2014-07-09, 18:11
  #16789
Medlem
hittade en fin kombo med frugan idag.

Jag kör t23e3 och hon fv304 eller vad sjutton den heter. Bra mm och vi hanterar dem väl

det där rackarns lilla arty skjuter bakom precis allting! jag börjar nog gilla t23e3 också...
Citera
2014-07-09, 20:18
  #16790
Medlem
Bearforceones avatar
Hmm. 6k WN8 för att göra 1100 skada och 2 kills i en tier 7 match med amx 12t. Det är alltså scouts man ska spela om man vill boosta sin rating.
Citera
2014-07-09, 20:27
  #16791
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Hmm. 6k WN8 för att göra 1100 skada och 2 kills i en tier 7 match med amx 12t. Det är alltså scouts man ska spela om man vill boosta sin rating.

Usch vilken plågsam vagn, gott om tålamod behövs för att vänta ut och scouta för alla som kör sitt eget race. Inte kul att möta nior precis.

Går det bra i den så blir det bara bättre med 13 75, höjde mig rejält med den vagnen även om det gick fint i 12t. Nu med 13 90 så är det rena drömmen.
Citera
2014-07-09, 20:38
  #16792
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
hittade en fin kombo med frugan idag.

Jag kör t23e3 och hon fv304 eller vad sjutton den heter. Bra mm och vi hanterar dem väl

det där rackarns lilla arty skjuter bakom precis allting! jag börjar nog gilla t23e3 också...

Har för mig att jag läst att T23e3 har riktigt rutten pen, typ 130 på en tier VII medium är sanslös lågt. Är den kul att spela med alltså?
Citera
2014-07-09, 20:43
  #16793
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Usch vilken plågsam vagn, gott om tålamod behövs för att vänta ut och scouta för alla som kör sitt eget race. Inte kul att möta nior precis.

Går det bra i den så blir det bara bättre med 13 75, höjde mig rejält med den vagnen även om det gick fint i 12t. Nu med 13 90 så är det rena drömmen.

Japp, sitter och passiv spottar tills det börjar bli rörigt, sen går jag in och har ihjäl skadade tanks. Funkar riktigt bra även om 12t är en ganska trist och kass vagn.
Citera
2014-07-09, 21:16
  #16794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Har för mig att jag läst att T23e3 har riktigt rutten pen, typ 130 på en tier VII medium är sanslös lågt. Är den kul att spela med alltså?
nja... andra får döda... 87 damage per skott.. riktigt uselt (ok lite mer då )
Citera
2014-07-09, 21:35
  #16795
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
nja... andra får döda... 87 damage per skott.. riktigt uselt (ok lite mer då )

Hehe, så lite? Till och med sämre än britternas ärtskjutare till kanoner.
__________________
Senast redigerad av Bearforceone 2014-07-09 kl. 21:46.
Citera
2014-07-09, 23:36
  #16796
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
För där är risken överhängande stor att man får möta riktigt bra folk på andra sidan.

Nä, det är för att jag aldrig kör pluton. Samt att jag inte har tålamodet för tier 10.
Citera
2014-07-10, 11:27
  #16797
Medlem
Kebabsugers avatar
många som fortfarande spelar aktivt ? tycker denna tråden dör för flera dagar ibland
själv har jag inte spelat på flera dagar

inte pallat, för varmt eller nått :P
men vill grinda e50m, men är bara på panther 2 jobbigt
Citera
2014-07-10, 11:34
  #16798
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
många som fortfarande spelar aktivt ? tycker denna tråden dör för flera dagar ibland
själv har jag inte spelat på flera dagar

inte pallat, för varmt eller nått :P
men vill grinda e50m, men är bara på panther 2 jobbigt

Det är sommar, annars behöver jag grinda som en tok egentligen.
Citera
2014-07-10, 11:34
  #16799
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
många som fortfarande spelar aktivt ? tycker denna tråden dör för flera dagar ibland
själv har jag inte spelat på flera dagar

inte pallat, för varmt eller nått :P
men vill grinda e50m, men är bara på panther 2 jobbigt

Säkert du inte tänker på War Thunder-tråden? Den är borta länge.

Här är det aktivitet varje dag, känner inte igen att den skulle försvinna från första sidan ens.
Citera
2014-07-10, 12:31
  #16800
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
många som fortfarande spelar aktivt ? tycker denna tråden dör för flera dagar ibland
själv har jag inte spelat på flera dagar

inte pallat, för varmt eller nått :P
men vill grinda e50m, men är bara på panther 2 jobbigt

Jag spelar mindre. Vill orka få upp Heinzkontot till 1000 matcher innan jag slutar spela helt men får se om jag hinner, mycket viktigare saker att göra egentligen... På caelestis42-kontot har jag mest lallat runt på senaste tiden men vill få fram E50M där och möjligen batchat, så det har blivit tragglande med lights och meds. Gillar inte alls tyska grinden till E50M hittills, men det verkar ju bli värt det på tier 9+. Är på Pantern nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in