Usch vilken plågsam vagn, gott om tålamod behövs för att vänta ut och scouta för alla som kör sitt eget race. Inte kul att möta nior precis.
Går det bra i den så blir det bara bättre med 13 75, höjde mig rejält med den vagnen även om det gick fint i 12t. Nu med 13 90 så är det rena drömmen.
Japp, sitter och passiv spottar tills det börjar bli rörigt, sen går jag in och har ihjäl skadade tanks. Funkar riktigt bra även om 12t är en ganska trist och kass vagn.
många som fortfarande spelar aktivt ? tycker denna tråden dör för flera dagar ibland
själv har jag inte spelat på flera dagar
inte pallat, för varmt eller nått :P
men vill grinda e50m, men är bara på panther 2 jobbigt
Jag spelar mindre. Vill orka få upp Heinzkontot till 1000 matcher innan jag slutar spela helt men får se om jag hinner, mycket viktigare saker att göra egentligen... På caelestis42-kontot har jag mest lallat runt på senaste tiden men vill få fram E50M där och möjligen batchat, så det har blivit tragglande med lights och meds. Gillar inte alls tyska grinden till E50M hittills, men det verkar ju bli värt det på tier 9+. Är på Pantern nu.