Citat:
Ursprungligen postat av
Antevante
Fisken på badkarskanten???? Ska man hålla på och flytta den varje gång man ska använda badkaret? Eller sitter den fast? Det är ju där man går i karet så det verkar helt vettlöst. Ja, så är den ju ful också.


Tyckte den fisken var det enda jag skulle behålla från det hemmet. Den var fulsöt.
Ser nu att det badrummet verkar vara enda stället att duscha?! Om det nu inte döljer sig en duschkabin i tvättstugan eller någon annanstans? Fisken kanske brukar stå på golvet men ställts dit för att piffa till inför fotograferingen?!