Citat:
Ursprungligen postat av
Arthur Dent
Tror du att tidskriften Real Estate finance & investment utser 2001 års bästa fastighetsaffär i mars 2001? Är inte det lite tidigt på året för en sådan utmärkelse? Hänger du med så här långt in i resonemanget, förstår du att redan här blir det lite skevt.
Man kan ju fundera hur många varianter på den här historien du hittar på.
Fram tills nu har DU skrivit att det är Ken Zakin som utsett affären till årets affär. Men nu helt plötsligt så är det tidningen som du påstår intervjuat Ken Zakin som utsett detta till årets affär.
Hur skall du ha det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Arthur Dent
Så jo, de tre byggnader Larry smäller upp kommer sannerligen gå med vinst, jag litar hur som helst mer på Ken Zakin än dig och ditt jävla svammel.
Varför skrev du detta? Ja, kanske för att du tidigare skrivit detta:
Citat:
Ursprungligen postat av
Arthur Dent
Enligt Zakin (Senior Managing Director på Newmark Knight Frank, Senior Vice President på Lehman Brothers) så var Lucky Larrys affär inte bara det årets bästa affär utan också den bästa affär Larry gjort och kommer att göra.
Och detta i något taffligt försök att styrka din fantasi att Silverstein Properties and Westfield America skulle tjänat på attackerna.
Ken Zakin jobbade inte ens på Lehman Brothers vid tidpunkten för attackerna.
1985 – 1997 Senior Vice President Lehman Brothers.
Och var finns original artikeln från Real Estate finance & investment som du påstår finns?
Min högst personliga åsikt i detta är att det inte ens finns en artikel där Kenneth Zakin har sagt detta. Sidan jag hänvisade till tidigare är nog källan för detta uttalande. Sen dyker den upp på ett antal foliehattsidor. Men den finns inte att hitta på någon seriös sida om fastigheter i USA.
Så målet med mitt förra inlägg var just att visa på detta. Men du sväljer allt skit utan att själv tänka till.
Här har du länken till det som startade allt.
http://www.takeourworldback.com/bollynfalseflag.htm
Citat:
Ursprungligen postat av
Arthur Dent
"Notwithstanding the emotional difficulty of celebrating anything related to the World Trade Center is the fact that upon completion of its acquisition by Larry Silverstein, it was clearly the deal of the year for the industry, and now more than ever, a deal of [a] lifetime for Silverstein" said Ken Zakin, managing director at Insignia/ESG.
Du har ju inte ens visat oss var du har hittat detta. En kopiering av ditt ursprungliga inlägg leder endast till foliehattsidor.
Och hade du originalartikeln så hade det inte vara någon match att lägga fram den så hade vi haft ett datum.
Men som sagt du verkar ju inte ens veta om det är tidningen eller om det är Ken Zakin som gjort uttalandet. Och det visar bara på att du köpt detta från det du förmodligen kommer att kalla för originalet.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/silverstein.html
Längre i från sanningen går förmodligen inte att komma.