2014-04-03, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Snarare så är det nu det behövs kunskap - i hur man kör ett riktigt race. Titta på racing i verkligheten, rammar man varandra i DTM, Formel 1 eller MotoGP?

Nej det gör man inte, men i GTA gör man tydligen det, för att barnen (ja jag syftar bland annat på dig) tror att GTA handlar om att skjuta, spränga eller ramma allt som rör sig.

Har du fått ett clean lap i ett race någon gång? Tveksamt, eftersom att du isåfall hade legat tvärsist hela varvet, något som ditt ego inte förmår att stå ut med. Du vägrar inse att man kan köra schysst, du ska alltid vara bäst - trots att du är sämst.

Spelare som försvarar att "ramma" andra är dåliga förare som inte tål att bli omkörde helt enkelt. Kika in i valfritt racing-crew där de bästa förarna i spelet håller till, rammas det mycket där? Svaret vet nog både du och jag lille gubben, så nu kan du fråga dig varför det är så?

Sluta upp med att ta Ghulers penis så högt upp i anus att du måste flämta ut dina korta, torftiga och onödiga skitinlägg.

"Ni", ja vad fan menar du med det kan man ju undra. Vad du skriver kan inte tas seriöst eftersom att du bara tar rygg på din vän hela tiden, med dina helt oväsentliga oneliners.

Edit:

Vilket garage man startar i om man har två kan man nog ändra via inventory-menyn. Heists borde rimligen komma, men när det ska man nog inte våga spekulera i. Det kommer innan midsommar säger jag.

Något om tanks vet jag inte just nu...

Nåväl, här är väl de största sakerna som kommer snart:

Möjlighet till att äga flera properties, antagligen kan du köpa en till lägenhet med garage, eller ett till garage.

Några nya bilar + en hoj. Samt nytt gevär och kläder.

Heists.

Lester har någon ny funktion som kan få polisen att blunda för vad du gör under en kort tidsperiod.

En mission creator där man förmodligen kan göra egna uppdrag. Den ska komma nästa vecka.

Det verkar som man kan göra häftiga jobs, typ som dem som finns i spelet redan. Döda skurkar, hämta paket - leverera. Jaja, det är i alla fall nytt!

Folk som har glitchat RP kan bli nedrankade, hoppas att det kan innebära att level 1000-spelare kanske minskar.

The High Life Update ska innehålla möjlighet till nya egendomar. Allting ska komma i vår, men något exakt datum finns inte.

Jobb i Online som görs med färre än 4 spelare ska ge mer betalt. Fallskärmshopp, race osv.

Ännu längre fram kommer DLC till Singleplayer också.

Det är lite kort som jag snappat upp, du kan läsa igenom det hela här:

http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52217/Grand-Theft-Auto-Online-Spring-Updates

Allting ska komma i vår säger Rockstar så vi får väl hålla tummarna att de inte håller på grejerna allt för länge, ett till garage längtar jag mest efter!

Okej nu verkar det som du inte kan svara utan att lägga in ord som penis anus och liknande, då antar jag att du inte egentligen har åldern inne för GTA, så jag ska ge dig ett tips, vill du rejsa clean så skaffa GT6, lr liknande spel så ska du se det blir brra, okej "Lilla" gubben...
Citera
2014-04-03, 08:57
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Okej nu verkar det som du inte kan svara utan att lägga in ord som penis anus och liknande, då antar jag att du inte egentligen har åldern inne för GTA, så jag ska ge dig ett tips, vill du rejsa clean så skaffa GT6, lr liknande spel så ska du se det blir brra, okej "Lilla" gubben...

Jag känner väl mer att när racet börjar så känner man av spelarna. Om någon stolle rammar mig då JÄVLAR smäller det tillbaka från mitt håll med hämd ggr 100.

Men samtidigt kan de vara väldigt roligt om man är 3 personer i toppen som kör cleant samtidigt som man blickar bak och ser 13 spelare flyga åt alla håll.

Är ju en speciell känsla när man har en spelare vid sidan som man kör jämsides med, tar snygga kurvor tilsammans och samarbetar med slipstreamen.
Blir lite 2fast2furious av de hela

Kommer absolut pröva det nya race modet men kommer nog hålla mig till orginalet då det känns mer verkligt.
Citera
2014-04-03, 10:07
Medlem
Kickexs avatar
Kommer det ingen dyrare bil än Adder så blir det inget köp för mig.
Citera
2014-04-03, 10:13
Medlem
VMO-Js avatar
Jag är riktigt förväntansfull på nästa släpp av nyheter, skulle gärna se att man kan köpa villor etc och inte bara lägenheter. Det vore sjukt nice !

