2014-07-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernaaa
Ni som åker global journey med easy tent, har ni fått det här mailet https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10202681369891180&id=1106483458&set =gm.290515077787674&source=48

Ja.
Citera
2014-07-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CGXVI
Kör på denna till vidare:
3 Linnen, 2 T-shirts, en sval skjorta, badshorts, chinoshorts, underkläder (något extra par för eventuella olyckor), strumpor, tandborste & tandkräm, deo, liten badhandduk, shampo & duschkräm, mobilladdare, GoPro med tillbehör, stickers för att märka upp tältet(bor på dreamville), hårvax, en keps, ett par solglasögon, en filt, kondomer, solskydd, hårsnoddar. Försöker resa så lätt som möjligt.

Hur många här ifrån flyger med partyflyget från Bromma wknd 1?

Någon som vet hur det är med att ta med alkohol in på Dreamville? Får man ta in glasflaskor eller måste man ha det i plastflaska/burkar som det är på en del ställen i sverige?

EDIT: Någon som vet ifall man kan sammanlänka sin bracelet med facebook ifall man har global journey och inte får sitt armband förrän man kommit fram till flygplatsen i bryssel?

Jag flyger med 3st polare på party flyget åker med det som går kl 12:50
Citera
2014-07-15, 19:13
Medlem
Gick in på TL's hemsida och såg att vad som inkluderas i easy tent måste ha ändrats, nu står det ingenting om att "mattress cover" ingår och det är jag säker på att det stod i våras när man köpte sitt GJ.

Är det någon här som kontaktat TL ang. detta? Är ju bra att veta om man behöver plocka med sig en sovsäck eller inte.
Citera
2014-07-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Ja.
Men vafan varför har inte jag fått det för?
Citera
2014-07-15, 20:37
Medlem
Samma fråga som någon ställde lite tidigare, hur sammanlänkar man sitt armband med facebook om man flyger global journey?
Citera
2014-07-15, 20:37
Medlem
Ni som åker Global Journey och har Full Madness Pass och Dreamville, skulle någon kunna lägga ut en bild på alla de olika mailen man ska ha med sig? (Confirmation mail, Global Journey mailet och Flygbiljetterna) Vill bara se så jag har alla mail, blir så jäkla nojig då alla skriver olika vad gäller papper och liknande hela tiden...
Citera
2014-07-16, 00:09
Medlem
Ta med allt och sluta nojja?
Citera
2014-07-16, 00:43
Medlem
Hallo errbody!!
Är det någon som skall åka weekend 2???
Åker partybuss med Hardstylers från Göteborg!
Citera
2014-07-16, 00:56
Medlem
Yääääääääei. Snart kör vi mot TOMORROWLAND! Som jag har väntat!
Citera
2014-07-16, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Ta med allt och sluta nojja?

Menar ju om det finns något mail som jag inte har fått klart jag kommer ta med alla pappet jag har fått!
Citera
2014-07-16, 02:18
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Jaha ni, detta blir väl kanon. Nu ska man bara fixa packning och allt sånt trams imorgon sen bär resa av ner mot Belgien. Ner för tredje TML i rad.. Blir la skoj de här !!

Pringlesmannen , du gode man. Du är för övertaggad , slappna av och spara taggen tills du kliver ut ditt valda färdmedel väl nere på plats. Då jävlar börjar festen!!!!

Och hoppas alla svenska kan bete sig nu.. Man blir ju mörkrädd när man läser om "svenska party-eliten" och annat tonårstrams på den där Facebook-gruppen... . Dansa och sprid lycka och kärlek !

Nu kör vi snart gänget !! Hoppas man stöter på en och annan fb-are i åt också ! Leta Sverige flaggor och snubbe med nyon gul/grön toppluva ! That's med'

Woop woop
Citera
2014-07-16, 09:35
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Jaha ni, detta blir väl kanon. Nu ska man bara fixa packning och allt sånt trams imorgon sen bär resa av ner mot Belgien. Ner för tredje TML i rad.. Blir la skoj de här !!

Pringlesmannen , du gode man. Du är för övertaggad , slappna av och spara taggen tills du kliver ut ditt valda färdmedel väl nere på plats. Då jävlar börjar festen!!!!

Och hoppas alla svenska kan bete sig nu.. Man blir ju mörkrädd när man läser om "svenska party-eliten" och annat tonårstrams på den där Facebook-gruppen... . Dansa och sprid lycka och kärlek !

Nu kör vi snart gänget !! Hoppas man stöter på en och annan fb-are i åt också ! Leta Sverige flaggor och snubbe med nyon gul/grön toppluva ! That's med'

Woop woop
Samma här tredje året irad. Kommer bli fett najs iår!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in