2016-08-13, 17:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Hur har dina frågor relevans för 9/11?

Inte alls tror jag men det var ju du som påstod allt detta - t.ex. att muslimska brödraskapet låg bakom 9-11 och det låter ju allvarligt, så vänligen visa det eller erkänn att du fantiserade som vanligt.
Citera
2016-08-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Inte alls tror jag men det var ju du som påstod allt detta - t.ex. att muslimska brödraskapet låg bakom 9-11 och det låter ju allvarligt, så vänligen visa det eller erkänn att du fantiserade som vanligt.

Jag säger att Saudiarabien ligger bakom, utan Saudiarabien hade 9/11 aldrig hänt. Men det är många grupper involverade och som det ser ut så har man anlitat Muslimska Brödraskapet för att hantera delar av operationen
Citera
2016-08-13, 17:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Citat:
Jag säger att Saudiarabien ligger bakom, utan Saudiarabien hade 9/11 aldrig hänt. Men det är många grupper involverade och som det ser ut så har man anlitat Muslimska Brödraskapet för att hantera delar av operationen

Som det ser ut?
Vänligen utveckla och svara även på hur du kommit fram till att:
• Huma har kopplingar till muslimska brödraskapet.
• Humas föräldrar har kopplingar till muslimska brödraskapet.
• Muslimska brödraskapet låg bakom 9-11.
• Huma förespråkar wahhabism.
Citera
2016-08-13, 17:18
Medlem
Citat:
Som det ser ut?
Vänligen utveckla och svara även på hur du kommit fram till att:
Varför skall jag lägga tid på det? Du läser ju ändå inte vad man skriver eller postar
Citera
2016-08-13, 17:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Varför skall jag lägga tid på det? Du läser ju ändå inte vad man skriver eller postar

Jag läser allt du skriver, det är därför jag vet hur tunt du har på fötterna, att du ljuger och fantiserar. Nu får du en sista chans att belägga dina påståenden om Huma Abedin, om du misslyckas igen så kan vi konstatera att du fantiserade och/eller ljög som vanligt.
Så, hur vet du att:
Citera
2016-08-13, 17:24
Medlem
Citat:
Jag läser allt du skriver
Bra då vet du

Citat:
det är därför jag vet hur tunt du har på fötterna
haha, ja du. du som är aktiv här kan inte ha undgått att julian assange och wikileaks håller på att spräcka hela bubblan kring Clinton Foundation och hur toppen opererar.
Citera
2016-08-13, 17:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Bra då vet du

haha, ja du. du som är aktiv här kan inte ha undgått att julian assange och wikileaks håller på att spräcka hela bubblan kring Clinton Foundation och hur toppen opererar.

Tack, då kan vi alla konstatera att dina uttalanden om Huma Abedin och muslimska brödraskapet var lika grundlösa fantasier och lögner som resten av Skiten du brukar leverera.
Kryp nu hem och försök hitta på något bättre som du åtminstone kan låtsas hitta bevis för..
Citera
2016-08-13, 17:34
Medlem
Citat:
Tack, då kan vi alla konstatera att dina uttalanden om Huma Abedin och muslimska brödraskapet var lika grundlösa fantasier och lögner som resten av Skiten du brukar leverera.
Kryp nu hem och försök hitta på något bättre som du åtminstone kan låtsas hitta bevis för..

Ja eller så är det du som är lite trög
En av alla texter som finns att hitta.
Hillary Clinton’s Top Aide, Huma Abedin, Connected To “28 Pages” Redacted Report

Söker du kommer du hitta bra mycket mer kopplingar än de få jag nämnt
Citera
2016-08-13, 17:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja eller så är det du som är lite trög
En av alla texter som finns att hitta.
Hillary Clinton’s Top Aide, Huma Abedin, Connected To “28 Pages” Redacted Report

Söker du kommer du hitta bra mycket mer kopplingar än de få jag nämnt

Jag bad om bevis för det du påstått, inte mer irrelevant skit:

Förklara hur du kommit fram till att:
Citera
2016-08-13, 17:41
Medlem
Citat:
Jag bad om bevis för det du påstått, inte mer irrelevant skit:
Vad jag trodde, du läser inte. Varför skall jag då gräva åt dig?
Citera
2016-08-13, 17:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad jag trodde, du läser inte. Varför skall jag då gräva åt dig?

Det här är ett diskussionsforum, inte en länksamling. Men jag har ändå läst dina länkar och de bevisar verkligen inte dina påståenden om att:
belägger:

Du är en lögnare med andra ord.
Citera
2016-08-13, 18:01
Medlem
Citat:
Det här är ett diskussionsforum, inte en länksamling. Men jag har ändå läst dina länkar och de bevisar verkligen inte dina påståenden om att:
belägger:

Du är en lögnare med andra ord.

har du aldrig lagt upp länkar....

http://theduran.com/hillary-clinton-top-aide-huma-abedin-connected-28-pages-redacted-report/
Citat:
The lawmakers noted Huma Abedin “has three family members – her late father, mother and her brother – connected to Muslim Brotherhood operatives and/or organizations. Her position affords her routine access to the secretary and to policymaking.”

Citat:
Now it has emerged that Huma [Abedin] served on the Journal of Muslim Minority Affairs’s editorial board from 2002 to 2008. Documents obtained by author Walid Shoebat reveal that Naseef served on the board with Huma from at least December 2002 to December 2003.

Naseef’s sudden departure from the board in December 2003 coincides with the time at which various charities led by Naseef’s Muslim World League were declared illegal terrorism fronts worldwide, including by the U.S. and U.N.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in