2014-08-25, 21:56
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggjag
Nä, det bevisar bara att dessa var ett fåtal eller rent av tvungna att gå ut i krig. För hur skulle tyskarna rimligtvis annars vända sig mot sina semitiska 'folkfränder'? Men 'antisemitismen' uppkom av någon okänd mystisk orsak och slog som en flodvåg mot dessa arma arméförpliktade judar. [...]
Det verkar nästan som att du tror att antisemitismen uppstod i Tyskland efter 1918?

Att tyskarna vände sig emot (som du säger) sina "semitiska 'folkfränder'" har föga med verklig antisemitism att göra, åtminstone som jag ser det, utan snarare med deras lojalitet med den regim som de fick 1933. Hitler lyckades få Tyskland på fötter (fast han pantsatte Tysklands framtid på samma gång) och detta gjorde att stora delar av det tyska folket kände lojalitet med regimen. De antijudiska lagarna 1936 t ex accepterades som en del av den nazistiska politiken.

Citat:
Ursprungligen postat av Skuggjag
Så illvilliga lobbyjudar som tilltvingade Amerika och Europa kriget mot Tyskland hade inte själva ett moraliskt ansvar för konsekvenserna av deras handlingar? [...]
Nej. Icke!
Men så har jag så klart en annan uppfattning än du. Det var Hitler och nazisterna som startade det andra världskriget. Inte några "illvilliga lobbyjudar".
Senast redigerad av d00rkey 2014-08-25 kl. 22:06.
2014-08-27, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Du svarade inte på frågan.

Är alla judar liktänkande? Vad har du för bevis på attt Steven Spielberg, Mel Brooks och Scarlett Johansson följer dessa skrifter och hatar alla icke-judar i deras omgivning?
Så gott som alla Judar håller ihop oberoende om de är troende Judar eller inte. Det kunde vara på plats att du läste litet undervisande litteratur i saken.

En bra bok är Robert S. Griffins bok The fame of the dead man´s deeds. Kapitel 22

Kevin MacDonalds bok A people that shall Dwell alone: Judaism as a group Evolutionary strategy.
Han har dessutom skrivit andra fina verk om Judar och hur de fungerar osv.
2014-08-27, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Han är ett levande bevis på att det du skrev bara var en massa BULLSHIT.

/VV
Det att judar håller ihop gäller inte bara "förintelsen", det är bara en liten del av det hela.De som känner till Judarna vet hur de samarbetar och parasiterande de är. Vad som är konstigt är att du och ni andra som så håller på den judiska versionen av vad som hände i lägren i Polen, Tyskland osv under andra världskriget, inte också håller med om vad David Cole skrev, för han var ju Jude. Det är nog ert enda trovärdiga bevis på att förintelsen aldrig skett. Eller hur?

Har du någonsin läst : Förintelsebluffen i Auschwitz av David Cole?
2014-08-27, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Jag kan verkligen bara instämma!

molly62 är så "full of it" att man baxnar.

Inte nog med att hon tycks ha missat "revisionisten" David Cole, utan hon har också missat de ortodoxa antisionister som gästade den förre iranske presidenten Ahmadinejads (med förbehåll för stavningen) revisonistkonferens i Teheran 2006.
Mer info: http://news.bbc.co.uk/2/hi/6171503.stm

inutahelvete fel kan nog bara en fördomsfull nazist (alltså antisemit) ha!
Har det någon betydelse alls överhuvudtaget, då procenten är så liten och då jag talar om Judiskt samarbete talar jag inte bara om förintelsen.
2014-08-27, 18:46
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molly62
Man måste dessutom veta att alla Judar håller ihop, de har samma åsikter och de motarbetar inte varandra.
Det är helt klart att de för ett hat emot oss.

Skriv inte alla om du inte menar alla.

Citat:
Vad som är konstigt är att du och ni andra som så håller på den judiska versionen

Det är inte en judisk version.
Det är en version som hela världen hållar för sann utom några svartsjälade människor som vill tvätta rent i nazisternas smutsiga byk.

