Citat:
Ja. Eller så har man en intellektuell kapacitet som en treåring.
Ja, det är ett vedertaget faktum av världens alla länder och anses av normala hjärnor lika självklart som att världen är rund. Det finns ingen anledning att ifrågasätta att den ägt rum.
Ja, treåringhjärnan Cole ställer många korkade frågor. Och?
Ja, det är ett vedertaget faktum av världens alla länder och anses av normala hjärnor lika självklart som att världen är rund. Det finns ingen anledning att ifrågasätta att den ägt rum.
Ja, treåringhjärnan Cole ställer många korkade frågor. Och?
1. Tungt argument, bre.
2. Öh, jo...
Citat:
Källa: http://www.radioislam.org/islam/svenska/fildok/filer/faq/revfaq.htm#11
"Källorna för studium av gaskamrarna är både sällsynta och otillförlitliga. (...) I stort sett är allt man vet grundat på personliga berättelser, på de nazistiska bödlarnas bekännelser i rättegångar efter kriget, på överlevandes och åskådarnas minnen. Det gäller här vittnesmål som bör kritiskt och grundligt undersökas, eftersom de kan vara påverkade av subjektiva faktorer av stor komplexitet." - Arno J. Mayer, professor vid universitet i Princeton, USA. I sin bok "Why did the Heavens not Darken? - the "Final Solution" in History", Pantheon Books, 1988
3. Och ni kan i vanlig ordning inte införliva oss andra i hur era fabler fungerar och hur dessa är sammanhängande. Så du tycker alltså att självaste S.W utsaga är korrekt och logisk?
Citat:
Hur kan det komma sig man kan undersöka om förintelsen... ??
Klart som sjutton, börja man säga att jorden är platt, och man har bevis för det. Så stoppas man
Klart som sjuttton, säger man att ta heroin är absolut är inte farligt för hälsan.Att man har bevis för det. Så stoppas man...
För det är verkligen vilseleda från sanningen utan ankomma med bevis det är så. Man hittar på "bevis" för det så är det klart ???
Om det vidarebefordras utan stoppas, varför går det bra här då?? Varför kan man sitta här?? Jag har absolut inga problem beskriva om det. Inte andra "förnekare" i heller i Tyskland som jag känner, konstigt.
Men däremot om man inbillar andra saker som inte instämmer med verkligenheten, som typ jorden är platt , eller det finns häxor utan komma med fakta som det finns belägg förr. Det är det ni inte har klarat av.
Det är för ni inbillar är det. Fortfarande inte sett i klart text det är så, inget land är nämnt förutom Tyskland. Men det är klart gjort sedan långt innan i så fallet var det inte.
Det är för ni inte kommer längre med eran "revision" Det ni har lyckats är förändra antalet döda i Auschwitz, från 4 mil till 1,4.
Under denna tiden jag har varit här, har det inte dykt upp något som omkullkastar den offentliga versionen... Jag väntar fortfarande bevis att den officiella versionen är fel....
Klart som sjutton, börja man säga att jorden är platt, och man har bevis för det. Så stoppas man
Klart som sjuttton, säger man att ta heroin är absolut är inte farligt för hälsan.Att man har bevis för det. Så stoppas man...
För det är verkligen vilseleda från sanningen utan ankomma med bevis det är så. Man hittar på "bevis" för det så är det klart ???
Om det vidarebefordras utan stoppas, varför går det bra här då?? Varför kan man sitta här?? Jag har absolut inga problem beskriva om det. Inte andra "förnekare" i heller i Tyskland som jag känner, konstigt.
Men däremot om man inbillar andra saker som inte instämmer med verkligenheten, som typ jorden är platt , eller det finns häxor utan komma med fakta som det finns belägg förr. Det är det ni inte har klarat av.
Det är för ni inbillar är det. Fortfarande inte sett i klart text det är så, inget land är nämnt förutom Tyskland. Men det är klart gjort sedan långt innan i så fallet var det inte.
Det är för ni inte kommer längre med eran "revision" Det ni har lyckats är förändra antalet döda i Auschwitz, från 4 mil till 1,4.
Under denna tiden jag har varit här, har det inte dykt upp något som omkullkastar den offentliga versionen... Jag väntar fortfarande bevis att den officiella versionen är fel....
Vill du ha svar i framtiden så gör inte dina inlägg så förbannat svåra att förstå. Jag antar att din första fråga är menad som: varför det ö.h.t är möjligt att forska kring förintel$en? Det är väl ingen som hävdat att det inte är möjligt? Det jag och andra sagt, är att det förekommer repressalier och arbetet bemöts inte i sak. Vilket gravt försvårar arbetet att förstå vad som hänt.
Skillnaden är att du borde kunna redogöra för orimligheten i att jorden skulle vara platt. Man svarar inte på frågan genom att hänvisa till andra som "varit med" och "sett" att jorden är rund. Tycker du att det är ett tillfredsställande svar?
Återigen det är med nöd och näppe jag förstår dig... Men ditt exempel om heroin är inte ens aktuellt i en diskussion om historia. Eller menar du att judar och andra riskerar att dö av överdos för att en så 'väldokumenterad händelse' ifrågasätts?
Det är tvärtom, det är ni som har lagt fram ett påstående som inte håller för kritiska frågor. Det är er plikt att försvara den. Vi frågar, ni svarar. Så hur är det med S.Ws självmordsförsök och vård av nazister? Bemöt påståendet i sak.
Att man får debattera på ett internetforum? Att det är möjligt att man med bokstäver kan översätta sina övertygelser eller bristen därav?
Intressant, dela med dig om vilka de är och om deras arbete blivit publikt och i vilken omfattning. Tänker du inte svara på frågan förklarar jag dig som lögnhals.
Vi har kommit väldigt långt vill jag ändå säga. "örnen och björnen", "lampskärmar", "tvål"... mm. Dessa element ingick i den officiella versionen... T.o.m Israhell har erkänt att tvål och lampskärmar är absurt skitsnack...
m att upphöra detta med människor souvenirer: