Citat:
Ursprungligen postat av
lacrima
Rent utseendemässigt sett så är det väl okej imo. med öglor ist. för vanliga handtag, men jag tycker de ser ut att vara av läder och hur fint är det innan de blir av tidens tand nötta och då på ett fint sätt.
I flera år kommer de att vara olika nötta, ha olika färger och smutsfläckar innan de alla blivit mörka och blanknötta. Hela huset får tummen ner av mig.
Tänker precis tvärtom, läder som handhas mycket mister snart sin fina färg och ser trist ut.
Korrugerad plåt, plywood, läderremmar, nakna skruvar.....förutom fönstrena ser hela huset ser ut som en nördig scoutkår slagit upp det över helgen. Ingen stil, ingen finess, bara en massa hantverk i enklast tänkbara material. Kommer förmodligen står för områdets snabbaste värdeminskning. Taxeringsvärde: 1 435 kr De menar nog 1 435
tkr, men ändå långt under begärt pris.