/VV
2014-08-27, 19:32
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Har det någon betydelse alls överhuvudtaget, då procenten är så liten och då jag talar om Judiskt samarbete talar jag inte bara om förintelsen.
Ja. Självklart har det betydelse eftersom du påstod att...
Citat:
alla Judar håller ihop, de har samma åsikter och de motarbetar inte varandra.

[min, d00rkeys, fetning]

Och hur vet förresten du hur många av dem, eller hur stor procentandel, som håller ihop, har samma åsikter och inte motarbetar varandra!??
Senast redigerad av d00rkey 2014-08-27 kl. 19:36.
2014-08-27, 19:41
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...] De som känner till Judarna vet hur de samarbetar och parasiterande de är. Vad som är konstigt är att du och ni andra som så håller på den judiska versionen av vad som hände i lägren i Polen, Tyskland osv under andra världskriget, inte också håller med om vad David Cole skrev, för han var ju Jude. [...]
Aha!! David Cole har alltså nu erhållit den fina och prestigevärda statusen (från diverse nynazister av allt att döma?) av att inte längre vara en jude? Vad är han nu då? En hedersarier??
2014-08-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Varför förnekar nazister förintelsen, om de nu tycker att judar är så hemska? De borde väl mer vara glada över att så många judar dödades?
Det är de ju också! Det lyser igenom all smörja som de lyckats tota ihop, som t.ex. hos Molly62.
Senast redigerad av Babord 2014-08-27 kl. 20:46.
2014-08-28, 00:34
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Så gott som alla Judar håller ihop oberoende om de är troende Judar eller inte. Det kunde vara på plats att du läste litet undervisande litteratur i saken.

I alla kulturer finns människor som har olika värderingar och strävar åt olika håll. Det är därför det finns olika politiska partier i ett och samma land där alla tycker olika och strävar efter makten. Din absurda teori går lätt att avfärda och motbevisa genom att titta lite på den politiska scenen i Israel. Det finns fem olika partier i knesset som har mer än tio platser (av totalt 120). Totalt 13 partier sitter i Knesset. Alla partier representerar olika politiska riktningar. Mer brokig politisk scen får du leta länge efter. Nej, de håller verkligen inte ihop. Om de höll ihop skulle det inte finnas mer än ett parti och knessets ledamöter skulle inte heller slåss vilt med knytnävarna med varandra.
2014-08-28, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Jag kan verkligen bara instämma!

molly62 är så "full of it" att man baxnar.

Inte nog med att hon tycks ha missat "revisionisten" David Cole, utan hon har också missat de ortodoxa antisionister som gästade den förre iranske presidenten Ahmadinejads (med förbehåll för stavningen) revisonistkonferens i Teheran 2006.
Mer info: http://news.bbc.co.uk/2/hi/6171503.stm

inutahelvete fel kan nog bara en fördomsfull nazist (alltså antisemit) ha!

d00rkey
Har redan skrivit allt som behöver skrivas och jag är innerligt tacksam att jag slipper ..slåss mot väderkvarnar som dessutom inte har ett hum om vad de skriver om, ingen koll på källor ingen historia från äldre generationer , bedrövligt. Men inlägget är utmärkt och sant.
2014-08-28, 07:34
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Jag vet mycket väl vem David Cole är, men hur har det gått för honom och varför?
Molly, du vet väl att han börja ändra sig sakta men säkert? Även om han fortfarande håller på de flesta teorierna han hade innan.
Cole menar att Reinhardlägerna var aldrig någon transitläger, utan utrotningsläger med stora mått.
Det tog fyr i helvete bland "förnekarna" Hur kunde förnekarnas stora ankare skriva så?? Sedan börja alla teorier igen... Ever since posting (via my publisher) my expanded views regarding Treblinka and the “Reinhardt” camps, I have been accused of “attacking” other revisionists, and I have been told that my position is the result of A) JDL threats, B) a payoff from “the Joos,” C) my alcoholism, D) my grief over my mother’s health, E) my neocon beliefs, and F) – all of the above.

