Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Många killar .. Var Vatchareeya medlem i någon annan kampsportklubb än i MB:s karateklubb ? Betalade hon medlemsavgift - eller fick hon träna gratis mot "vissa tjänster" ? Vilka andra klubbmedlemmar som kan vara intressanta är utredda ?
Du misstolkade mitt inlägg totalt. Vad trött jag blir. Handlade inte om karateklubb, tjänster, träna gratis utan
- Vilka andra Män hade hon runt sig som hon skapat en relation med och därigenom även riskerade motstånd vid ev. förhastade, impulsiva ingivelser och ryck? Ett exempel på detta är JJ. Jag menar att det kan finnas fler misstänkta överlag än KJ och MB där inte ens karaten är inblandad.
Jo, kära du, trots RPU så tror jag att om KJ är skyldig så har han haft en psykos. Det kan utlösas av tillfälliga trauman, depressioner eller droger. När allt blir för mycket. Det gick ett bra tag fram till att KJ blev undersökt. En depression kan framkalla en tillfällig psykos och det är vad som hänt.
Det är min syn på det hela, jag jobbar med det var dag men givetvis kan jag ha fel, jag har inte träffat KJ.
Han är ingen psykopat i alla fall, som du påstår, finns ingenting som tyder på det. Du får givetvis ha din syn på det, jag har min egen. Psykologisnacket tänker jag skippa i tråden i fortsättningen så ingen idé att diskutera det vidare alls. Det blir bara fel.