2014-02-02, 19:39
Medlem
Zeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteeeon
Lyckades på tag på gj pass i år ! flyger från sthlm och landar i brussel vid 3 kanske , hur tror ni det ser ut med platser på campingen kring den tiden? har nämligen med eget tält!

Det är lugnt, det finns plats till alla. Vi kom kl 1700 förra året och då var det ganska så tomt i slutet av campingen
Citera
2014-02-02, 19:48
Medlem
Antrhraxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Liksom armbanden skickas ju hem till en, det är inte precis troligt att de skickar två st till dig. Och om de gör det - där har du ett sätt att iaf få tillbaka en del av pengarna, genom att sälja det ena armbandet. Lovar dig att det är många som vill ha ett sådant

Armbanden hämtas ut på flygplatsen i Bryssel, disken ligger mellan alla bagageband vid ankomsthallen
Citera
2014-02-02, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugndetarbarajag
Jag har samma problem, attjag är 96:a och fylller efter festivalen. Om man trycker i att man är 95:a eller skriver att man är född i juni istället, hur funkar det när man ska på planet och med identifieringskollen osv??
Har ni som har samma problem mejlat TML så att de vet om problemet?

Jag och mina kompisar bokade och skrev att jag var 95a. Har du bokat och isf, vilken helg och vilket flyg? Jag tog Weekend 2 och flyget längst ned så lär vi ju ses vid flygplatsen och kan hoppas på att det fungerar. I mailet som kommer står det.

"IMPORTANT!You will need your flight ticket and your passport for your flight check*in, at the airport of departure AND you will need your E*vouchers and passport at your arrival at the Brussels Airport in order to receive your personal Global Journey Envelope with all information related to your transfers, accommodation and the festival."
Citera
2014-02-02, 19:57
Medlem
Och nu börjar det väl,

Vilka har bokat Weekend 2? Och vilka har valt det "tidiga" planet som lyfter typ 06:55, alltså alternativet längst ned från Stockholm. FÖR VI SES DÄR!
Citera
2014-02-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Och nu börjar det väl,

Vilka har bokat Weekend 2? Och vilka har valt det "tidiga" planet som lyfter typ 06:55, alltså alternativet längst ned från Stockholm. FÖR VI SES DÄR!

Samma fast weekend 1 haha..
Citera
2014-02-02, 20:05
Medlem
Vi körde på weekend 2 och 12:20 planet! kommer bli grymt
Citera
2014-02-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Jag och mina kompisar bokade och skrev att jag var 95a. Har du bokat och isf, vilken helg och vilket flyg? Jag tog Weekend 2 och flyget längst ned så lär vi ju ses vid flygplatsen och kan hoppas på att det fungerar. I mailet som kommer står det.

"IMPORTANT!You will need your flight ticket and your passport for your flight check*in, at the airport of departure AND you will need your E*vouchers and passport at your arrival at the Brussels Airport in order to receive your personal Global Journey Envelope with all information related to your transfers, accommodation and the festival."
¨
fan vågade inte boka.. får försöka på nästa släpp ist, blir så besviken att dom inte dubbelkollar sånt här?
Citera
2014-02-02, 20:25
Medlem
Aktuells avatar
När lär GJ-biljetterna ta slut? Såg tidigare i tråden att någon tippade på någon timma (hade ju uppenbarligen fel) medan någon annan sade att det fanns kvar dagar efter vanliga släppet? Har nämligen lite ont om pengar just nu men kan låna vid absoluta nödfall. Vill nämligen inte riskera allt på de vanliga biljetterna, då jag tyvärr inte fick tag på dessa förra året.
Citera
2014-02-02, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuell
När lär GJ-biljetterna ta slut? Såg tidigare i tråden att någon tippade på någon timma (hade ju uppenbarligen fel) medan någon annan sade att det fanns kvar dagar efter vanliga släppet? Har nämligen lite ont om pengar just nu men kan låna vid absoluta nödfall. Vill nämligen inte riskera allt på de vanliga biljetterna, då jag tyvärr inte fick tag på dessa förra året.

Chansen på det vanliga släppet är ju större än förra året med tanke på att de är dubbelt så många biljetter, dock är det ju verkligen inte lätt...

GL Lär ta slut inom någon vecka, alternativt efter de stora släppet då folk förstår att de inte kommer lyckas få tag på bara biljetterna och använder GL som en sista utväg
Citera
2014-02-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugndetarbarajag
¨
fan vågade inte boka.. får försöka på nästa släpp ist, blir så besviken att dom inte dubbelkollar sånt här?

Jag tror du kan boka om du nu vill. De står ju att du bara behöver ha med pass och flygbiljetter till flygplatsen. Ålder står inte på flygbiljetten och på plats kommer man ju få bli insläppt om man är född 1996
Citera
2014-02-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuell

Förra året var de kvar till någon vecka efter vanliga biljettsläppet.
Citera
2014-02-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelicious
Bo så långt bort från entren som möjligt. Om det regnar på er är ni körda haha, folk bodde verkligen i vattenpölar där.

Lär komma långt ifrån entrén med tanke på att vi landar i Bryssel 16:55. Men så är det

Någon som ska ta 15:15 flyget ifrån Köpenhamn den andra helgen?
Tar en liten tur till Chris innan för lite chill Joina gärna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in