2014-02-02, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spritochweed
Då jag och polarn skulle köpa biljetterna stod det fail typ 4ggr irad så vi fortsatte tills han såg att han fått 2 mail. Blir mer än 14tusen då vi bokade lite dyrare hotell osv..:/

Chansa och maila dem, det värsta som kan hända är att ni är i samma sits.

Nu när jag tänker efter kan jag faktiskt tänka mig att de kommer hjälpa er. Liksom armbanden skickas ju hem till en, det är inte precis troligt att de skickar två st till dig. Och om de gör det - där har du ett sätt att iaf få tillbaka en del av pengarna, genom att sälja det ena armbandet. Lovar dig att det är många som vill ha ett sådant
Citera
2014-02-02, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Chansa och maila dem, det värsta som kan hända är att ni är i samma sits.

Nu när jag tänker efter kan jag faktiskt tänka mig att de kommer hjälpa er. Liksom armbanden skickas ju hem till en, det är inte precis troligt att de skickar två st till dig. Och om de gör det - där har du ett sätt att iaf få tillbaka en del av pengarna, genom att sälja det ena armbandet. Lovar dig att det är många som vill ha ett sådant

Ja, hoppas verkligen dom gör det.. Aha, att armbanden skickas hem hade jag inte en aning om! Annars om det nu går att sälja vidare är det hur lugnt som helst! Vet flera som vill ha biljetterna
Citera
2014-02-02, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelicious
East tent campingen är skit tråkig! Finns gott om plats för att slå upp sitt tält, vi var där vid 1700 sist och då var det magert med platser men det finns och du kan checka in extra bagage på flyget.

Skönt att höra Vi kommer också vara där vid den tiden. Kanonkula!!!
#TML14
Citera
2014-02-02, 14:10
Medlem
Finns de automater på området så att man kan ta ut pengar och hur smidigt funkar de?
Kanske är smartast att växla in lite euro innan eller?
Citera
2014-02-02, 14:17
Medlem
psnrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteeeon
Finns de automater på området så att man kan ta ut pengar och hur smidigt funkar de?

Automater finns för tomorrowlandcoins. Fanns nog även automat till att ta ut euro, men inte helt säker då jag inte såg någon anledning till att göra det. Skulle vara om du vill gå på byn och handla eller köpa droger
Citera
2014-02-02, 14:27
Medlem
Zeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteeeon

Det finns automater. Tror det fanns 5-10 st på campingen och cp många på festivalen. Men valutan på festivalen är tokens.
Citera
2014-02-02, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelicious
Det finns automater. Tror det fanns 5-10 st på campingen och cp många på festivalen. Men valutan på festivalen är tokens.
'

Juste , kom på de nu när du säger de! Aldrig varit där förut..
Citera
2014-02-02, 15:09
Medlem
Lyckades på tag på gj pass i år ! flyger från sthlm och landar i brussel vid 3 kanske , hur tror ni det ser ut med platser på campingen kring den tiden? har nämligen med eget tält!
Citera
2014-02-02, 15:35
Medlem
Jag har samma problem, attjag är 96:a och fylller efter festivalen. Om man trycker i att man är 95:a eller skriver att man är född i juni istället, hur funkar det när man ska på planet och med identifieringskollen osv??
Har ni som har samma problem mejlat TML så att de vet om problemet?
Citera
2014-02-02, 15:40
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugndetarbarajag
Jag har samma problem, attjag är 96:a och fylller efter festivalen. Om man trycker i att man är 95:a eller skriver att man är född i juni istället, hur funkar det när man ska på planet och med identifieringskollen osv??
Har ni som har samma problem mejlat TML så att de vet om problemet?

Tidigare år har TL släppt in alla som fyller 18 det året som festivalen äger rum, oavsett GJ eller Festival Pass. Detsamma gäller planet - internationellt luftrum. Det enda jag kan komma på som kan bli svårigheter med är om du ska ta med dig alkohol hem från Belgien efteråt.
Citera
2014-02-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Tidigare år har TL släppt in alla som fyller 18 det året som festivalen äger rum, oavsett GJ eller Festival Pass. Detsamma gäller planet - internationellt luftrum. Det enda jag kan komma på som kan bli svårigheter med är om du ska ta med dig alkohol hem från Belgien efteråt.

Alkohol blir inget problem (Y) men kan man vara säker på att komma på planet iaf? jag menar om namnet och allt annat är rätt. vill ju inte punga ut 8000 på något som är dömt att misslyckas typ?
Citera
2014-02-02, 15:48
Medlem
Jag menar på arlanda när man ska checka in så kollar dom ju både pass och flygbiljett och står det då fel personnummer funkar väll inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in