det försvann om man tog sina imo med yoghurt, är det bara en skröna eller funkar det?
Citera
2014-07-14, 22:22
Medlem
Assh då,låt dom ligga under Tungan,mums
Btw klara förutom mina 30pack Imovane i månaden få med mig
ett 14pck Sonata,Planen var att ja skulle "lura " till mig Halcion men där var det blankt NEJ,det var ju en såååå hemsk Benzo, men ja skulle få fortsätta med mina Imovane och ville ja byta
till Sonata så var det inga Problem,och faen om inte Kärringen höjde mina Sobril 10or till 15mg My lucky Day
Var och hämtade ut 94 Sjysta Tabs för 44kr,dock kostar ju besoket 200kr men 244 delat med 94
blir inte såå dyrt det heller,MEN måste säga att ja just nu skriver som en Receptjagare,men jag har Dokumenterad GAD och Sömnproblem så inge tjafs nu,"OM DOM SOM VERKLIGEN BEHÖVER DOM"
Ha de gött
Citera
2014-07-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen

Stark vilja har du om du tar dig igenom 200 st utan att börja höja doser. Borde ju enligt logiken inte vara möjligt på grund av toleransen som bör komma som ett brev på posten. Önskar dig dock all lycka och se nu till att inte gå ned dig i skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Semikolon är ballt; se dock till att inte överanvända det.
Citera
2014-07-14, 23:37
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Stark vilja har du om du tar dig igenom 200 st utan att börja höja doser. Borde ju enligt logiken inte vara möjligt på grund av toleransen som bör komma som ett brev på posten. Önskar dig dock all lycka och se nu till att inte gå ned dig i skiten.

Har redan "fuskat" vissa nätter när jag känner att det krävs två. Men det fixar jag genom att ta Theralen/något annat en dag så man kommer ikapp.

Jag frågade om vi kunde öka dos men det gick läkaren inte med på öht. ALDRIG över en tablett sades det.

Jag ska göra mitt bästa. Tror bestämt jag klarar det. Har jag gett mig fan på något så ger jag mig inte.

Man får tacka för lyckoönskningarna!

Citat:

Jag kommer ta det så lugnt jag bara kan... 99% av kvällarna. Tack
Citera
2014-07-14, 23:54
Medlem
Tror lätt att det är över 50% av de som får stilnoct eller imovane äter dagtid eller när man är vaken. Jag själv har en så grov ångest på kvällen så det är perfekt att ta några imovane 2 timmar innan jag lägger mig, funkar mycket bättre än t.ex. stesolid som däremot är bättre under dagen.
Citera
2014-07-15, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negaduck
Jag menar effekten man får cirka en halvtimme efter då man flyger upp och ska ringa runt till hela släkten osv, den får iaf jag bara en gång sen måste jag vänta tills skiten går ur kroppen innan ajg får effekt av nästa piller. Sådär som du höll på har jag med gjort så någon effekt får man ju men det är inte mycket ... bättre att spara till dagen efter imo
Ganska osoft att försöka ringa släkten, roligare att låtsas vara hacker och försöka "hitta källkoder att cracka" här på internet för att sedan posta dem i facebook-feeden.

Jomen någon effekt får man fast det är ju inte så att (du kanske är överintellektuell och försvårar ruset) den är mindre bara för att man har en startdos i sig, mer att den håller sig på samma nivå och man inte märker att den blir mindre, dessutom är det lättare att inte tappa minnet (eller så kommer man helt enkelt ihåg mindre och mindre) när man käkat ett helt gäng dagar i sträck
Citera
2014-07-16, 14:00
Medlem
Bertil85s avatar
Finns det någon som får mer Imovane än 15mg/dygn; av läkaren?
Citera
2014-07-16, 14:14
Medlem
Citat:
Finns det någon som får mer Imovane än 15mg/dygn; av läkaren?
Har fått det en gång,då jag hade en viktig grej att göra dagen efter.
Citera
2014-07-16, 15:07
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Har fått det en gång,då jag hade en viktig grej att göra dagen efter.

Ok. Verkar vara sällan det görs. Jag hade behövt 7,5mg till.

Jag får väll tjata till mig någon annan benso.
Citera
2014-07-16, 16:01
Medlem
Citat:
Ok. Verkar vara sällan det görs. Jag hade behövt 7,5mg till.

Jag får väll tjata till mig någon annan benso.
Jag får inte mer än 7,5 imovane/dag
Brukar ta ett par öl 7,5 ibland för att kunna somna utan imovane och på så sätt kunna spara några pilller.Men det är en ganska dålig metod ofta har man lite ågren påmorgonen och tar ett piller då istället och så är man på ruta ett igen
Har försökt få några benzo men jäkligt svårt,nämner man att man ibland tar några öl för att sova så är det förmodligen stopp med imovane också.Då är man missbrukare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in