2014-02-24, 20:58
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Har varit torsk p suben men ren frn den med endast ett terfall sen i sommras. Men igr fick jag en karta citodon och svag som man r gjorde jag en CWD p 10 st utan att f nmnvrd effekt. Och idag kpte jag mig ett paket dimor fr att testa p frsta gngen. Och svalde 32mg och en matsked svartpepparkorn fr 2 och en halv timme sedan. Och se p fan jag brjar redan knna en svag trtthet i kroppen som knns igen av andra opiater/opioder. Blev positivt verraskad.

Men en frga frstoppningen jag har lst om. r den vrre n vad man fr p andra opiater eller det "same shit" (hehehe)?
Hahaha ass fan jag har ju lst s mnga nu som blir positivt verraskade men r fortfarande sjukt tveksam till de. Men ska testa imorgon och hoppas jag ocks blir positivt verraskad

Kommer sjlvklart uppdatera er om min frsta loppe-upplevelse

Men det hr med frstoppning tror jag inte r vrre n andra opiater. Loperamid ska ju funka precis som andra opiater gr fr tarmarna. Men har nd kpt en flaska laxermedel ifall man nu blir helt t helvete frstoppad! Kan ju va nice och ha nr man kr andra opiater ocks och magen inte riktigt vill va ens vn ocks tnker jag.
Citera
2014-02-24, 23:15
Medlem
Ska nog ta och prova en gng. Curiosity killed the cat, som de sger. Blir knappast ngot jag anvnder dagligen dock.

r det omeprazol och tonic water/grapejuice som gller?
Citera
2014-02-25, 13:26
Medlem
AlltidPverkads avatar
Klipper & klistrar mitt inlgg/konversation frn laidback d det r relevant och en aning motvikt till denna trds "hyllningskr";
Citat:
Nu har jag provat, 2mg*32 s 64mg t jag en halvtimme/tre kvart efter 2mtsk svartpeppar och en halvliter Indian Tonic (Schweppes) samt ytterligare en halvliter tonic till "mltiden" och visst reagerade kroppen men jag tyckte det mest satte sig fysiskt. Sederande som en tung holk, ja tom tyngre men ngot vlmende... nja? inte s jag knde det kemiskt direkt men s hade jag roligt nd fr lirade WoT hos en polare och var under den tiden lite orolig ver att bli totalt frstoppad vilket kanske pverkade humret eller knslan en aning?
Vaknade p bra humr idag frsts vilket r vldigt ovanligt (har ett hemskt morgonhumr och r nstan suicid innan jag piggnat till) samt kunde i vanlig ordning efter en kopp kaffe g p muggen s den oron var p mig helt obefogad vilket jag borde frsttt fr inte ens heroin klarar av att sakta ner mina tarmrrelser s som det gr p mnga/de flesta andra jag knner.

Mao s kommer detta skert hnda igen men inte som rekreation utan till insomning efter ett pulverrace eller om man har opiat-avis och inte (tillrckligt snabbt) fr tag i subutex.
Med tonic'en blev det en hundring och det r ju inte s mycket pengar men gammal som man r "i gamet" s fr jag 8-16mg buprenorfin fr samma summa och det knns mer lnt och r antagligen nyttigare fr kroppen n att verdosera receptfri diarr-medicin och i samma veva frska sig p "moment" som att frtunna blod/hjrnbarriren vars funktion skerligen r rtt viktig nd.
S upplevde jag det och som referens har jag under mer n tio r, ja femton tom frn & till gtt p heroin och andra opiater som gott som dagligen. Ytterst sparsamt de sista veckorna fr jag tillgga...

Senast redigerad av AlltidPverkad 2014-02-25 kl. 13:34.
Citera
2014-02-25, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidPåverkad
Klipper & klistrar mitt inlgg/konversation frn laidback d det r relevant och en aning motvikt till denna trds "hyllningskr";

S upplevde jag det och som referens har jag under mer n tio r, ja femton tom frn & till gtt p heroin och andra opiater som gott som dagligen. Ytterst sparsamt de sista veckorna fr jag tillgga...

Lter ju tminstone inte obehagligt. Ska sjlv flja samma "recept" fast med ett paket frst d jag saknar tolerans, och sedan ett till om det inte hnder ngot.

r inte direkt ny nr gller opiater men inte heller srskilt erfaren, hara bara anvnt kodein, tramadol och o-desmethyltramadol (Krypton )
Citera
2014-02-25, 23:11
Medlem
Lite, liiite effekt efter tv paket. Inget att hnga i julgranen, och jag r inte desperat nog fr att kka mer. Typ lite opiatklda och vrme, lite ver grnser fr vad jag skulle kunna tro r placebo. Nvl, inte heller ngra negativa bieffekter.

Inte vrt pengarna, men om ngon vill prova, varfr inte? Det funkar skert om man ter en jvla massa... men d skaffar jag hellre kodein.
Citera
2014-02-26, 09:00
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Lite, liiite effekt efter tv paket. Inget att hnga i julgranen, och jag r inte desperat nog fr att kka mer. Typ lite opiatklda och vrme, lite ver grnser fr vad jag skulle kunna tro r placebo. Nvl, inte heller ngra negativa bieffekter.

