2014-06-27, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Stämmer det verkligen att man måste vinna races med bilar i samma klass som den man vill kunna uppgradera? Är ju väldigt segt isf! Om någon känner för att köra lite Down the drain för att låsa upp lite uppgraderingar är du mer än välkommen att adda mig, xbox-GT: stayblacc

Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Av alla fantastiska banor i spelet väljer du att köra Down the drain om och om igen? Varför hostar du inte en playlist med blandade banor så du inte tröttnar? Du kan ju stänga av custom så det inte blir orättvist.

Att det ska vara så svårt att faktiskt spela spelet.. Jag förstår att folk tycker det är repetivt när alla gör samma sak om och om igen..
Varför skulle han krångla med andra andra banor då han vill grinda vinster för att uppgradera bilarna? DtD är ju ett av de kortast racen, där med tar det mindre tid att plocka vinster. Alla är inte lika världsrekord snabba som dig.

/J
Citera
2014-06-27, 14:44
Avslutad
Ja satan vad mycket heist det är!!! "later this spring"

Nä det är uruselt genomfört spelsläpp av Rockstar. De ska bara suga ut pengar från oss med lite nya bilar då o då. Heist släpps väl lagom till lansering av PC/PS4/Xbox One versionerna senare i höst, om vi har tur!
Citera
2014-06-27, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Varför skulle han krångla med andra andra banor då han vill grinda vinster för att uppgradera bilarna? DtD är ju ett av de kortast racen, där med tar det mindre tid att plocka vinster. Alla är inte lika världsrekord snabba som dig.

/J
För att det är slumpen som avgör om man vinner på dtd. Det är ju bättre (och roligare tycker jag men uppenbarligen är jag ensam om det) om han övar på lite mindre vanliga och mer kurviga banor, då är ju chansen mycket större att han vinner samt blir bättre på att köra.

Man blir inte världsbäst över natt och Rom bygges inte på en dag...
Citera
2014-06-27, 16:56
Medlem
Jakob052s avatar
Har några gratis bilar jag vill bli av med men går inte att sälja dom på los santos custom? Hur gör jag?
Citera
2014-06-28, 05:35
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
För att det är slumpen som avgör om man vinner på dtd. Det är ju bättre (och roligare tycker jag men uppenbarligen är jag ensam om det) om han övar på lite mindre vanliga och mer kurviga banor, då är ju chansen mycket större att han vinner samt blir bättre på att köra.

Du har säkert en poäng i att det är roligare att variera sig och köra andra banor, men om man ska grinda är just tidsåtgången en viktig aspekt. Känner mig också nödgad att påpeka det faktum att jag fan är en hejare på att ratta bilar såväl i verkliga livet som i GTA, ligger f.n. på lvl 81 så jag är ingen färsking som behöver lära sig Som sagt, vill haffa vinster på snabbast möjliga sätt och nu har jag fått ihop till den uppgradering jag främst var intresserad av.
Citera
2014-06-28, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jakob052
Har några gratis bilar jag vill bli av med men går inte att sälja dom på los santos custom? Hur gör jag?
Menar du Elgyn eller oförsäkrade gatbilar?
Senast redigerad av dwestos 2014-06-28 kl. 14:49. Anledning: $%€€#^ T9
Citera
2014-06-28, 15:01
Bannlyst
Citat:

Hur då slumpen? Man låter ju varandra vinna, och är man extra generös bjuder man på några takeover med = RP

Håller dock med att ska man bli bättre är det träning som gäller, men kör man som en kratta som jag gör ( har dålig syn) så är det polare-grinda det som gäller om man vill ha turbo.

/J
Citera
2014-06-28, 21:52
Medlem
Mogaku-sans avatar
Hur är det nuförtiden utanför Eclipse Towers och Tinsel Towers, hört att det brukar likna rena slagfältet vissa gånger. Är det en myt eller finns det en sanning i det? Funderar på att flytta från Del Perro Heights men är lite tveksam för stunden.
Citera
2014-06-29, 01:20
Medlem
Jakob052s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Menar du Elgyn eller oförsäkrade gatbilar?
Båda två
Citera
2014-06-29, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jakob052
Båda två
Fyll up och ersätt Elgyn med gatbilar, kör ut dom och spräng dom. Vill du spara in lite $ åk och dränk dom.
Men förstår inte vad problemet är, vad gör det att dom står där?
Citera
2014-06-29, 18:19
Medlem
Kan någon hjälpa mig??
Jag hade en bil förut som någon sprängde och efter det så har jag inte kunnat ringa Mors Mutual Insurance. jag har inte kunnat ringa ditt på 2 dagar och jag har även köpt en bil som aldrig kommer.
vad ska jag göra? är det någon som också har stött på det??
Citera
2014-06-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j.egnell
Kan någon hjälpa mig??
Jag hade en bil förut som någon sprängde och efter det så har jag inte kunnat ringa Mors Mutual Insurance. jag har inte kunnat ringa ditt på 2 dagar och jag har även köpt en bil som aldrig kommer.
vad ska jag göra? är det någon som också har stött på det??

Tyvärr så ja. Fick min bil sprängd och kunde inte få tillbaka den fullmatad superbil
och tyvärr så kan du nog se dig om i skyn efter den.. Den är borta för alltid e jag rädd. Rockstar håller väl på och se över de säger dom och löst vissa saker säger dom iaf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in