2014-03-05, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ja, fast bara med honom. Han hamnade dock på fel fot med min andra polare som gjorde youtube klippet så allt blev rätt så knas, haha.
Hur då på fel fot? Började din "idiot" till kompis bråka med honom? Jag skulle lackat.
Citera
2014-03-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL

Vad är skillnaden på en lägenhet för 400 000+ och en för 200 000?
Utsikten. Värdelöst. Man är ändå aldrig i lägenheten.
Citera
2014-03-05, 20:24
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Hur då på fel fot? Började din "idiot" till kompis bråka med honom? Jag skulle lackat.
Det var rätt så löjligt. Vanoss "landade" en helikopter på killen från min kompislista och eftersom han hade en bounty på sig så var det tydligen med avsikt.
Dagis trams alltså.
Citera
2014-03-05, 20:28
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL

Vad är skillnaden på en lägenhet för 400 000+ och en för 200 000?

På insidan finns ingen skillnad, inte heller i garaget. Däremot så skiljer ju läget på garage&lägenhet. Läget på garaget är det viktigaste enligt mig, det måste vara ganska bra skyddat och enkelt att åka ut med bilen.

Sen är det ju en fördel att ha nära till LSC, vapenaffär och sådant. Men 400k-lägenheten är inte bäst, tycker jag. Vad som helst över 200k duger fint, välj en med bra läge.
Citera
2014-03-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Det var rätt så löjligt. Vanoss "landade" en helikopter på killen från min kompislista och eftersom han hade en bounty på sig så var det tydligen med avsikt.
Dagis trams alltså.
Men.. och? Om han vill ha lite cash så vad spelar det för roll. Skulle Vanoss spela med mig skulle jag donera min Adder
Citera
2014-03-05, 20:55
Bannlyst
Citat:
Utsikten. Värdelöst. Man är ändå aldrig i lägenheten.
Därför bor jag i garaget, flytta ner då man inte kunde springa i lägenheten. Sover äter skiter där, har tv (som då inte funkar *1) är rätt bekvämt.

*1
Funkar tydligen för Alla andra eftersom ingen kommenterat ovan inlägg!

/D
Citera
2014-03-05, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym

Sen är det ju en fördel att ha nära till LSC, vapenaffär och sådant. Men 400k-lägenheten är inte bäst, tycker jag. Vad som helst över 200k duger fint, välj en med bra läge.
Där bor Jag
Citera
2014-03-05, 21:21
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Där bor Jag

Vilken lägenhet?

Jag håller också till i garaget mest, spawnar alltid där sedan 1.10. Lägenheten besöker jag bara för att duscha och byta kläder.
Citera
2014-03-05, 22:10
Medlem
Citat:
Därför bor jag i garaget, flytta ner då man inte kunde springa i lägenheten. Sover äter skiter där, har tv (som då inte funkar *1) är rätt bekvämt.

*1
Funkar tydligen för Alla andra eftersom ingen kommenterat ovan inlägg!

/D
Va? Man kan springa i lägenheten lika mycket som i garaget.
Citat:
Vilken lägenhet?

Jag håller också till i garaget mest, spawnar alltid där sedan 1.10. Lägenheten besöker jag bara för att duscha och byta kläder.
Varför duscha? Bara för att göra det mer verkligt? Min brud har inte duschat på kanske två-tre månader (inte min tjejkaraktär på GTA heller )
Citera
2014-03-06, 00:19
Medlem
Citat:
Om de är köpta så ja. Men det kommer bara att gå att köpa dem denna månaden.

Checkade idag och min Thompson/Tommygun var borta. Måste vara en bugg i så fall, så jävla surt!

Business pack har ju släppts nu. Ljudet på Turismon var epic.
De nya vapnen har jag inte kollat än förutom den nya Assualt riflen. Var väl duglig
Citera
2014-03-06, 00:31
Bannlyst
Citat:
Vilken lägenhet?

Det heter Murrieta Hights på Quick GPS, gillar inte att tipsa om det egentligen men bara för dig. Flytta pga stökigt i förra området jag bodde. Duscha ! Hmm jag kanske kan komma göra det hos dig nån dag
Möjligt man kan välja spawn nu mera men flytta innan sånt fixades.

// och springa i lägenhet lr garage kom med typ 1.07 jag flytta innan dess.

/D
Senast redigerad av dwestos 2014-03-06 kl. 00:54.
Citera
2014-03-06, 00:52
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Va? Man kan springa i lägenheten lika mycket som i garaget.

Varför duscha? Bara för att göra det mer verkligt? Min brud har inte duschat på kanske två-tre månader (inte min tjejkaraktär på GTA heller )
Duschar för att bli av med smuts och blod, kulhål i kläder och sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Checkade idag och min Thompson/Tommygun var borta. Måste vara en bugg i så fall, så jävla surt!

Business pack har ju släppts nu. Ljudet på Turismon var epic.
De nya vapnen har jag inte kollat än förutom den nya Assualt riflen. Var väl duglig

Tommy gun ska finnas, men R* screwed up. Den borde vara tillbaka snart, de jobbar på att lösa det. En glitch som de vet om alltså.

Citat:
Det heter Murrieta Hights på Quick GPS, gillar inte att tipsa om det egentligen men bara för dig. Flytta pga stökigt i förra området jag bodde. Duscha ! Hmm jag kanske kan komma göra det hos dig nån dag
Möjligt man kan välja spawn nu mera men flytta innan sånt fixades.

/D

Haha nice! Jag bor och trivs i vad jag tror är weazel plaza. Minns fan inte exakt, men det borde vara namnet. Finns 2-3 lägenheter där men ja, jag stortrivs i min. Garaget ligger asfint och nära till LSC, motorväg och strand.

Du kan ändra spawn point i inventory-menyn eller i pausmenyn. Kika under fliken "spawn point" så finns det garage, apartment, random osv osv. Garage är chill att börja i, bara att hoppa in i en bil och dra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in