till svar skrev han detta:I appreciate that some of you feel as though you know my life better than I do. But if I can momentarily be qualified by you eminent experts as an authoritative source on my own life, I will state that A) the JDL has made no attempt to contact me since I resurfaced, something I am very pleased about; B) I can’t even get dicks like Larry Elder to pay me for work I did before my “outing.” Hell, I wish a few “Joos” would offer me a check these days, but no dice; C) my alcoholism makes me irritable, but not stupid; D) my mother’s health situation has vastly reduced the amount of time I can spend on other things, but it hasn’t made me dim; E) my political beliefs have no bearing on my history work. If I make a historical claim, I back it up with facts and documents. Where I stand on abortion or Obama or legalized pot or school vouchers or Israel or gender Apartheid in Muslim nations is irrelevant, because I either make my case for my historical claims based on facts and documents, or I fail.
källa:http://www.countercontempt.com/archives/5335

Så Molly! Så du har rätt han är som alla andra judar!! Han talar för "förintelsen" nu för tiden mer o mer... Reinhardlägerna var ingen transitläger som ni påstår. Utan ren utrotningsläger!...

(FB) Vad hände med David Cole?
2014-08-28, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Molly, du vet väl att han börja ändra sig sakta men säkert? Även om han fortfarande håller på de flesta teorierna han hade innan.
Cole menar att Reinhardlägerna var aldrig någon transitläger, utan utrotningsläger med stora mått.
Det tog fyr i helvete bland "förnekarna" Hur kunde förnekarnas stora ankare skriva så?? Sedan börja alla teorier igen... Ever since posting (via my publisher) my expanded views regarding Treblinka and the “Reinhardt” camps, I have been accused of “attacking” other revisionists, and I have been told that my position is the result of A) JDL threats, B) a payoff from “the Joos,” C) my alcoholism, D) my grief over my mother’s health, E) my neocon beliefs, and F) – all of the above.

till svar skrev han detta:I appreciate that some of you feel as though you know my life better than I do. But if I can momentarily be qualified by you eminent experts as an authoritative source on my own life, I will state that A) the JDL has made no attempt to contact me since I resurfaced, something I am very pleased about; B) I can’t even get dicks like Larry Elder to pay me for work I did before my “outing.” Hell, I wish a few “Joos” would offer me a check these days, but no dice; C) my alcoholism makes me irritable, but not stupid; D) my mother’s health situation has vastly reduced the amount of time I can spend on other things, but it hasn’t made me dim; E) my political beliefs have no bearing on my history work. If I make a historical claim, I back it up with facts and documents. Where I stand on abortion or Obama or legalized pot or school vouchers or Israel or gender Apartheid in Muslim nations is irrelevant, because I either make my case for my historical claims based on facts and documents, or I fail.
källa:http://www.countercontempt.com/archives/5335

Så Molly! Så du har rätt han är som alla andra judar!! Han talar för "förintelsen" nu för tiden mer o mer... Reinhardlägerna var ingen transitläger som ni påstår. Utan ren utrotningsläger!...

(FB) Vad hände med David Cole?
Om du har läst hans senaste bok "Republican party animal", så beskriver han fortfarande, och ingenting annat, om att "förintelsen" är en bluff.
Han skriver också i boken om att 86 stycken Judar skulle ha blivit gasade i en gaskammare i den Franska staden Natzweiler, men det har senare rättats till av Rene Fabre med att ingen har blivit utsatt för gas där.

I en intervju av The Guardian så svarade han " Jag har inte ändrat mina åsikter, vad gäller "Förintelsen", men jag ångrar att jag inte hade samma språkliga förmåga då som nu. Då var jag bara ett barn".

Han hade före det tagit avstånd ifrån Revisionismen på grund av hot ifrån JDL. Han blev också efterlyst av den "kriminella klubben" på internet 1998, där de bad om att man skulle meddela dem om man visste var David Cole befann sig osv.
Senast redigerad av molly62 2014-08-28 kl. 14:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in