2014-04-03, 13:28
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Ha ha ja antagligen, men fair jag är väl lågbegåvad, men ni nu säger jag ni, menar alltså inte bara du, ok?, men som Ghuler skriver så handlar GTA för mig att ha "KUL", du kanske inte vet vad det är men i mina ögon så har VI kul när vi spelar, håller med Ghuler att bland det roligaste som finns är att spränga små pupertets ungar i sina fina bilar och höra hur förtvivlade dem blir, kommer fortsätta med det för JAG tycker det är kul, så din åsikt är inte värt något men fortsätt du med gulligull saker så sköter jag mitt

Yes, tror inte att det har undgått någon att ni gillar att förstöra för andra. Ha så roligt med det, du kan sätta dina pengar på en secondary character så slipper du betala försäkringen = ultimate troll.

Eller så kan du hitta en vägg du kan kliva in i och skjuta folk som står utanför. Då kan de inte skjuta dig, men du kan skjuta dem. Kul va?
Citera
2014-04-03, 13:45
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Vad spelar priset för roll, prestandan är viktigare. Addern suger ju elefantballe på alla sträckor utom spikraka.
Eftersom jag sitter på en hel del pengar för tillfället.
Citera
2014-04-03, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Yes, tror inte att det har undgått någon att ni gillar att förstöra för andra. Ha så roligt med det, du kan sätta dina pengar på en secondary character så slipper du betala försäkringen = ultimate troll.

Eller så kan du hitta en vägg du kan kliva in i och skjuta folk som står utanför. Då kan de inte skjuta dig, men du kan skjuta dem. Kul va?

Som sagt gnälligt.... vägg glitcharna är värdelösa tycker jag personligen, dem är löjliga....
Citera
2014-04-03, 14:17
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Jag försöker förklara för dig att i racing rammar man inte motståndare, något som du verkligen inte verkar förstå. Du tror att bara för att GTA inte främst handlar om racing så ska alla knep vara tillåtna? Det skvallrar om vilken nivå du ligger på vad det gäller racing, du kan alltså inte köra utan att preja motståndarna av vägen. Slutsats: Du är värdelös på att köra fort.

Vilka knep är inte tillåtna då? Har du någon officiell straffskala för de överträdelser som Rockstar inte anser vara tillåtna? Kan kan kanske få se en regelbok från Rockstar som listar dessa "regler" och vad man kan få för straff om man bryter mot dem?

Nähe, inte det? Vad lustigt, för dessa "regler" existerar bara i din fantasi.

Citat:
"GTA är inget racingspel - preja alla så att vi kan vinna!" - Ghuler, 2014

Prejar bara fjantar som dig, d.v.s pompösa fjantar som tar sig själva på för stort allvar.

Citat:
Jag tror vi gjort klart att du spelar för att ha "kul" redan. Du gillar att förstöra för de som kör snabbare än dig, det är därför jag välkomnar ghostmode extra mycket. Inte för min skull, utan för de som verkligen gillar racing och vill köra snabbt och schysst.

Rent tekniskt, hur kan en "långsammare" spelare ens komma i fatt en "snabbare" spelare och preja honom? Du som verkar ha koll på detta kanske kan ge tips. Det måste väl innebära att man har på fler options som gayar ner spelet, typ "Catch-Up"?

På våra lobbys är Catch-Up bannlyst, så det enda sättet för någon långsam sopa som mig att komma i fatt en så snabb och korrekt spelare som dig måste ju vara att köra snabbare och smartare helt enkelt. Annars skulle jag ju aldrig kunna skicka ut dig i de sälla jaktmarkerna på upploppet.

Citat:
Den bästa spelaren är den som kör snabbast. Vinner man genom att ramma folk, ja då är man bäst på att spela fult. Man är inte snabbast, man är inte den bästa race:aren.

Tyvärr för dig så får man inga förstaplatser för att köra estetiskt snyggt, utan för att korsa mållinjen först.

Citat:
Världsrekord sätts inte i race där spelare rammar varandra, undrar varför?

"Världsrekorden" i GTA är hackade, det är väl inte någon större hemlighet. Eller du kanske kör ett estetiskt korrekt clean varv på Criminal Records på under 0.05 sekunder?

Citat:
För att summera det hela: Ghuler är ett så kallat troll som gillar att förstöra spelupplevelsen för andra. Du är inte ensam Ghuler, det finns många som dig. Personer som tror att de är duktiga, som har roligt genom att få andra spelare att inte ha det. Ge dig själv en klapp på axeln och kör några race där du prejar alla du hinner ifatt, joina free roam och rulla fram pansarvagnen. Hoppas du har riktigt roligt!

Åter igen, hur hinner man i fatt dessa super-racing-spelare när man är så in i helvete dålig som jag är?
Citera
2014-04-03, 14:32
Medlem
VMO-Js avatar
Det enda som stör mig något oerhört är tanks....
Helt onödiga enligt min mening.
Citera
2014-04-03, 14:53
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMO-J
Det enda som stör mig något oerhört är tanks....
Helt onödiga enligt min mening.

Skulle vart trippellt så lång reload time mellan skotten samt att man borde ha ett vapen som kan spränga dessa tanks, tänk dig RPG+2 skott och tanken sprängs.

Då skulle dom ej glida om kring och tro att dom är odödliga.

OP!
Citera
2014-04-03, 15:00
Medlem
VMO-Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Skulle vart trippellt så lång reload time mellan skotten samt att man borde ha ett vapen som kan spränga dessa tanks, tänk dig RPG+2 skott och tanken sprängs.

Då skulle dom ej glida om kring och tro att dom är odödliga.

OP!

