2014-01-31, 10:30
Medlem
Nosh & Chow Jag har fått magsjuka 2 gånger på det stället. Jag går dit för en kompis lämmnar smuggelsprit där, jag följer med och äter gratis.
Citera
2014-02-12, 16:26
Medlem
Psycho-Killers avatar
Restaurang Bocken i Norsborg

http://www.bocken.biz/hemsida/
Citera
2014-02-12, 20:52
Bannlyst
Sturehof
Citera
2014-02-12, 20:53
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okini2
Sturehof

Hur menar du nu...?
Citera
2014-02-12, 21:23
Medlem
Dongelidongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosselebban
Nosh & Chow Jag har fått magsjuka 2 gånger på det stället. Jag går dit för en kompis lämmnar smuggelsprit där, jag följer med och äter gratis.

Självklart.
Citera
2014-02-12, 23:04
Medlem
Ni har ju ingen koll alls. Theodora är inte drägligt längre efter renoveringen. Lion Bar däremot (den på Fridhemsplan, gamla Fridhem) är riktigt sunkig och borde kvala in på topp 5 i Stockholm. Måste dock tillägga att jag till viss del tycker om sunkhak.
Citera
2014-02-13, 01:27
Medlem
QMs avatar
Lion bar Sveavägen kommer snart kvala in på listan. Var där för ett par veckor sedan, typ 70% negrer. Ska aldrig dra dit igen.
Citera
2014-02-14, 17:07
Medlem
rompompoms avatar
Restaurang Corso på hornsgatan - Har de ens några gäster?

Är man på väg till Dovas på hornsgatan kan man istället slinka in på Charlies 20 meter bort. Lite billigare, lite sunkigare (25 kr 50cl flasköl ist för 30kr).

Ett annat sätt att uppleva sunkighet är att gå och sätta sig på lilla wiens uteservering och supa sig packad. Uteserveringen ligger inomhus i södra stations uppgång mot medborgarplatsen. Här fick jag hälla i mig bärs kl 14 på juldagen efter att jag hade blivit nekad i dörren på gröne jägarn för att jag hade mjukisbyxor på mig. Sunkigheten förstärks av alla resenärer som passerar förbi och dömer en när man sitter och blir fullare och fullare.
Senast redigerad av rompompom 2014-02-14 kl. 17:25.
Citera
2014-02-14, 19:29
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rompompom
Restaurang Corso på hornsgatan - Har de ens några gäster?

Är man på väg till Dovas på hornsgatan kan man istället slinka in på Charlies 20 meter bort. Lite billigare, lite sunkigare (25 kr 50cl flasköl ist för 30kr).

Ett annat sätt att uppleva sunkighet är att gå och sätta sig på lilla wiens uteservering och supa sig packad. Uteserveringen ligger inomhus i södra stations uppgång mot medborgarplatsen. Här fick jag hälla i mig bärs kl 14 på juldagen efter att jag hade blivit nekad i dörren på gröne jägarn för att jag hade mjukisbyxor på mig. Sunkigheten förstärks av alla resenärer som passerar förbi och dömer en när man sitter och blir fullare och fullare.

Gröne Jägaren har tyvärr ryckt upp sig, servitörer i enhetliga skjortor med väst, och nu stoppar dom folk i mjukisbyxor, nä det är inte sig likt. Finns många långt dräggigare ställen på Söder.

Dessa tillhör dom dräggigare.
Rosen Rosenlundsgatan.
Carmen Östgötagatan.
Snövit Ringvägen.
Flaggan Folkungagatan.
Söderkällaren Tjärhovsgatan.

Corso verkar ju vara ett riktigt skitställe har gått förbi flera ggr men aldrig tittat in där, får ta mig en sväng dit.

/Provokatör
Citera
2014-02-14, 19:51
Medlem
Silltunnas avatar
När jag var i Sthlm en gång besökte jag detta ställe:
http://cliff.se/hem.html

Jävligt dräggig WT-stämning.
Citera
2014-02-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
När jag var i Sthlm en gång besökte jag detta ställe:
http://cliff.se/hem.html

Jävligt dräggig WT-stämning.

Nä Cliff Barnes är inget dräggställe alls.
Citera
2014-02-14, 21:40
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axiom !!!
Nä Cliff Barnes är inget dräggställe alls.

Är du ironisk nu?
Om inte, vad är det då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in