Vad gäller diskussionen om race så finns det alltid olika uppfattningar vad som är rätt och fel.
Att det släpps ett option för de som föredrar att köra utan kontakt osv är positivt för då finns det ett alt även för dessa.
Jag kan tänka mig att köra bägge delar, för min del så finns det en tjusning i att undkomma lirare som prejar, man vinner på det i längden. Att undvika en prejning eller liknande mynnar ofta ut i att den som vill preja flyger åt fan...

Heists har jag slutat tänka på, det kommer när det kommer.
De nya bilarna ser schyssta ut, längtar till det kommer ett mc-betonat paket då jag tillbringar stor tid på Hexern
Citera
2014-04-03, 11:11
Medlem
Jag ser fram emot nya uppdateringen. För mig är ghost-race ingen nackdel alls, problemet för mig är inte att folk medvetet försöker spinna ut mig eller krocka. Utan det är att ingen vet hur man ska köra för att hålla den optimala racing-linjen och det resulterar oftast i att jag hamnar i kläm av någon idiot som bromsar för sent och/eller håller helt fel linje vilket gör att jag får väja och tvingas ibland krocka för att undvika att gör något fult mot mina motståndare.

När jag kör mot folk som vet hur man kör ska självklart ghost vara av för ett så bra och tight race som möjligt.

I övrigt känns det bra med fler garage och att heists är på gång, gör inget om det tar lite tid så att det blir bra gjort men ändå en bra grej.
Citera
2014-04-03, 11:30
Medlem
VMO-Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Jag ser fram emot nya uppdateringen. För mig är ghost-race ingen nackdel alls, problemet för mig är inte att folk medvetet försöker spinna ut mig eller krocka. Utan det är att ingen vet hur man ska köra för att hålla den optimala racing-linjen och det resulterar oftast i att jag hamnar i kläm av någon idiot som bromsar för sent och/eller håller helt fel linje vilket gör att jag får väja och tvingas ibland krocka för att undvika att gör något fult mot mina motståndare.

När jag kör mot folk som vet hur man kör ska självklart ghost vara av för ett så bra och tight race som möjligt.

I övrigt känns det bra med fler garage och att heists är på gång, gör inget om det tar lite tid så att det blir bra gjort men ändå en bra grej.

Jag tror att gemene spelare kan finna din inställning till race som överkurs.
De flesta som kör race tror jag endast fokuserar på vinst till varje pris alt är ute efter att enbart jävlas.
Det är därför det är bra att det kommer fler alternativ till just race-delen så att alla kan få något som passar in på deras önskemål.
Tidigare då race gav betydligt mer rp och cash upplevde jag att det var betydligt mer "fulspel" men jag kanske har haft tur..
Citera
2014-04-03, 11:34
Medlem
Önskar GTA V kan komma på xbox one för det är bättre än 360. Ibland kan man träffa trevliga personer på gta online men för det mesta hittar man bara många arslen som dödar en utan anledning (gör det också men då är det kul ) GTA spelar man med kompisar o för att ha kul, inte egentligen helt ensam
Citera
2014-04-03, 11:52
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetterJansson01
Önskar GTA V kan komma på xbox one för det är bättre än 360. Ibland kan man träffa trevliga personer på gta online men för det mesta hittar man bara många arslen som dödar en utan anledning (gör det också men då är det kul ) GTA spelar man med kompisar o för att ha kul, inte egentligen helt ensam

Jag spelar ensam och det är väldigt kul.
Citera
2014-04-03, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Jag ser fram emot nya uppdateringen. För mig är ghost-race ingen nackdel alls, problemet för mig är inte att folk medvetet försöker spinna ut mig eller krocka. Utan det är att ingen vet hur man ska köra för att hålla den optimala racing-linjen och det resulterar oftast i att jag hamnar i kläm av någon idiot som bromsar för sent och/eller håller helt fel linje vilket gör att jag får väja och tvingas ibland krocka för att undvika att gör något fult mot mina motståndare..
Det här gäller dig från och med "Go" och hundra meter framåt, sen blir din bil mindre och mindre på horisonten! Men igår borde du ha varit med, spelade med Critical och Grob en spellista på nio race, vann sex av dom tror jag men på ett sätt va vi alla rätt glada ändå att du inte va med! :P
Citera
2014-04-03, 12:20
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Kommer det ingen dyrare bil än Adder så blir det inget köp för mig.

Vad spelar priset för roll, prestandan är viktigare. Addern suger ju elefantballe på alla sträckor utom spikraka.
Citera
2014-04-03, 13:05
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Hahahahaha! Jämför du GTA med Formel 1? Nog att jag mött en del pompösa idioter med hybris då och då. Men du slår nog alla rekord.

Hint: GTA är inget Racingspel, inte till spelfysik, spelmekanik eller körrealism.

Jag försöker förklara för dig att i racing rammar man inte motståndare, något som du verkligen inte verkar förstå. Du tror att bara för att GTA inte främst handlar om racing så ska alla knep vara tillåtna? Det skvallrar om vilken nivå du ligger på vad det gäller racing, du kan alltså inte köra utan att preja motståndarna av vägen. Slutsats: Du är värdelös på att köra fort.

Citat:
Japp, det gör man. För GTA är inget Racingspel.

"GTA är inget racingspel - preja alla så att vi kan vinna!" - Ghuler, 2014

Citat:
Jag spelar för det är kul, och roligast av allt är att förstöra för pompösa stolpskott som dig. Jag kan höra din gråtmilda spruckna röst skrika om någon spelare råkar repa din älskade Adder i ett Race, när du rullar in näst sist så kommer det en hel racka med svordomar och fuskanklagelser. Typ "Jag ledde fram till sista checkpointen, bla bla bla" Allt för att du fick en välförtjänt flygtur ett par hundra meter bort från banan och hamnade näst sist.

Jag tror vi gjort klart att du spelar för att ha "kul" redan. Du gillar att förstöra för de som kör snabbare än dig, det är därför jag välkomnar ghostmode extra mycket. Inte för min skull, utan för de som verkligen gillar racing och vill köra snabbt och schysst.

Citat:
Man tar förutsättningarna som ges och gör det bästa av det, man lär sig hantera folk som rammar helt enkelt. Och klarar man inte det så är man inte den bästa spelaren. Det är enkelt. Racing Crew eller inte.

Den bästa spelaren är den som kör snabbast. Vinner man genom att ramma folk, ja då är man bäst på att spela fult. Man är inte snabbast, man är inte den bästa race:aren.

Världsrekord sätts inte i race där spelare rammar varandra, undrar varför?

För att summera det hela: Ghuler är ett så kallat troll som gillar att förstöra spelupplevelsen för andra. Du är inte ensam Ghuler, det finns många som dig. Personer som tror att de är duktiga, som har roligt genom att få andra spelare att inte ha det. Ge dig själv en klapp på axeln och kör några race där du prejar alla du hinner ifatt, joina free roam och rulla fram pansarvagnen. Hoppas du har riktigt roligt!

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31

Haha! Det verkar verkligen vara de lågbegåvade som hänger med Ghuler, no news here!
Citera
2014-04-03, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Jag försöker förklara för dig att i racing rammar man inte motståndare, något som du verkligen inte verkar förstå. Du tror att bara för att GTA inte främst handlar om racing så ska alla knep vara tillåtna? Det skvallrar om vilken nivå du ligger på vad det gäller racing, du kan alltså inte köra utan att preja motståndarna av vägen. Slutsats: Du är värdelös på att köra fort.

"GTA är inget racingspel - preja alla så att vi kan vinna!" - Ghuler, 2014

Jag tror vi gjort klart att du spelar för att ha "kul" redan. Du gillar att förstöra för de som kör snabbare än dig, det är därför jag välkomnar ghostmode extra mycket. Inte för min skull, utan för de som verkligen gillar racing och vill köra snabbt och schysst.

Den bästa spelaren är den som kör snabbast. Vinner man genom att ramma folk, ja då är man bäst på att spela fult. Man är inte snabbast, man är inte den bästa race:aren.

Världsrekord sätts inte i race där spelare rammar varandra, undrar varför?

För att summera det hela: Ghuler är ett så kallat troll som gillar att förstöra spelupplevelsen för andra. Du är inte ensam Ghuler, det finns många som dig. Personer som tror att de är duktiga, som har roligt genom att få andra spelare att inte ha det. Ge dig själv en klapp på axeln och kör några race där du prejar alla du hinner ifatt, joina free roam och rulla fram pansarvagnen. Hoppas du har riktigt roligt!

Haha! Det verkar verkligen vara de lågbegåvade som hänger med Ghuler, no news here!

Ha ha ja antagligen, men fair jag är väl lågbegåvad, men ni nu säger jag ni, menar alltså inte bara du, ok?, men som Ghuler skriver så handlar GTA för mig att ha "KUL", du kanske inte vet vad det är men i mina ögon så har VI kul när vi spelar, håller med Ghuler att bland det roligaste som finns är att spränga små pupertets ungar i sina fina bilar och höra hur förtvivlade dem blir, kommer fortsätta med det för JAG tycker det är kul, så din åsikt är inte värt något men fortsätt du med gulligull saker så sköter jag mitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in