Håller med 100% !
Har lyckats spränga några med sticky bombs men hinner dö x antal ggr innan den sprängs.
jag tycker att det är orealistiskt och tillför nada, många verkar gilla tanksen dock, förstår inte varför.
Citera
2014-04-03, 15:19
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Vilka knep är inte tillåtna då? Har du någon officiell straffskala för de överträdelser som Rockstar inte anser vara tillåtna? Kan kan kanske få se en regelbok från Rockstar som listar dessa "regler" och vad man kan få för straff om man bryter mot dem?

Nähe, inte det? Vad lustigt, för dessa "regler" existerar bara i din fantasi.

Självklart finns det inga regler som säger hur man ska köra. Det hör till fairplay. Jag har inte för en sekund påstått att det finns regler i GTAs racing, vad har du fått det ifrån?

Citat:
Prejar bara fjantar som dig, d.v.s pompösa fjantar som tar sig själva på för stort allvar.

Rättelse: Du prejar de som är framför dig i banan, du kan inte mena allvar med att du bara prejar en viss typ av spelare? Haha, skrattretande. Hur har du tänkt välja ut vilka spelare som är "pompösa fjantar som tar sig själva på för stort allvar"?

Citat:
Rent tekniskt, hur kan en "långsammare" spelare ens komma i fatt en "snabbare" spelare och preja honom? Du som verkar ha koll på detta kanske kan ge tips. Det måste väl innebära att man har på fler options som gayar ner spelet, typ "Catch-Up"?

Alla spelare startar stillastående - du vet det va? I början av ett race hinner man självklart med att preja, och fortsätter man blir det inget avstånd mellan skickliga förare och prejare. Inte för att skickliga förare inte har lärt sig hur man hanterar de som prejar förstås, det krävs ingen hjärnkirurg för att klå de som prejar med deras egna knep.

Citat:
På våra lobbys är Catch-Up bannlyst, så det enda sättet för någon långsam sopa som mig att komma i fatt en så snabb och korrekt spelare som dig måste ju vara att köra snabbare och smartare helt enkelt. Annars skulle jag ju aldrig kunna skicka ut dig i de sälla jaktmarkerna på upploppet.

Catch up är värdelöst ja, imponerande att du har kommit fram till den slutsatsen!

Vem är det som tror för mycket om sig själv här egentligen? Jag tror att det är du, för du verkar tro att du är någon sorts prejar-gud som bara behöver nudda en annan bil för att den ska flyga över halva kartan.

Tänk dig det här scenariot: Spelare 1 kör snabbt och fair. Spelare 2 kör som dig, du vet vad det innebär. Spelare 1 blir prejad av spelare 2, kör ikapp spelare 2 och blir prejad igen. Så fortsätter det hela racet. Förstår du nu hur du kan fortsätta att ramma andra, även om de är bättre på att faktiskt köra än dig?

Citat:
Tyvärr för dig så får man inga förstaplatser för att köra estetiskt snyggt, utan för att korsa mållinjen först.

Du får ta och vinna några race i ghost mode när det kommer, så får du se hur det går. Tror inte att du lyckas korsa mållinjen först många gånger. Vad ska du göra när du blir omkörd och inte kan preja dig till ledning igen?

Citat:
"Världsrekorden" i GTA är hackade, det är väl inte någon större hemlighet. Eller du kanske kör ett estetiskt korrekt clean varv på Criminal Records på under 0.05 sekunder?

Alla rekord är inte hackade. Vissa är det, men majoriteten är riktiga rekord. Du kan vinna ett race ja, men du kan inte 1) Slå rekord. 2) Vara med i ett bra racingcrew. 3) Undvika att bli sedd som ett troll.
Citera
2014-04-03, 15:27
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Självklart finns det inga regler som säger hur man ska köra. Det hör till fairplay. Jag har inte för en sekund påstått att det finns regler i GTAs racing, vad har du fått det ifrån?

Första ledtråden var väl att du skrev.....

Citat:
Ursprungligen postat av Pajasspelaren Wertym
Du tror att bara för att GTA inte främst handlar om racing så ska alla knep vara tillåtna?

Så jag frågar igen, vilka knep är INTE TILLÅTNA?
Citera
2014-04-03, 15:37
Medlem
Shotgun92s avatar
Så mycke hets i denna tråd, rök en fet och spela GTA!

Everything becomes a movie
Citera
2014-04-03, 15:37
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Alla rekord är inte hackade. Vissa är det, men majoriteten är riktiga rekord. Du kan vinna ett race ja, men du kan inte 1) Slå rekord. 2) Vara med i ett bra racingcrew. 3) Undvika att bli sedd som ett troll.

Jag har ju "The Record Holder" - award så något ynkligt rekord har jag ju lyckats slå någon gång, det måste varit ren tur förstås i och med min exceptionella oduglighet på race.
Citera
2014-04-03, 15:53
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Första ledtråden var väl att du skrev.....

Så jag frågar igen, vilka knep är INTE TILLÅTNA?

Alla knep är tillåtna så länge man är ett lågliv som du, som medvetet förstör för andra spelare.

Kika in i ett racingcrew så ser du vad som är tillåtet bland riktiga racers. Det finns inga officiella regler som säger att man inte får ramma, men har man lite vett och är en seriös racer som vill köra snabbt så gör man inte det.

Förstås så är ju du varken vettig eller en racer, utan bara någon som har "kul". ^^

Citat:
Jag har ju "The Record Holder" - award så något ynkligt rekord har jag ju lyckats slå någon gång, det måste varit ren tur förstås i och med min exceptionella oduglighet på race.

Vi kan säga så här: Det rekordet höll du inte länge.

Om du nu inte körde snabbt förstås, du kanske genomförde racet utan att preja, du kanske gjorde ett bra race. I så fall är det helt klart möjligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in