Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Sluta,du gör mig sugen på att köpa en.

Men det är bara rewards från clanwars som jag fattat det hela, eller?
Har annars fatta tycke för den stackars Amx 12t, grym cammo gör att man kan sitta och skjuta ett helt mag utan at folk ser en, när man väl spottas är man i princip död dock. Hoppas på en förbättring med amx 13 75 och sen verkar ju 13 90 vara rejält op för en light tank, 6 granter för 240 skada styck känns som det kan bli skitkul.
På tal om clanwars, måste man vara bland creme de la crem av de bästa för att ens få dessa rewards? Blir allt lite sugen på en laidback svensk clan om det finns någom sån, om man får gratis tanks av det hela.
Den är en reward, men som jag fattade skulle den komma ut på gift shop senare. Lär väl inte bli någon kioskvältare precis, Lirade utan frugan i gårkväll, WR droppade "lite" då

(hade dock en riktigt rolig match med den,
http://www.wotreplays.com/site/999469 WN8 över 10 000 )
första gången jag faktiskt bryr mig
btw fv304 är fan underbart att ha med sig. som syfilis tammefan, irriterande och man tror det inte är någon fara, men den nöter ner en tillslut är du död heltplötsligt. passar perfekt med t23e3, vi får max tier 8, lite jobbigt med KV-4 bara. Samt att vi är beroende av heavies skall ha någon form av medvetande i alla fall, vilket inte alltid är fallet.
sista stycket, nej jag tror inte du behöver vara creme de la crem
det som brukar vara kraven är ju vettiga stats och aktivitet, samt givetvis minst två tier 10 tanks.
vill du åt en reward, försök komma i en klan som satsar på eventet.
Imho skall en sådan klan ha:
Många medlemmar, minst 60. för att lägga två landings minst varje kväll
många aktiva, som satsar på eventet,, för att fylla upp två lag samtidigt
inte minst, vettiga och aktiva FC.
(ni borde kunna vinna en landing nångång, inte helt newbies alltså på CW)
Tror inte någon laidback klarar det, pga av spelarnas aktivitet genom eventet, inte klanen som sådan.
jag spelade nånstans mellan 2-6 matcher per kväll förutom 6-8 kvällar genom de två eventen jag var med. Och på slutet så kollades Points, hade man en chans för att få tanken så fick man spela, eller man blev prioriterad, hade man för mycket (som jag ) så fick jag inte spela så mycket som jag ville) Om man vinner ett land motsvara det ca 6 matcher i landing tournament. 4500 för land (eller försvar av) gentemot ca 800 för en turneringsvinst.
har du minst två tier 10 tanks och vill satsa på det försök hitta någon som inte är så laidback, men det kan gå.
Jag vet inte hur laidback SGD är, Swedish ghost division, men de har ett land just nu, och har typ 60 spelare, de kanske kan vara något? om de tänker försöka.
1ST och MOOSE vet jag inte, skulle de vilja så skulle de nog lyckas, men jag tror de är för laidback, kanske någon ur MOOSE fick vagnen sist. SV innehåller en massa laidback, tror inte de satsat på kampanjen heller nångång.
annars är det nog AP som gäller, ett eller två garanterat, sen får vi väl se hur det blir med a-p5. A-P5 verkar inte ha andra krav än aktivitet och tier-tanks som passar, är mycket upp till dig själv vad du vill göra med det. A-P och A-P2 kanske har krav, då tror jag mer det är med aktivitet och tanks än faktiska stats, men jag är inte så insatt där, givetvis underlättar bättre stats stats (stat padding underlättar inte, gäller ju att ha kört på vagnar som spelas i CW)
var inte rädd för internationella klaner

jag hade roligt i Killerz In Action och Bullets Are So Expencive, riktigt bra FC's där, tror de flesta är i BASE nu. lagom laidback men de hade en växel till att kicka in, och de satsar på CW.