Inte vrt pengarna, men om ngon vill prova, varfr inte? Det funkar skert om man ter en jvla massa... men d skaffar jag hellre kodein.
P 2-3 timmar knner du ingen speciell effekt. Jag kkade tv paket igr vid 11:30 och brjade knna mig opiatad vid 18-19 p kvllen. Allts tog det runt 7 timmar innan jag verkligen knde ngon effekt och antar att du lg och sov nr peaken kom om du tog det mellan 20:30 och 21.
Men jag hller med dem flesta om att de kndes lite som kodeinrus. Dock kndes det precis som kodein gr innan det verkligen blir mysigt. Just fr att euforin inte fanns dr. Lite halvtrkigt men kan va kul om man r sugen p opiater och inte fr tag p ngot annat.
Nu dagen efter knner jag mig fortfarande opiatad och mina gon r jvligt rdsprngda och vattniga.

Men tar ett subrus alla dar i veckan framfr detta. S fantastiskt va de inte.
Citera
2014-02-26, 18:55
Medlem
Vill tillgga att denna har en "baksmlla" olik vanligare opioider. Typ hela dagen eftert s har jag haft huvudvrk och opiatklda utan ngra av de mer positiva effekterna. Pminner mig nstan lite om muskotnt... otroligt uttorkad och vrre baksmlla n alkohol fr ett litet rus som jag tydligen inte ens upplevde peaken av eftersom det tar s lng tid att sl.

Ja, inget jag rekommenderar.
Citera
2014-02-26, 19:14
Medlem
creepyones avatar
allts denna trden r beyond Amazing hahaha

Helt otroligt vad folk r desperata efter rus eller om man ns kan kalla detta fr "rus" kom igen nu ffs mitt hopp frsvinner fr mnskligheten nr dessa trdar kommer upp. Ni sitter allts och pumpar i er dimor samt imodium och boostar det med tonic water fr att frska f loperamiden att passera eran BHB

herregud vad hnde med tram,kodein,oxy,sub,heroin kom igen nu ppl det finns bttre altenativ drute n att hets trycka i sig en jvla massa mag meds s kassa r ni inte s ni inte ns kan skramla ihop en sketen karta tram kom igen nu
Senast redigerad av creepyone 2014-02-26 kl. 19:18.
Citera
2014-02-26, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
allts denna trden r beyond Amazing hahaha

Helt otroligt vad folk r desperata efter rus eller om man ns kan kalla detta fr "rus" kom igen nu ffs mitt hopp frsvinner fr mnskligheten nr dessa trdar kommer upp. Ni sitter allts och pumpar i er dimor samt imodium och boostar det med tonic water fr att frska p loperamiden att passera eran BHB

herregud vad hnde med tram,kodein,oxy,sub,heroin kom igen nu ppl det finns bttre altenativ drute n att hets trycka i sig en jvla massa mag meds s kassa r ni inte s ni inte ns kan skramla ihop en sketen karta tram kom igen nu

Det lt ju lovande, och en gng gr knappast ngon skada. :P Knappast det dummaste experimentet flashbackare eller folk i allmnhet gjort av nyfikenhet.

Sen s r det ju bara ett magmedicin fr att det r en opioid ocks, inte som om vi frsker bli hga p microlax.
Citera
2014-02-26, 19:27
Medlem
creepyones avatar
i feel you i feel you bro...

Pundare verlag eller folk som kr nn enstaka helg hr och dr brukar generellt va jvligt smarta och brukar komma p det mest finulliga stten att f sig en ktur.... i know jag har krt ngra jvligt desperata frsk i mina dar som man skms rtt duktigt ver idag

Men denna trden va lite grdden p moset... den va jvligt roande faktiskt. Min krlek ligger helt klart hos opiater verlag men jag tror att inte ns jag frsker mig p denna faktiskt

krlek till er alla dock!! alla OPI LVERS OUT THERE
Senast redigerad av creepyone 2014-02-26 kl. 19:29.
Citera
2014-02-28, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WorkingClassBoy
Hahaha ass fan jag har ju lst s mnga nu som blir positivt verraskade men r fortfarande sjukt tveksam till de. Men ska testa imorgon och hoppas jag ocks blir positivt verraskad

Kommer sjlvklart uppdatera er om min frsta loppe-upplevelse

Men det hr med frstoppning tror jag inte r vrre n andra opiater. Loperamid ska ju funka precis som andra opiater gr fr tarmarna. Men har nd kpt en flaska laxermedel ifall man nu blir helt t helvete frstoppad! Kan ju va nice och ha nr man kr andra opiater ocks och magen inte riktigt vill va ens vn ocks tnker jag.
Jag kan sga s hr i efterhand att jag inte tyckte det var ngot att ha, det blev ett litet buzz i kroppen i cirka 2 timmar sen vart det slut p det roliga men men har man torka s hr man.....
Citera
2014-03-01, 14:07
Medlem
r det mnet "kinin" man ska leta i drycker fr att det ska frstrka ruset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in