Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-05, 10:39
  #1
Medlem
Clay Allisons avatar
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/158362

Kolla in alla bilderna.

Ett pyttelitet hus med udda detaljer. Får man gissa att säljaren inte är född i Sverige, samt att han är verksam i en skum bransch?
Citera
2008-05-05, 10:43
  #2
Medlem
exerds avatar
Jäklar vad stiligt det där såg ut. Hittade dock inget utgångspris. Vart i Göteborg ligger det?
Citera
2008-05-05, 10:45
  #3
Medlem
Clay Allisons avatar
I Torslanda, längst ut på Hisingen. Rätt så exklusivt, har jag för mig.

Pris/bud: 4 850 000.
__________________
Senast redigerad av Clay Allison 2008-05-05 kl. 10:48.
Citera
2008-05-05, 11:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exerd
Jäklar vad stiligt det där såg ut. Hittade dock inget utgångspris. Vart i Göteborg ligger det?

Stiligt? Jag hoppas du skämtar . Så exklusiva och dyra matrial, och sen förstöra allt med så dårlig smak
Citera
2008-05-05, 11:26
  #5
Medlem
exerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurffröken
Stiligt? Jag hoppas du skämtar . Så exklusiva och dyra matrial, och sen förstöra allt med så dårlig smak

Tja, vissa kanske uppskattar annat än den kliniskt rena stilen som är populär nu för tiden.
Citera
2008-05-05, 11:35
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exerd
Tja, vissa kanske uppskattar annat än den kliniskt rena stilen som är populär nu för tiden.

Jag uppskattar inte själv den kliniskt rena stilen som var populär för en tid sidan....men det behöver inte bli så groteskt endå
Citera
2008-05-05, 11:38
  #7
Medlem
Raouls avatar
Ett objekt för dig som avser att starta bordellverksamhet.
Jag undrar ju direkt vem fan som kan ha bott där.
Att den inredningsansvariga gillar Elvispolisonger, husvagnar och tango måste vara ställt bortom allt rimligt tvivel.
Citera
2008-05-05, 12:20
  #8
Medlem
vissen_blommas avatar
Ett bra hus för Berth Miltons filminspelningar. Kan dock gå åt en del fönsterputs till speglarna.
Såg en spansk flagga på de första bilderna så det borde betyda att ägaren är spanjor.
Han har dessutom en polisradio inbyggd i köket... intressant placering.
Citera
2008-05-05, 12:38
  #9
Medlem
Klurigt detta.

För det första: trädäck är ju så svennebanan det kan bli. Inredningen osar
först kebab, men sedan syns vinställ lite varstans och porrspeglar lite
överallt. Till slut avgör garaget med jättesoffa och smörjgrop; det är en
glamourbögs enkla kyffe vi ser.
Citera
2008-05-05, 13:43
  #10
Medlem
Clay Allisons avatar
Asfalterad trådgård är ju ett statement i sig, också.
Citera
2008-05-05, 13:55
  #11
Medlem
Raouls avatar
Totalt finns fyra garage samt en carport. En jävla massa parkbänkar var det där - och jovisst, det står en svart merca parkerad (om det inte är mäklarens) och en skapligt stor husvagn...

Soffan i garaget ja, första gången jag tittade lade jag inte märke till att det var i garaget, det såg ut som om det skulle kunna vara nån typ av strippklubb med åskådarsoffa.

Hursomhelst så måste det vara en snubbe som anser sig själv som jävligt snygg som bott i ett hus med såpass mycket speglar. Kaklet på vardagsrumsväggarna sen...
Citera
2008-05-05, 14:08
  #12
Medlem
Squalos avatar
En hel del elefanter. Man kan ju gilla elefanter, bara sådär. Eller så är han indier?

Husvagn, svenska flaggor både inne och ute, trädgårdstomte och takfläkt, gör att man mer eller mindre kan garantera att det är en svensk det rör sig om. Även om personen säkerligen härstammar ur under eller arbetarklassen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback