2014-02-21, 13:28
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Om han väljer att bara åka en helg, och strunta i den andra, så kan det gå på fem dagar ifall han ta flyget dit på torsdagen och flyget hem på måndagen!

5 dagar? du menar 3 dagar väl
Citera
2014-02-21, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
då en biljett som är för alla 3 dagar kostar runt 2200 så förstår jag inte alls vad du menar

Såg att det var utan dreamville. Ja då tjänar han en rejäl hacka iaf
Citera
2014-02-21, 14:09
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Såg att det var utan dreamville. Ja då tjänar han en rejäl hacka iaf

dreamville kostar ju bara strax under 500 så han tjänar en storkova hur som helst
Citera
2014-02-21, 17:46
Medlem
Frozzzts avatar
Citat:
Det lär nog vara som förra året.. Då när man skulle göra denna process så tror jag allt som du fyllt i med adress osv stod klart och sen fyllde du bara i namnet på de andra som skulle ha biljetter också.. Den som kom in och köpte biljetterna får alltså fixa allt och det är han som får hem armbanden också.. vet inte om det svarade på frågan va lite suddigt där på slutet :P

Njaaaa är ganska så säker på att du inte kommer kunna byta biljett mot biljett..Om du har en jäkla tur och skriver upp dig på exchange att du vill köpa och får tag på dessa dreamville-paket biljetterna på exchange så kan du ju sälja dina full madness biljetter sen..

Så som det låter på dom så lägger man inte ut någon annons heller(?) utan man mailar vad man är intresserad av för biljetter och kommer dessa biljetter in så har man då chans att köpa dom.. Men det gäller nog att vara först i kön för att komma åt några biljetter..

Tack för svar. Vill inte låta otrevlig men vill veta Säkert hur det går till. Alltså; Någon här som personaliserat biljetterna än? När man gör detta, fyller man i emailaddresser till var och en av personerna som skall ha en biljett, och sedan får Enbart dessa personer en E-ticket? (Indirekt så skall enbart dessa personerna kunna aktivera armbandet sen, alltså INTE den ursprungliga köparen). Tack
Citera
2014-02-22, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Efter 5 dagar måste man det. Nu har du ju redan sökt och blivit nekad semester så då fattar nog din arbetsgivare var du är och då blir det nog lite problem.

Det går ju åt minst 8 sjukdagar för att åka iväg.

Den 8de dagen ska det lämnas läkarintyg ingenting innan dess
Citera
2014-02-22, 07:44
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Den 8de dagen ska det lämnas läkarintyg ingenting innan dess

8e Kalenderdagen ja! Det blir efter 5 arbetsdagar hur du än vrider och vänder på det. (Detta är totalt OT)
Citera
2014-02-22, 12:12
Medlem
Verkligen OT, men har inte arbetsgivaren en skyldighet att bevilja ledighet under sommaren?

För att de tinte ska vara för OT:
Tomorrowland kommer bli sjukt
Citera
2014-02-22, 15:49
Medlem
Tjabba, har några frågor jag hoppas att ni kan hjälpa mig reda ut!

Har biljetter för andra helgen utan camping, och måste således hitta hotell och resesätt.
Har googlat runt en hel del men det är konstigt hur lite information det finns om detta, är ju ändå en gigantisk festival. Verkar iallafall som att Antwerpen är den bästa staden att leta hotell i, och hur fungerar det då med att ta sig tillbaks till hotellet efter varje festivaldag? Taxi? Bussar?

Verkar heller inte gå några flyg till Antwerpen från Stockholm, är då det bästa sättet att ta sig till hotellet flyg till Amsterdam följt av en tågresa till Antwerpen?

Och hur tar vi oss enklast till Boom när vi vaknar på hotellrummet fredag morgon taggade till tusen?

Vore underbart om ni kan hjälpa mig reda ut några av dessa frågor!

edit: Eller är det möjligen bättre att flyga till Bryssel och ta tåget till Antwerpen? Blir inte klok på det här!
Senast redigerad av piskefloe 2014-02-22 kl. 15:57.
Citera
2014-02-22, 15:54
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piskefloe

Har biljetter för andra helgen utan camping, och måste således hitta hotell och resesätt.
Har googlat runt en hel del men det är konstigt hur lite information det finns om detta, är ju ändå en gigantisk festival. Verkar iallafall som att Antwerpen är den bästa staden att leta hotell i, och hur fungerar det då med att ta sig tillbaks till hotellet efter varje festivaldag? Taxi? Bussar?

Verkar heller inte gå några flyg till Antwerpen från Stockholm, är då det bästa sättet att ta sig till hotellet flyg till Amsterdam följt av en tågresa till Antwerpen?

Och hur tar vi oss enklast till Boom när vi vaknar på hotellrummet fredag morgon taggade till tusen?

Ring hotellet ni är intresserade av och fråga, vid liknande saker så erbjuder de kanske gratis bussar från hotellet direkt dit.
Citera
2014-02-22, 20:06
Medlem
Citat:
Riktigt flyt må jag säga.. vi var 3 pers som kom in i kön på klockslaget men ingen av oss lyckades få någon biljett men lyckades smita in på global journey via köpenhamn istället

Vad gäller armbanden så skickas dom i ett paket till ditt postombud så får du en avi i brevlådan..

Skickas armbanden hem till adressen som man fyllde i när man gjorde pre-reggen, eller kommer dom att maila ut en förfrågan på adress?
Citera
2014-02-22, 21:21
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Verkligen OT, men har inte arbetsgivaren en skyldighet att bevilja ledighet under sommaren?

För att de tinte ska vara för OT:
Tomorrowland kommer bli sjukt

4 veckor i rad under juni-augusti, ja. Däremot inte när tiden skall förläggas då arbetsgivaren har det sista ordet om den saken ifall man inte avtalat bort det genom fackbestämmelser eller arbetskontrakt.
Citera
2014-02-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piskefloe

edit: Eller är det möjligen bättre att flyga till Bryssel och ta tåget till Antwerpen? Blir inte klok på det här!

Jag och en polare var där 2012 och bodde på hotell i Antwerpen. Vi körde på flyg till Bryssel för att sedan ta oss till Antwerpen via tåg som tog 45-60min om jag inte minns fel.
Från Antwerpen till Boom går det specialinsatta bussar som går var 10e minut typ. Likadant hem dock knööökfulla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in