Citat:
Ursprungligen postat av
Ghuler
Lille gubben, är de andra förarna elaka, vilken tur att du nu får köra lite Mario Cart i GTA då.
Nu tas ju dina älskade kunskapskrav bort. Du behöver ej längre positionera dig i förhållande till andra bilar för de är bara spöken, du behöver inte köra taktiskt längre alls. Det enda du behöver kunna är gasa, bromsa och styra i kurvorna, runda hörn blir en barnlek då du kan välja enklaste filen hela tiden, den där "kunskapen" du snackar om den lär du dig efter att du kört ett race 2 - 3 gånger.
Inga oväntade variabler kvar. GRATIS! Akta dig för de farliga trottoarkanterna, eller du kanske vill ta bort den med. Bäst för dig är väl att köra runt i en åtta på flygplatsen 99 varv.

Snarare så är det nu det behövs kunskap - i hur man kör ett riktigt race. Titta på racing i verkligheten, rammar man varandra i DTM, Formel 1 eller MotoGP?
Nej det gör man inte, men i GTA gör man tydligen det, för att barnen (ja jag syftar bland annat på dig) tror att GTA handlar om att skjuta, spränga eller ramma allt som rör sig.
Har du fått ett clean lap i ett race någon gång? Tveksamt, eftersom att du isåfall hade legat tvärsist hela varvet, något som ditt ego inte förmår att stå ut med. Du vägrar inse att man kan köra schysst, du ska alltid vara bäst - trots att du är sämst.
Spelare som försvarar att "ramma" andra är dåliga förare som inte tål att bli omkörde helt enkelt. Kika in i valfritt racing-crew där de bästa förarna i spelet håller till, rammas det mycket där? Svaret vet nog både du och jag lille gubben, så nu kan du fråga dig varför det är så?
Citat:
Ursprungligen postat av
Marcus31
Jaha inte ramma inte skjuta o döda, vad ska man göra då?, köra runt och vinka till varandra?, så som ni gnäller kan man tro att ni inte vet vad det är för spel ni spelar...

Sluta upp med att ta Ghulers penis så högt upp i anus att du måste flämta ut dina korta, torftiga och onödiga skitinlägg.
"Ni", ja vad fan menar du med det kan man ju undra. Vad du skriver kan inte tas seriöst eftersom att du bara tar rygg på din vän hela tiden, med dina helt oväsentliga oneliners.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
dwestos
Är väl en option på racet om man vill "interagera" i race eller inte, så är väl bara välja "krocka bort race" om man nu vill det
Kan inte du sammanfatta vad som är spikat och vad som är under bearbetning?
Två garage, vilket startar man i?
Kommer heists nu?
Vad va det där om Tanks? Etc
Nåt datum/tid ?
Mvh /D
Vilket garage man startar i om man har två kan man nog ändra via inventory-menyn. Heists borde rimligen komma, men när det ska man nog inte våga spekulera i. Det kommer innan midsommar säger jag.
Något om tanks vet jag inte just nu...
Nåväl, här är väl de största sakerna som kommer snart:
Möjlighet till att äga flera properties, antagligen kan du köpa en till lägenhet med garage, eller ett till garage.
Några nya bilar + en hoj. Samt nytt gevär och kläder.
Heists.
Lester har någon ny funktion som kan få polisen att blunda för vad du gör under en kort tidsperiod.
En mission creator där man förmodligen kan göra egna uppdrag. Den ska komma nästa vecka.
Citat:
"Strategically place pick-ups, define weaponry, set location, and tweak tons of other variables to make your own unique Capture Job for others to take on. We will also be reviewing your homemade Capture creations to stamp standout experiences as Rockstar Verified."
Det verkar som man kan göra häftiga jobs, typ som dem som finns i spelet redan. Döda skurkar, hämta paket - leverera. Jaja, det är i alla fall nytt!
Folk som har glitchat RP kan bli nedrankade, hoppas att det kan innebära att level 1000-spelare kanske minskar.
The High Life Update ska innehålla möjlighet till nya egendomar. Allting ska komma i vår, men något exakt datum finns inte.
Jobb i Online som görs med färre än 4 spelare ska ge mer betalt. Fallskärmshopp, race osv.
Ännu längre fram kommer DLC till Singleplayer också.
Det är lite kort som jag snappat upp, du kan läsa igenom det hela här:
http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52217/Grand-Theft-Auto-Online-Spring-Updates
Allting ska komma i vår säger Rockstar så vi får väl hålla tummarna att de inte håller på grejerna allt för länge, ett till garage längtar jag mest efter!