2014-02-02, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spritochweed
Ingen aning vad han tänkt, vi har köpt 8biljetter av misstag så antar han ska ringa om det och samtidigt ta upp det om åldern!

Finns väll inge telefonnummer dit? eller.. Skriv gärna här vad dom säger isf. Har mejlat sjutioelva gånger
Citera
2014-02-02, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugndetarbarajag
Finns väll inge telefonnummer dit? eller.. Skriv gärna här vad dom säger isf. Har mejlat sjutioelva gånger

Finns ett telefonnummer för frågor om bokning & betalning. Har man köpt global journey så står det nummret samt öppettider i bekräftelsemailet.
Citera
2014-02-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTicker
Finns ett telefonnummer för frågor om bokning & betalning. Har man köpt global journey så står det nummret samt öppettider i bekräftelsemailet.

Snälla kan du skicka det telefonnummret till mig?
Citera
2014-02-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugndetarbarajag
Snälla kan du skicka det telefonnummret till mig?

Numret än meningslöst, polarn ringde nyss. De hade bara hänvisat till mailen och lagt på. Tyvärr..:/
Citera
2014-02-02, 16:41
Medlem
Citat:
Numret än meningslöst, polarn ringde nyss. De hade bara hänvisat till mailen och lagt på. Tyvärr..:/

amen vafan, det vore ju bra om dom kunde svara på mejlen då också..
Citera
2014-02-02, 16:46
Medlem
Citat:

Skriv ut numret nu ändå, är söndag idag så lär inte sitta någon i telefonsupporten då... Prova imorgon
Citera
2014-02-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonekill
Skriv ut numret nu ändå, är söndag idag så lär inte sitta någon i telefonsupporten då... Prova imorgon

Slängde just ett sms åt polarn att langa numret, han sitter ju nu på flyget så antar han svarar om en timme. Lägger upp det då

Ingen fler som råkat köpa 8biljetter? alltså gjort en dubbelbokning :/
Citera
2014-02-02, 17:03
Medlem
Maxeris avatar
Citat:
Slängde just ett sms åt polarn att langa numret, han sitter ju nu på flyget så antar han svarar om en timme. Lägger upp det då

Ingen fler som råkat köpa 8biljetter? alltså gjort en dubbelbokning :/

Från bekräftelsemailet:

"ATTENTION! We ask you to check all information on the website and FAQ section before contacting us. This way we can limit the amount of mails in the Global Journey inbox and be able to answer the most important questions in detail. Emails containing questions of which the answers can be found on the website will therefore not be answered.

If you still have questions concerning your booking or your payment, you can contact our service center 0032 (0)2/723.24.95:

On Sunday 2nd February: 09:00 - 17:00 CET
As from 3rd February:
From Mondays to Fridays: 09:00 - 19:00 CET"
"
Citera
2014-02-02, 17:10
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteeeon
Lyckades på tag på gj pass i år ! flyger från sthlm och landar i brussel vid 3 kanske , hur tror ni det ser ut med platser på campingen kring den tiden? har nämligen med eget tält!

Det är en bra tid att komma till DV, de gångerna jag åkt med GJ har vi kommit ca 16-1630 till campingen och hamnat i typ mitten. Kommer man sent ja då får man finna sig i att traska en jävla bit.
Citera
2014-02-02, 18:20
Medlem
Känns som det kvittar var man bor på campingen, right?!
Huvudsaken är att man är på plats Jaaaaaao!!

Rolling-stoned, jag diggar dig haha.
Fortsätt med kommentarena
Citera
2014-02-02, 19:37
Medlem
Zeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan

Bo så långt bort från entren som möjligt. Om det regnar på er är ni körda haha, folk bodde verkligen i vattenpölar där.
Citera
2014-02-02, 19:37
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan

Så är det!! Fast jag personligen skulle inte vilja bo allra längst bort, det är en rejäl trekk dit bort. Säkerligen 1 timmes promenad från Festivalområdet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in