Citat:
Ursprungligen postat av
HestEtaGres
Va? Man kan springa i lägenheten lika mycket som i garaget.
Varför duscha? Bara för att göra det mer verkligt? Min brud har inte duschat på kanske två-tre månader (inte min tjejkaraktär på GTA heller

)
Duschar för att bli av med smuts och blod, kulhål i kläder och sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Floosiki
Checkade idag och min Thompson/Tommygun var borta. Måste vara en bugg i så fall, så jävla surt!
Business pack har ju släppts nu. Ljudet på Turismon var epic.
De nya vapnen har jag inte kollat än förutom den nya Assualt riflen. Var väl duglig

Tommy gun ska finnas, men R* screwed up. Den borde vara tillbaka snart, de jobbar på att lösa det. En glitch som de vet om alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av
dwestos
Det heter Murrieta Hights på Quick GPS, gillar inte att tipsa om det egentligen men bara för dig. Flytta pga stökigt i förra området jag bodde. Duscha ! Hmm jag kanske kan komma göra det hos dig nån dag

Möjligt man kan välja spawn nu mera men flytta innan sånt fixades.
/D
Haha nice! Jag bor och trivs i vad jag tror är weazel plaza. Minns fan inte exakt, men det borde vara namnet. Finns 2-3 lägenheter där men ja, jag stortrivs i min. Garaget ligger asfint och nära till LSC, motorväg och strand.
Du kan ändra spawn point i inventory-menyn eller i pausmenyn. Kika under fliken "spawn point" så finns det garage, apartment, random osv osv. Garage är chill att börja i, bara att hoppa in i en bil och dra.