2014-05-13, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
En kul grej var ett fett jävla avgasrör, men det såg förjävligt ut.

Ja det var groteskt jag tog det stora rektangulära istället såg bättre ut, köpte den urfula motorcykeln också jävlar vad ful den är blev besviken på lägenheten också

Aja nu kan man ha 20 fordon

Varför säljs superbilarna med så jävla dåliga bromsar jag som aldrig racear har inte låst upp möjligheterna till attt uppgradera bromsarna måste börja racea lite ....
Citera
2014-05-13, 15:32
Medlem
Ghulers avatar
Är det någon som sett de nya "contact missions" som skulle komma? Är så vansinnigt trött på RoofTop Rumble?
Citera
2014-05-13, 15:39
Bannlyst
Citat:
Är det någon som sett de nya "contact missions" som skulle komma? Är så vansinnigt trött på RoofTop Rumble?

Förslag på andra du kan lira.

Chemixal Extraxtion
The los santos Connection
Under Water
Titan of a job

för att nämna några ...
Citera
2014-05-13, 15:40
Medlem
Ghulers avatar
Här är en lista på ALLA förändringar.

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202114563
Citera
2014-05-13, 15:43
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Förslag på andra du kan lira.

Chemixal Extraxtion
The los santos Connection
Under Water
Titan of a job

för att nämna några ...

Jo jag vet, men jag var lite mer nyfiken på de nya jobben som skulle komma. Och angående Rooftop, det kanske kan bli kul igen.

Från Rockstar!

Citat:
Ursprungligen postat av Rockstar
The following difficulty changes are going to be made to the Mission “Rooftop Rumble”:
50% of FIB agents present at the start of the mission now have high accuracy.
Additional FIB agents spawn as players attack the parking garage. The agents spawn in two waves of cars.
After all the agents on foot in the parking lot and the first wave of agents in cars are killed, the mission will either progress in 30 seconds or require players to finish off all FIB agents.
The FIB agent carrying the documents Martin wants now spawns in a vehicle as the mission progresses.
Citera
2014-05-13, 16:06
Medlem
Ghulers avatar
OK, nu längtar jag hem ännu mer!

Faaaaan!!!!

8 New Contact Missions:
GTA Today
Artificial Scarcity
Crime Scenester
Hit 'Em Up
Master Data
Handle with Care
On the List
Denial of Service

Någon som spelat dem och sett vad de ger?
Citera
2014-05-13, 16:13
Medlem
Ratis avatar
Det var väl underhållande i ett par timmar i alla fall.
Citera
2014-05-13, 16:34
Medlem
danne9king9s avatar
Varför ska man lägga pengar på 2 lägenheter? Vad är tanken? Bara för att ha 2 garage eller finns de någon annan fördel?

Är någon av de nya uppdragen bra, och ger cash i likhet med Rooftop, eller går snabbt att köra?

Klassar någon av de nya bilarna ut de tidigare?
Citera
2014-05-13, 16:47
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Varför ska man lägga pengar på 2 lägenheter? Vad är tanken? Bara för att ha 2 garage eller finns de någon annan fördel?

Är någon av de nya uppdragen bra, och ger cash i likhet med Rooftop, eller går snabbt att köra?

Klassar någon av de nya bilarna ut de tidigare?

Det är väl en jättefördel att kunna ha tjugo bilar. I alla fall om man kör race.

Jag har just bestämt mig för att sluta tidigare, så jag ska hem och lira pronto!

Innan jag gick till jobbet i dag han jag testa en fullmoddad Pegassi Zentorno, den är vid första anblick VÄLDIGT BRA.

Accelererar snabbt som en Turismo, och har en toppfart som en Adder och är stabil som en Entity.

Men jag har bara kört ETT Race med den, Long Haul 2 som jag vann mot 11 andra.

Det var 3 Zentorno med i racet, alla hamnade topp 6, Två entity och en Turismo klämde sig in. Alla fyra Adders kom sju och neråt. Det var två andra märken också med, kommer inte i håg vilka.

Så nog verkar den bra vid en första anblick i alla fall.
Citera
2014-05-13, 17:30
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Det är väl en jättefördel att kunna ha tjugo bilar. I alla fall om man kör race.

Jag har just bestämt mig för att sluta tidigare, så jag ska hem och lira pronto!

Innan jag gick till jobbet i dag han jag testa en fullmoddad Pegassi Zentorno, den är vid första anblick VÄLDIGT BRA.

Accelererar snabbt som en Turismo, och har en toppfart som en Adder och är stabil som en Entity.

Men jag har bara kört ETT Race med den, Long Haul 2 som jag vann mot 11 andra.

Det var 3 Zentorno med i racet, alla hamnade topp 6, Två entity och en Turismo klämde sig in. Alla fyra Adders kom sju och neråt. Det var två andra märken också med, kommer inte i håg vilka.

Så nog verkar den bra vid en första anblick i alla fall.

Jag föll direkt för den här bilen. Utseendet är mäktigt och ja den presterar väldigt bra på vägen. Massacro (stavning) imponerar inte alls däremot. Ser ut som en version av Rapid GT/Exemplar bakifrån och framsidan var väl okej, men det känns inte som en ny bil.

Har inte kollat in Huntley. Dinka Thrust var väl nice men ingenting som får plats i mina garage, det fanns inte mycket att modifiera.

Vapnet Bullpup rifle var härligt att använda, gillar det skarpt.

Jag tycker att är 1.13 en riktigt bra uppdatering, även om "mental state" är ganska meningslöst, eftersom att mätaren inte bara registrerar player vs player utan även om man dödar npcs. Det gör ju att det inte är någon bra indikator på om spelaren man närmar sig överlag är fredlig eller inte.

Jag spenderade 3-4 miljoner på bilar, ny lägenhet och sånt. Är nöjd och har två lägenheter på varsin sida om gatan, kan se garageuppfarten hos min gamla lägenhet från den nya. Och insidan på nya lägenheten är makalöst bra, mycket snyggare och mysigare än de gamla high end-lägenheterna.
Citera
2014-05-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Blev en extra lägenhet, Thrust och en Faggio!
Nya bilarna vet jag inte vad egentligen men Z har allt för mycket krimskrams så ser ut som en leksaksbil från Happy Meal.
Massacron är bara en blandning mellan Elegyn(fram) och Rapit GT(bak) plus att ljudet är som GT, inte min smak!
Huntleyn är rätt så nice, bra fart och helt okej i utseendet och rolig att ställa på bredden i kurvorna.
Thrusten är så ful att den är lite småcharmig men går som ett skott!

Ja välkommen till Faggio träsket du med nu då.. haha
Citera
2014-05-13, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Ja välkommen till Faggio träsket du med nu då.. haha
Haha, köpte den bara för att PIBI inte ska vara så överlägsna på sina skumma banor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in